2019-06-26 06:00Pressemelding

Luksusspa med utsikt over Det Indiske Hav

Slipp alle bekymringer, og få en luksuriøs spa-opplevelse på Grand Park Kodhipparu, Maldives, med panoramautsikt over det krystallblå havet.

Forestill deg ekte velvære i fred og ro, med utsikt til havet fra samtlige vinkler. En mild og behagelig atmosfære hilser deg velkommen i Grand Park Kodhipparu, Maldives’ prisvinnende spa midt i Det Indiske Hav.

Spa med 360 graders utsikt til havet

Grand Park Kodhipparu, Maldives’ spa svever fredfult over det klare vannet, med utsikt til perlehvite strender, lagunen og et fargerikt marint liv under havoverflaten. Gå inn i spa’ets lyse og avslappende omgivelser, og plei deg selv med en av signatur-spabehandlingene.

I denne utsøkte spa-oasen er du i trygge hender. Det dedikerte personalet tenker holistisk, med fokus på en sunn og bæredyktig livsstil. Er du klar til å bli et helt nytt menneske?

Bedre søvn og kur mot jetlag

Denne 50 minutters spa-behandlingen innebærer en innovativ massasje som virker på tre forskjellige sensoriske nivåer. Du oppnår dyp avslapning, hjelp til søvnvansker og får gjenopprettet kroppens balanse etter jetlag. Merk forskjellen når den unike sammensetningen av eteriske oljer og den skreddersydde massasje med myke børster, fører deg til absolutt sinnsro. – En perfekt start på ferien.

Den maldiviske reise

Begynn en 110 minutters gjenoppbyggende reise for din hud. Oppnå elastisitet og fukt med denne stimulerende behandlingen som etterlater huden beroliget og frisk. Du mottar en lekker kroppsmassasje som får deg helt ned i tempo, etterfulgt av en revitaliserende kroppsbehandling og en økologisk ansiktsbehandling. Avslutningsvis senkes kroppen ned i et varmt og avslappende bad. - Slik avslutter du best en aktiv dag på Maldivene.

Grand Park Kodhipparu, Maldives tilbyr dessuten yogaleksjoner i idylliske rammer. Delta i yoga som fokuserer på ro i sinnet, eller avslutt dagen med yoga til solnedgang over havet.

3 spa utmerkelser

Det prisvinnende spa’et på Grand Park Kodhipparu, Maldives ble internasjonalt anerkjent ved World Luxury Spa Awards 2018 hvor de vant hele tre priser i Ocean-kategorien:

Luxury Destination Spa

Luxury Spa Retreat

Luxury spa

Fasiliteter:

• 7 lyse behandlingslokaler på pæler med flott panoramautsikt over det krystallklare havet.
  • Skjønnhetssalong med klassiske behandlinger som manikyr, pedikyr, frisør, styling mm.
  • Et avslappende loungeområde hvor man samler energi, nyter en kopp signatur-te og sunne snacks som gir næring til kroppen.

Arushi Gupta
Marketing & Communications Manager, Grand Park Kodhipparu, Maldives
Email: arushi.gupta@parkhotelgroup.com
Telefon: +960 6651111

Om United Spirit Nordic

Som representasjonsfirma er målet vårt å inspirere folk til å reise. Gjennom PR, salg og markedsføring hjelper vi globale merkevarer innen turisme, hotell, livsstil og flybransje til å nå dette målet. Vi er tilhenger av proaktive, praktiske metoder samlet fra flere års erfaring, som vi bruker til å løfte frem dine sterke sider, forbedre ditt omdømme og øke salget i virksomheten din. Det nordiske reisemarkedet er vår spesialitet. Vi skaper forbindelser mellom våre kunder og den nordiske reisebransje, reisemedier og influencers. Vårt hovedkontor er i København, Norden er vårt hjem, og verden er vår lekeplass.