2019-06-11 09:30Pressemelding

5 romantiske seilaser i verdens farvann - med Star Clippers

Nyt din bryllupsreise til havs - velg blant fem av verdens mest romantiske perler for nygifte. Star Clippers inviterer til romantikk i Karibia, Thailand, på Borneo, Bali og i Middelhavet.

Landet med turtelduene

Karibia vekker følelsen av kjærlighet, og hvilket sted passer bedre til romantikk enn "Turtelduenes Land"? Øya kalles Tortola, hvor palmestrender og et rikt marint liv blandes med en spennende historie. Dere går i land i en tropisk bukt omgitt av fjell og like ved finnes havnebyen som syder av markeder, butikker og restauranter hvor dere kan gå hånd i hånd og nyte livet.

Opplev også White Bay Beach som er utnevnt til en av verdens beste strender. Stranden tilbyr lange hvite dyner av myk sand og et blomstrende rev rett utenfor.

1. februar 2020, 7-netters cruise med Star Flyertil Treasure Islands, fra € 1.775 per person i delt dobbeltlugar.

Øyhopping i Thailand

Det er ikke noe mer romantisk enn å oppleve Thailands vakre klipper fra sjøen. Star Clipperseiler fra Koh Samui til hvite strender og blå laguner. De fineste små øyene er perfekte for alle som ønsker privatliv, ro, klart vann og den mykeste sand.

Lån en kajakk for to på Koh Mae Ko og utforsk skjærgården. Her kan dere se dryppstenshuler som strekker seg mot havoverflaten. Hvis det er tid for en pause fra strandlivet, vil Star Clippers arrangere en utflukt med overnatting til det hellige tempelet i Kambodsja, Angkor Wat.

Bokstavelig talt venter et hav av vakre thailandske paradisøyer og -strender, inkludert Koh Phangan, Koh Tao, Koh Samet og Koh Rong i Kambodsja.

11. april 2020, 11-netters cruise med Star Clipperfra Koh Samui til Koh Samui, fra € 2.845 * per person i delt dobbeltlugar.

Orangutangenes land

Romantikken blomstrer når dere lander i Borneos fantastiske fauna. I denne delen av verden kan dere oppleve de fredelige orangutangene og neseapene i sitt naturlige habitat. Seilasen begynner i Kota Kinabalu som har en fantastisk kunst- og musikkscene, og her finnes muligheten for å teste kondisjonen med en tur langs Kinabalu-fjellet.

Borneo er delt i tre land, så her finnes det tre forskjellige kulturer å forelske seg i. Velg for eksempel det kinesiske tempelet Kuan Yin i Bintulu, la dere friste av Kuchings mange markeder eller nyt dagene til sjøs hvor dere har tid for hverandre.

19. mai 2020, 11-netters cruise med Star Clipperfra Kota Kinabalu til Singapore, fra € 2.845 * per person i delt dobbeltlugar.

Delfiner på Lovina Beach

Den berømte Lovina-stranden ligger på Nord-Bali og er en rolig oase hvor dere kan nyte omgivelsene og hverandre. Delfinstatuen på stranden vitner om de mange delfinene du kan se fra strandkanten eller svømme med i det rolige vannet.

I tillegg til Lovina Beach går seilasen til Probolinggo, Semarang og Jakarta før skipet legger til ved den enestående byen Singapore.

18. juli 2020, 14-netters cruise med Star Clipperfra Bali til Singapore, fra € 3.620 * per person i delt dobbeltlugar.

Kroatias hemmelige perler

Kroatia er en av Europas perler med et fantastisk landskap. Royal Clipperseiler på en rundreise fra Venezia forbi noen av Kroatias beste steder. Opplev for eksempel Zadars arkitektoniske sjøorgel på Rivaspromenaden og hør havet synge når bølgene treffer trappene. En ren kjærlighetserklæring fra Adriaterhavet.

Den samme seilasen gir mulighet for en romantisk rundtur i Venezia. Royal Clippergår fra Venezias gamle havneby og seiler langs Kroatias skjærgård til de vakre øyene Hvar og Vis med et stopp i Montenegro før skipet vender tilbake til Venezia.

22. august 2020, 7-netters cruise med Royal Clipperfra Venezia til Venezia, fra € 2.120 * per person i delt dobbeltlugar.

* Alle seilaser kan bestilles med en "bestill-tidlig rabatt" på opptil 20% senest innen 31. januar 2020.

Alle priser er eksklusive havneavgifter og fly til og fra cruiset.

For bestilling, vennligst kontakt ditt reisebyrå eller Star Clippers på info.monaco@starclippers.com, tlf. +377 97978400, www.starclippers.com

Om Star Clippers

Star Clippers driver tre av verdens største seilskip og har ytterligere et til under bygging. Skipene kan ligge for anker i mindre bukter og besøker ofte havner der de større cruiseskipene ikke kan legge til, og tilbyr gjestene komfort og atmosfære som på en privat yacht.

Høy service tilbys av en oppmerksom besetning, og alle tre skip har romslige teakdekk, bassenger, en uformell restaurant, en hyggelig Tropical Bar på dekk og en koselig Piano Bar. Skipene er store nok til å tilby førsteklasses innkvartering og utmerket mat.

De to mindre skipene Star Flyer ogStar Clippertar hver 170 gjester og har et mannskap på 74, mens Royal Clippertar 227 passasjerer og har et mannskap på 106.

Om United Spirit Nordic

Som representasjonsfirma er målet vårt å inspirere folk til å reise. Gjennom PR, salg og markedsføring hjelper vi globale merkevarer innen turisme, hotell, livsstil og flybransje til å nå dette målet. Vi er tilhenger av proaktive, praktiske metoder samlet fra flere års erfaring, som vi bruker til å løfte frem dine sterke sider, forbedre ditt omdømme og øke salget i virksomheten din. Det nordiske reisemarkedet er vår spesialitet. Vi skaper forbindelser mellom våre kunder og den nordiske reisebransje, reisemedier og influencers. Vårt hovedkontor er i København, Norden er vårt hjem, og verden er vår lekeplass.