2023-12-18 10:00Lehdistötiedote

Luova päivitys Hobolitelta

Hobolite Mini XHobolite Mini X

Hobolite julkaisee uuden kompaktin, säänkestävän LED-valon sisällöntuottajille - Hobolite Mini-X

Uusi LED-valaisin on samankokoinen kuin muutkin Hobolite-tuotteet ja siinä on sama ainutlaatuinen vintage-muotoilu, joka muistuttaa 50- ja 60-luvun klassisia kameroita.

Uudessa Mini-X-mallissa on tyylikäs muotoilu, mutta se on myös tarkoitettu käytettäväksi kovemmissa olosuhteissa. LED-valo on luokiteltu IP54-luokkaan ja kestää jopa -30 °C:n ja 40 °C:n lämpötiloja. Itse valo mahtuu kämmenelle ja painaa vain 476 grammaa.

Sen värilämpötila (CCT-arvo) on 2700K-6500K, CRI-arvo on erinomainen 96+ ja TLCI-arvo 96+. Tarkennettavan linssin ansiosta valokuvaajat ja elokuvantekijät voivat säätää valonsäteen 15 asteen spottivalosta 45 asteen valonheittimeen. 6500K:n värilämpötilassa metrin etäisyydellä valo tuottaa 7130 luxia spottisäteellä tai 3057 luxia laajemmalla valolla.

LED-valoa voidaan ohjata joko Bluetoothin kautta tai valaisimen päässä olevien intuitiivisten säätimien avulla. Säätönupit on suunniteltu siten, että valoa on helppo säätää myös käsineet kädessä. Valaisimessa on magneettinen kiinnitysjärjestelmä, jonka avulla lisävarusteet, kuten diffuusorikupu, ladonovet tai värisuodatingeelit voidaan kiinnittää ja irrottaa nopeasti ja helposti.

Valaisimen virtalähteenä on sisäänrakennettu ladattava 3000 mAh:n akku, mutta se voi saada virtansa myös lisävarusteena saatavasta V-mount-akusta.

Hinnoittelu ja toimitus

Uuden Mini-X LED-valon toimitukset alkavat tammikuussa 2024.

Suositeltava myyntihinta on

Hobolite Mini-X Starter Kit - 429,00 €

Hobolite Mini-X Creator Kit - 589,00 €

Tärkeimmät tekniset tiedot

• Tyylikäs vintage-muotoilu
  • IP54-luokiteltu rakenne
  • Kompakti
  • Mahdollisuus kohdistaa valonsäde
  • Bluetooth-ohjaus

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Angelbird, Atomos, B&W Outdoor Cases, Boundary Supply, Celestron, Chasing, Datavideo, Delkin, Feelworld, Gomatic, Hähnel, Hobolite, Hollyland, Ilford, JOBO, Kenko, Kowa, Kupo Grip, Ledgo, Lensbaby, Lenspen, Lexar, Nanlite, Nanlux, Nisi, Nissin, Orca, OWC, Panasonic, Peak Design, Polaroid, Rhino, Ricoh/Pentax, Samyang, Saramonic, Seetec, Sirui, SmallRig, Tamron, Think Tank, Trancend, Velbon, Yololiv, Zeiss ja Zhiyun. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen