2022-11-25 12:04Persbericht

Nieuwe Leica Q2 Traveller Kit, nu voor een beperkte tijd leverbaar

Besteed meer tijd aan fotograferen en filmen, en minder tijd aan nadenken over de accuduur. De Limited Edition Leica Q2 Traveller Kit wordt geleverd met een extra accu en een lederen wikkeldoek die de camera mooi en veilig beschermt. Deze unieke kit is slechts een beperkte tijd verkrijgbaar.

Tot en met het eind 2022 biedt Transcontinenta, als distributeur voor Leica in Nederland, de ‘Leica Q2 Traveller Kit’ aan. Met deze fraaie set kunt u meer tijd besteden aan het fotograferen, zonder dat u zich zorgen hoeft te maken dat u zonder batterij komt te zitten, of dat uw Leica Q2 beschadigd raakt wanneer u hem in uw (rug)tas opbergt.

Waaruit bestaat de Leica Q2 Traveller Kit?

Deze tijdelijke kit bestaat uit de Leica Q2, een extra accu en een lederen Leica beschermdoek. We zijn ervan overtuigd dat deze unieke Leica Q2 Traveller Kit een groot aantal bestaande en nieuwe Leica gebruikers zal aanspreken.

De Leica Leather Camera Wrap

De multifunctionele, hoogwaardige lederen Leica camera wrap is gemaakt van Italiaans nappaleer. Nappaleer staat bekend om zijn gladheid en zachtheid, maar ook om zijn duurzaamheid. Dit zijn kwaliteiten die helpen camera-apparatuur te beschermen tegen krassen. Het materiaal stoot stof af dankzij een speciale behandeling. Met zijn zijdeachtige gevoel, praktische functionaliteit en elegante Leica-ontwerp is deze veelzijdige wikkeldoek een stijlvol en duurzaam accessoire. Het leer voor dit product is gemaakt uit één schapenvacht, zonder naden. Het leer is een natuurproduct van hoge kwaliteit. Zoals alles uit de natuur is elk stuk leer absoluut uniek. Bij blootstelling aan de omgeving, en intensief gebruik, zal zich na verloop van tijd een natuurlijke beschermlaag, het patina vormen dat het leer zijn karakteristieke uiterlijk geeft.

Prijs en beschikbaarheid

De unieke en tijdelijke Leica Q2 Traveller Kit is tot en met het eind 2022 te koop bij de Leica Store Amsterdam, de Leica Store Lisse en de Leica dealers in Nederland. Deze bundel is verkrijgbaar voor € 5.650,-, dezelfde prijs als van een reguliere Leica Q2. De koper van deze Leica Q2 krijgt dus de extra Leica BP-SCL4 accu en de lederen Leica Wrapping Cloth, met een totale waarde van €295, er gratis bij!

Over Transcontinenta B.V.

Transcontinenta BV is een value-added distributeur voor Nederland, België en Luxemburg en maakt als dochteronderneming deel uit van de Transcontinenta Group, gevestigd in Nieuw-Vennep, Nederland, nabij de luchthaven Schiphol. De Transcontinenta Group is een particuliere onderneming die oorspronkelijk in 1992 in Nederland is opgericht met eigen vestigingen in Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Met passie distribueren wij bekende merken op het gebied van foto, video, sport optics en mobiele connectiviteit. Het brede scala aan merken en producten dat wij vertegenwoordigen, stelt ons in staat ze in een groot aantal markten te positioneren. Van de beginnende amateur, professionele fotostudio tot musea en overheid.

Rob van Keulen
NEWSROOM MANAGER