2023-06-21 10:35Pressemelding

VIVA Cruises lanserer sitt tredje skip VIVA ENJOY i 2024

VIVA ENJOY

Den europeiske elvecruise-spesialisten VIVA Cruises lanserer sitt tredje skip i september 2024. VIVA ENJOY er designet i samme stil som VIVA Cruises andre skip (VIVA TWO). VIVA ENJOY skal primært seile på Donau fra september til desember 2024, og cruisene kan allerede nå bestilles på nettet.

Etter lanseringen av skipene VIVA ONE og VIVA TWO i henholdsvis 2022 og 2023 fortsetter VIVA Cruises å utvide flåten med nok en milepæl på den reisen de har gjort i de fem årene frem til idag.

I tråd med selskapets motto "Enjoy the Moment" har VIVA Cruises valgt å bryte med det nåværende mønsteret og i stedet døpe sitt tredje skip VIVA ENJOY. 22. september 2024 legger skipet ut på sin første 12-netters cruise fra Frankfurt til Wien.

"Vi har hatt en stor vekst de siste fem årene, og det samme har kundebasen vår og etterspørselen etter cruise på Donau - vårt tredje skip gir oss et bredere utvalg av alternativer - med avganger fra Wien for å imøtekomme etterspørselen fra våre internasjonale gjester." sier Andrea KRuse, COO i VIVA Cruises.

VIVA Enjoy blir søsterskipet til det nylig lanserte VIVA TWO og får identisk design. VIVA ENJOY får 95 lugarer med plass til 190 passasjerer, tre restauranter, en åpen lounge, et romslig soldekk og et trenings- og velvære-område. Skipet kjennetegnes av VIVA Cruises avslappede "feel-good"-atmosfære.

Gjestene kan nå bestille cruise på VIVA ENJOY fra september til desember 2023. Det nybygde skipet vil primært seile på Donau med regelmessige avganger fra Wien. VIVA ENJOY vil seile 4-, 5- og 7-netters elvecruise på Donau, for eksempel 7-netters Charming Danube fra Wien til Budapest (fra €1395 - ca. 16.067 NOK) og 4-netters Cityhopping Danube med stopp i Budapest og Bratislava (fra €650 - ca. 7,486,- NOK) Gjestene kan også velge et 5-netters advents- og julecruise med besøk på noen av de vakreste julemarkedene i Bayern og Østerrike (fra €895 og €995 - ca. 10,308,- og 11,460,- NOK)

Alle VIVA Cruises inkluderer VIVA All-Inclusive-produkt, hvor gæsterne har fri adgang til snacks, alle måltider, alkoholholdige og alkoholfrie drikkevarer av høy kvalitet, minibar, skjønnhetsprodukter fra det luksuriøse kosmetikkmerket Rituals, Wi-Fi og alle drikkepenger.

Hvis du vil vite mer om VIVA Cruises, kan du besøke www.viva-cruises.com

Til redaksjonen:

Om VIVA CRUISES:

VIVA Cruises inviterer deg til å oppleve det beste av Europa slik det bør utforskes: med godt selskap, unike perspektiver og prisbelønt service og bekvemmeligheter. VIVA Cruises vet at alle reisende er forskjellige, og har gjort det til sin misjon å gi kundene mer trygghet, mer fleksibilitet og flere valgmuligheter. VIVA Cruises har flere tiårs erfaring med cruise til Europas mest populære destinasjoner. De er nå stolte av å kunne tilby en cruiseopplevelse som ikke ligner noen annen, designet for å berike, inspirere og fornye. Langs de store elvene (Donau, Elben, Mosel, Rhinen, Rhône, Seinen og Main-Donau-kanalen) og Østersjøen kan gjestene dykke inn i hjertet av tidløse byer og landsbyer og verdens mest pulserende hovedsteder.

For ytterligere medieinformasjon, vennligst kontakt Lotte Kühn Laugesen: lotte@unitedspiritnordic.com

VIVA-INKLBILDMARKE-002-1024x501.jpg

Om United Spirit Nordic

Som representasjonsfirma er målet vårt å inspirere folk til å reise. Gjennom PR, salg og markedsføring hjelper vi globale merkevarer innen turisme, hotell, livsstil og flybransje til å nå dette målet. Vi er tilhenger av proaktive, praktiske metoder samlet fra flere års erfaring, som vi bruker til å løfte frem dine sterke sider, forbedre ditt omdømme og øke salget i virksomheten din. Det nordiske reisemarkedet er vår spesialitet. Vi skaper forbindelser mellom våre kunder og den nordiske reisebransje, reisemedier og influencers. Vårt hovedkontor er i København, Norden er vårt hjem, og verden er vår lekeplass.

Lotte Kühn Laugesen
PR Executive