2023-03-15 05:30Press release

Nordrum myyntinäyttely 1 vuotta - Suuri kevättapahtuma

Nordrumin myyntinäyttely sijaitsee Vantaanportissa ja on avoinna arkisin 10-18 ja la 10-16. Nordrumin myyntinäyttelyssä voit tutustua laajaan lasiterassi- ja kasvihuonevalikoimaan.

Lasiterassi- ja kasvihuonetoimittajana tunnettu Nordrum avasi Suomen ensimmäisen myyntinäyttelynsä Vantaanporttiin reilu vuosi sitten, helmikuussa 2022. Tuolloinen pandemia asetti rajoituksia isoille tapahtumille, joten avajaisia juhlittiin rajoitetusti. Tänä vuonna Nordrum juhlii 1-vuotissynttäreitään sitäkin näyttävämmin ja kutsuu kaikki vierailijat paikan päälle suureen kevättapahtumaan.

Kevättapahtuma järjestetään Nordrumin myyntinäyttelyssä Vantaanportissa lauantaina 25.3. kello 11–15, osoitteessa Antaksentie 4 B, Vantaa. Lasiterassista tai kasvihuoneesta haaveilevalle kevättapahtuma tarjoaa mahdollisuuden osallistua kilpailuihin, joissa palkintoina ovat kasvihuone (arvo 3000 €) ja lasiterassi (arvo 12 000 €). Kilpailuehdot ovat näkyvillä myyntinäyttelyssä.

Myyntinäyttelyn noin 600 m² tilat tarjoavat houkuttelevasti sisustettuja lasiterasseja ja kasvihuoneita.

Päivän päätähtinä ovat Pihailon puutarhuri Lea Rauta, jolle voi esittää puutarhaan ja viljelyyn liittyviä kysymyksiä. Rakentamiseen ja lasiterasseihin liittyviin kysymyksiin puolestaan vastaa rakennusalan vahva toimija Timpurilta Talo Oy:n timpuri Mikko Merelä. Molempiin voi myös tutustua etukäteen esimerkiksi Instagramissa: @pihailo ja @timpuriltatalo.

Mikko oli rakentamassa myyntinäyttelyämme ja on asentanut monia eri lasiterassejamme ja kasvihuoneitamme, joten rakennusalan lisäksi hänellä on vahva osaaminen tuotteistamme, kertoo asiakaspalvelu- ja myymäläpäällikkö Ilpo Meklin.

Perheen pienimmille on luvassa hauskaa tekemistä ja leikkimielisiä kilpailuja. Lasiterassit ja kasvihuoneet ovat houkuttelevasti sisustettuja, joten varaa riittävästi aikaa tilan kiertelyyn ja ideoiden poimimiseen. Tapahtuma on ilmainen eikä vaadi ennakkoilmoittautumista, mutta ensimmäiselle 50 kävijälle on luvassa yllätyslahja ja kahvitarjoilusta voi nauttia päivän aikana.

Nordrumin henkilökunta toivottaa kaikki vierailijat lämpimästi tervetulleeksi.

Lisätietoa tapahtumasta: https://www.nordrum.com/fi/fi/myyntinayttely-vantaalla/

About Nordrum

Nordrum Oy on osa Skånska Byggvaror -yritystä, joka on vuodesta 1965 valmistanut lasiterasseja, verantoja, kasvihuoneita ja muita puutarharakennuksia, tavoitteena tehdä kodista ja pihasta entistä viihtyisämpi paikka. Lasiterassien tuotantoon erikoistunut tuotanto- ja kokoonpanolaitos sijaitsee Etelä-Ruotsissa. Nordrum Oy on toiminut Suomessa vuodesta 2019, myyntinäyttely Vantaanportissa avattiin helmikuussa 2022. Nordrum toimii osana Byggmax Group -konsernia, jonka piiriin kuuluvat Byggmax, Skånska Byggvaror ja Buildor. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2018 n. 5,12 miljardia kruunua ja Byggmax Group on noteerattu Tukholman pörssissä vuodesta 2010 lähtien. Yhteystiedot: info@nordrum.fi tai 09 424 50130.