2024-04-13 13:00Lehdistötiedote

Molus G300 on Zhiyunin tehokkaan G-sarjan uusin LED

Zhiyun Molus G300Zhiyun Molus G300

Zhiyun jatkaa uusien LED-valojen julkaisemista perinteisellä tyylillä eli innovatiivisella muotoilulla ja korkeilla tehoilla. Uusi Zhiyun G300 on kooltaan neljäsosa perinteisistä 300 W:n videovaloista, mutta silti tavanomaisat tehokkaampi. Valo on neliön muotoinen ja vain 84 mm paksu, joten se on helppo pakata ja kuljettaa mukana.

G300:n ultrakompaktissa rungossa on huikea valoteho, 15500 luksia (1 m, ilman heijastinta). Painamalla samanaikaisesti värilämpötilapainiketta ja kirkkauspainiketta voit aktivoida G300:n MAX Extreme -tilan, jolloin LED voi tuottaa 20300Lux (1 m, ilman heijastinta) tai 81100Lux (1 m, ZHIYUNin vakioheijastimella), mikä on verrattavissa 500 W:n valoon. Sen CRI on vaikuttava 95 ja TLCI 97 ja TM-30 Rf 94/TM-30 Rg 101 (keskimäärin). Valon värilämpötilaa (CCT) voidaan säätää välillä 2700-6500K.

Uuden G300:n kompaktin koon ja suorituskyvyn mahdollistaa Zhiyunin innovatiivinen DynaVort-jäähdytysjärjestelmä, joka johtaa lämpöä tehokkaasti pois jopa suurilla tehoilla.

Aivan kuten pienemmässä G200:ssa, myös uudessa G300:ssa on Bowens-kiinnitys, joka mahdollistaa pääsyn Zhiyunin laajaan valonmuodostajien valikoimaan, mutta myös helpottaa kolmannen osapuolen valonmuokkaajien käyttöä. LED on myös varustettu sateenvarjon kiinnityksellä.

Hinnoittelu ja toimitus

Uuden Ledin toimitukset alkavat toukokuussa 2024 ja sen suositeltava myyntihinta on

Zhiyun LED Molus G300 Cob-valo - 619,00 euroa

Tärkeimmät Ominaisuudet

• Erittäin kompakti, neljäsosa perinteisten 300W:n videovalojen koosta.
  • Teho 15500 Luxia ja MAX Extreme -tilassa yli 20000 Luxia
  • CCT voidaan säätää välillä 2700-6500K
  • CRI 95 ja TLCI 97

Lisätietoja saat osoitteesta info@focusnordic.fi

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Angelbird, Atomos, B&W Outdoor Cases, Boundary Supply, Celestron, Chasing, Datavideo, Delkin, Feelworld, Gomatic, Hähnel, Hobolite, Hollyland, Ilford, JOBO, Kenko, Kowa, Kupo Grip, Ledgo, Lensbaby, Lenspen, Lexar, Nanlite, Nanlux, Nisi, Nissin, Orca, OWC, Panasonic, Peak Design, Polaroid, Rhino, Ricoh/Pentax, Samyang, Saramonic, Seetec, Sirui, SmallRig, Tamron, Think Tank, Trancend, Velbon, Yololiv, Zeiss ja Zhiyun. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen