2022-12-26 09:04Pressemeddelelse

Julehilsner fra United Spirit Nordic

United Spirit Nordic

Julen står for døren og vi kan snart skrive 2023 i kalenderen. 2022 har været både et mærkeligt og meget hektisk år. Hvor 2022 startede med restriktioner og virus i luften er det sluttet med masser af både presseture og events.

Vores mission er at inspirere til at udforske den fantastiske verden vi lever i, og lære de mange kulturer at kende. Det håber vi at vi har kunnet leve op til, og vi håber du fortsat vil følge os og vores nyhedsbrev i 2023. Vidste du at vi har et presserum, hvor du kan hente både billeder og finde alle vore nyhedsbreve og pressemeldinger fra tidligere. Det finder du her og du kan vælge at følge det, så får du automatisk alle vores opdateringer.

Især efteråret har været hektisk for os i United Spirit Nordic, hvor vi har gennemført 17 presseture til Maldiverne, Oman, med VIVA Cruises på de europæiske floder, Sint Maarten, St. Martin og Jamaica i Caribien. Nu planlægger vi 2023 med vores kunder og glæder os til, i det første nyhedsbrev i januar, at bringe jer nyheder fra vores destinationer.

Vi ønsker dig og dine kære en dejlig jul og et fantastisk godt nytår.

Julehilsner - Team United Spirit Nordic

VIVA Cruises

At fejre nytårsaften fra floden og nyde synet af fyrværkeriet over de europæiske hovedstæder og småbyer du sejler forbi, er en oplevelse uden lige og uden tvivl en anderledes måde at holde nytår på. Efter at have levet i et par år med pandemi og nedlukninger, er det tid til et frisk pust med oplevelser - og når det er svært at vælge en destination, er et krydstogtsskib jo lige sagen.

For eksempel er der stadig billetter til en tur på Danube floden, hvor du kommer sejler fra Passau og kommer igennem både Bratislava, Budapest og Wien, på en 7 dages cruise, med bekvemmeligheden ved at have overnatning og fuld forplejning ombord på krydstogtsskibet.

Saint Martin

Der er noget meget specielt i vente på caribiske Saint Martin d. 8.-12.  marts 2023. SXM festivalen, den højt ansete festival for elektronisk og house musik løber nemlig af stablen, og tiltrækker musikentusiaster fra hele verden.

Den helt unikke stemning som skabes på festivalens 8 forskellige venues er et must-see for besøgende på øen - og musikken og udsmykningen bliver bare det bedre af at have caribiske landskab og solnedgange som baggrund.

SXM Festival

hjemmesiden kan man følge med når line-up for 2023 bliveroffenliggjort, og skrive sig på listen til at købe billetter.

Festivalen er meget eksklusiv og tilbyder direkte leje af luksusvillaer i forbindelse med køb af billetter, samt mulighed for tilkøb af adgang til VIP bådfester, for dem der ønsker det lille ekstra på sanseoplevelserne.

Marokko

Som bekendt har vi en ny destination med i United Spirit Nordic, familien, nemlig det enestående 'Kingdom of Light', Marokko.

Vi vil benytte lejligheden her til at anbefale nogle af de skønneste steder at besøge.

Essaouira

På landets vestkyst ligger Essaouira (også kendt som Mogador), også kaldet 'Atlanterhavets brud'. Det er en strandby der især er populær blandt surfere på grund af de specielle vindforhold, og de mange nærliggende surfstrande.

Essaouira er også en af Marokkos smukkeste byer, ifølge UNESCO. De historiske landemærker er med til at gøre byen til hvad den er, og en af de smukkeste er fæstningsmuren som stammer fra det 18. århundrede. Fæstningsmuren blev desuden brugt som location til HBO serien Game of Thrones, hvor den udgjorde Slaver's Bay, Astapor - home of the unsullied.

Ifrane

Nu er skiferie sæsonen skudt igang, og Marokko overrasker mange med de skimuligheder der er i Ifrane. Det lille hjørne af Marokko, tæt på Fez, med et klima ulige andre steder i landet, byder familier og skientusiaster velkomne.

Det er ikke for sjov de lokale kalder Ifrane for 'Little Switzerland', da byen minder om en schweizisk alpeby, både arkitektonisk og vejrmæssigt. Faktisk har Ifrane målt nogle af de laveste temperaturer på hele det afrikanske kontinent nogensinde ( -24 grader i 1935). En anden detalje er, at priserne på skiudlejning er noget mere tilgængelige i Marokko end i europæiske lande.

Oman

Fra 2023 skifter Muscat Festival navn til Muscat Nights. Festivalen afholdes fra 19. januar til 4. Februar, og er en månedlang fejring af Omans hovedstads kultur og traditioner.

Flere forskellige events på forskellige locations kommer til at finde sted, og giver mulighed for at få dybere indblik i den lokale og regionale kultur

Om United Spirit Nordic

United Spirit Nordic vil som repræsentationsbureau inspirerer folk til at rejse. Gennem PR, salgsaktiviteter og markedsføring hjælper vi globale brands inden for bl.a. turisme, livsstil, luftfart og hoteller med at nå vores mål. Via proaktive metoder, baseret på flere års praktisk erfaring fremhæver vi kundernes fordele, styrker deres omdømme og øger forretningen. Den nordiske rejsebranche er vores speciale. Vi skaber forbindelserne mellem vores kunder og den nordiske rejseindustri, rejsemedier og influencere. Vores hovedkvarter ligger i København, Norden er vores hjem, og verden er vores legeplads.

Christine Engen
CEO & Creative Director