2022-12-26 09:03Pressemelding

Julehilsen fra United Spirit Nordic

Julen er rett rundt hjørnet og vi skriver snart 2023 i kalenderen. 2022 har vært både et merkelig og veldig hektisk år. 2022 startet med restriksjoner og virus i lufta og endte med flere presseturer og arrangementer.

Vår misjon er å inspirere til å utforske denne fantastiske verden vi lever i og bli kjent med de mange kulturer. Det håper vi at vi har klart å leve opp til. Vi håper du fortsatt vil følge oss og motta nyhetsbrevet også i 2023. Visste du at vi har et presserom hvor du kan laste ned både bilder og finne alle våre nyhetsbrev og pressemeldinger fra tidligere. Du finner den her , trykk bare på «følg» så vil du automatisk motta alle våre oppdateringer.

Høsten var spesielt hektisk for oss i United Spirit Nordic, hvor vi gjennomførte 17 presseturer til Maldivene, Oman, med VIVA Cruises på de europeiske elvene, Sint Maarten, St. Martin og Jamaica i Karibia. Nå planlegger vi 2023 med våre kunder og ser frem til å bringe deg nyheter og oppdateringer fra kundene våre i det første nyhetsbrevet i januar.

Vi ønsker deg og dine en god jul og et fantastisk nytt år.

Julehilsen - Team United Spirit Nordic

VIVA Cruises

Å feire nyttårsaften fra elven og nyte synet av fyrverkeriet over de europeiske hovedstedene og småbyene du seiler forbi er en opplevelse uten like og utvilsomt en annerledes måte å feire nyttår på. Etter å ha levd noen år med pandemi og driftsstans, er det på tide med et friskt pust med opplevelser – og når det er vanskelig å velge reisemål, er et cruiseskip akkurat tingen.

For eksempel er det fortsatt billetter til en tur på Donau, hvor du vil seile fra Passau og passere gjennom Bratislava, Budapest og Wien, på et 7-dagers cruise, med bekvemmeligheten av overnatting og helpensjon på cruiseskipet .

Saint Martin

Det er noe helt spesielt i vente for Caribbean Saint Martin 8.-12. Mars. SXM-festivalen, den høyt ansette festivalen for elektronisk og housemusikk, er i full gang og tiltrekker seg musikkentusiaster fra hele verden. Den helt unike stemningen som skapes på festivalens 8 ulike arenaer er et must-see for besøkende på øya – og musikken og dekorasjonene blir bare bedre av å ha det karibiske landskapet og solnedgangene som bakgrunn.

SXM Festival

På nettsiden kan du følge med når line-upen for 2023 offentliggjøres, og melde deg på listen for å kjøpe billetter. Festivalen er svært eksklusiv og tilbyr direkte utleie av luksusvillaer i forbindelse med kjøp av billetter, samt mulighet for kjøp av tilgang til VIP båtfester, for de som vil ha det lille ekstra på sanseopplevelser.

Marokko

Som du vet har vi en ny destinasjon i United Spirit Nordic-familien, nemlig det unike 'Kingdom of Light', Marokko. Vi vil benytte anledningen til å anbefale noen av de vakreste stedene å besøke.

Essaouira

På vestkysten av landet ligger Essaouira (også kjent som Mogador), også kalt 'bruddet på Atlanterhavet'. Det er en strandby som er spesielt populær blant surfere på grunn av de spesielle vindforholdene og de mange surfestrendene i nærheten.

Essaouira er også en av Marokkos vakreste byer, ifølge UNESCO. historiske landemerker er med på å gjøre byen til det den er, og en av de vakre gamle bygningene er festningsmuren som stammer fra 1700-tallet. Festningsmuren ble også brukt som et sted for HBO-serien Game of Thrones, hvor den dannet Slaver's Bay, Astapor - hjemmet til de ubesudlete.

Ifrane

Nå har skiferiesesongen startet, og Marokko overrasker mange med skimulighetene i Ifrane. Dette lille hjørnet av Marokko, nær Fez, men med et klima ulikt noe annet sted i landet, tar imot familier og skientusiaster.

Det er ikke for spøk at lokalbefolkningen kaller Ifrane 'Lille Sveits', siden byen minner om en sveitsisk alpeby, både arkitektonisk og værmessig. Faktisk har Ifrane målt noen av de laveste temperaturene på hele det afrikanske kontinentet noensinne (-24 grader i 1935). En annen detalj er at prisene på skiutleie er noe mer tilgjengelig i Marokko enn i europeiske land.

Oman

Fra 2023 endrer Muscat-festivalen navn til Muscat Nights. Festivalen holdes fra 19. januar til 4. februar, og er en månedslang feiring av Omans hovedstads kultur og tradisjoner.

Flere ulike arrangementer på ulike steder vil finne sted, og gir mulighet til å få en dypere innsikt i den lokale og regionale kulturen

Om United Spirit Nordic

Som representasjonsfirma er målet vårt å inspirere folk til å reise. Gjennom PR, salg og markedsføring hjelper vi globale merkevarer innen turisme, hotell, livsstil og flybransje til å nå dette målet. Vi er tilhenger av proaktive, praktiske metoder samlet fra flere års erfaring, som vi bruker til å løfte frem dine sterke sider, forbedre ditt omdømme og øke salget i virksomheten din. Det nordiske reisemarkedet er vår spesialitet. Vi skaper forbindelser mellom våre kunder og den nordiske reisebransje, reisemedier og influencers. Vårt hovedkontor er i København, Norden er vårt hjem, og verden er vår lekeplass.

Christine Engen
CEO & Creative Director