Lehdistö & Media

Meistä mediassa

Seuraa meitä Instagramissa

Nordrum

Nordrum perustettiin vuonna 2019 osaksi ruotsalaista Skånska Byggvaror - yritystä tarkoituksenaan tarjota juuri suomalaiseen makuun sopivia moderneja lasiterasseja, verantoja ja kasvihuoneita. Nordrum työskentelee arkkitehtien ja suunnittelijoiden kanssa, joiden työtä leimaa trendikkyys, laatu ja tyylipuhtaat linjat. Meidän tavoitteena on tehdä kodista entistä viihtyisämpi paikka. Yhteyden Nordrumiin saat sähköpostitse: customerservice@nordrum.fi.

Skånska Byggvaror

Skånska Byggvaror - yrityksestä ponnistava Nordrum kantaa mukanaan yrityksen yli 50-vuotista asiantuntemusta ja osaamista siitä, mitä täydelliseltä lasiterassilta ja kasvihuoneelta vaaditaan. Skånska Byggvaror - yrityksellä on toimintaa Ruotsissa sekä Norjassa ja kuuluu Byggmax Group konserniin.

Byggmax Group

Byggmax konserniin kuuluu yritykset Byggmax, Skånska Byggvaror ja Buildor. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2018 n. 5,12 miljardia kruunua ja Byggmax Group on noteerattu Tukholman pörssissä vuodesta 2010 lähtien.

Yhteyshenkilö