2022-03-23 13:00Presse meddelelse

Nyt kreativt lys fra Nanlite

Nanlite PavoBulb10CNanlite PavoBulb10C

Nanlite fortsætter med at lancere innovative LED-lys, der hjælper content creators med at øge deres kreativitet. Nyheden PavoBulb 10C erstatter dine standardlamper med LED-lys, der er tilpasset videoproduktion uden at give flimmer. Det er en ny, kreativ og kompakt måde at lave lysopsætninger på uden at skulle skabe plads til store og klodsede LED-lys.

PavoBulb 10C har en superstor diffuser og gengiver farver i Cinema-kvalitet via avanceret teknologi med RGBWW-farvemixning. Lyset har et bredt CCT-område på 2.700-7.500K, grøn/magenta-justeringer, præcis gengivelse af 36.000 farver og 15 justerbare specialeffekter.

Det nye LED-lys er meget nemt at bruge, og justeringer af lysstyrken/CCT/farvetonen kan foretages via et kontrolpanel med tre knapper. Man kan også finjustere lyset efter sine behov med en kabelforbundet kontrolenhed, via DMX/RDM eller trådløst med appen Nanlink.

PavoBulb 10C kan få strøm på flere måder, herunder via en E27-fatning til strøm eller via USB Type-C. Det er nemt at tilslutte PavoBulb 10C via den almindelige E27-fatning, hvor lampen så får strøm direkte via fatningen. Den kan også strømforsynes via USB Type-C. Du skal ikke slutte lampen til en stikkontakt, men kan strømforsyne den direkte med en batteriadapter (valgfri) eller en powerbank.

Den nye LED-lampe leveres i sæt med 1, 4 eller 12 stk.

Pris og levering

Det nye LED-lys kan leveres i april.

Vejledende udsalgspris er:
Sæt med 1 stk. Nanlite PavoBulb 10C DKK 749;-

Sæt med 4 stk. Nanlite PavoBulb 10C DKK 4.649;-

Sæt med 12 stk. Nanlite PavoBulb 10C DKK 12.849;-

Kontakt odd.bergsto@focusnordic.no, hvis du ønsker flere oplysninger

De vigtigste specifikationer

• Erstatter standardlamper med LED-lys, der er tilpasset videoproduktion uden flimmer
  • Avanceret teknologi med RGBWW-farvemixning
  • Kompakt
  • Får strøm via en E27-fatning
  • CCT-område på 2.700-7.500K
  • Trådløs styring