2021-04-27 07:32Press release

Pharma Way inleder samarbete med Världsspelaren Niclas Fasth

Pharma Way AB inleder samarbete med Golfspelaren Niclas Fasth som under många år tillhört världseliten inom Golf, och har flera topplaceringar samt ett flertal segrar från Europa Touren.

”En mångårig karriär inom världsgolfen har självklart satt sina spår i kroppen, och jag har sedan många år tvingats leva med en lättare kronisk inflammation. Dot Shot har starkt förbättrat hur min kropp fungerar och återhämtar sig, och jag tvingas inte längre kompromissa med min golfträning och idrottande i övrigt. Att kunna leva det mycket aktiva liv med träning och idrott med en känsla av välmående i kroppen är minst sagt ett lyft!,  säger Niclas Fast.”

”Vi känner en stor glädje inför vårt samarbete med Niclas och framför allt att Dot Shot har varit till hjälp för hans golfspelande och att hans inflammationer, smärta och värk minskat så markant efter han började använda Dot Shot, säger Joacim Folkesson vVD Pharma Way.”

Niclas är en bra förebild för andra golfare i samma situation som eftersöker ett sätt att minska inflammationer och stelhet, vilket i slutändan gör att golfare kan utöva sina intressen med en positiv känsla i kroppen utan smärta och värk.

About Pharma Way AB

Pharma Way har ett internationellt team med många års erfarenhet inom läkemedelsprodukter, utveckling, försäljning och marknadsföring. Tillsammans med våra partners marknadsför och distribuerar vi Lifestyle samt egenvårdsprodukter så som Dot Shot och Go´KiD serien, se även www.dotshot.se samt www.gokid.nu på Europa och USA marknaden.

Mårten Österlund
PhD