2026-06-11 08:11Pressemeddelelser

ESG-rapport for 2025 markerer nye fremskridt hos M. Goldschmidt Ejendomme

Frederiksbro i Hillerød

I dag publicerer M. Goldschmidt Ejendomme ESG-rapport for 2025. Rapporten afspejler endnu et år med fremskridt og konkrete resultater, der bygger videre på de seneste års indsatser og sætter retningen for det videre ESG-arbejde.  

M. Goldschmidt Ejendomme har i 2025 forsat et målrettet arbejde med den ESG-strategi, som blev fastlagt i 2023. I årets løb er strategiens ambitioner og målsætninger blevet omsat til flere målbare resultater.  

Resultaterne viser, at vores ESG-arbejde skaber reel værdi. I 2025 har vi reduceret vores Scope 1-emissioner med 49% sammenlignet med baselineåret 2023. Samtidig har vi fortsat haft fokus på at skabe gode rammer for vores beboere og styrke fællesskaberne på vores ejendommesiger Søren Bjørn Hansen. 

Rapporten fremhæver derudover en række væsentlige indsatser som biodiversitetsprojekter, medarbejderudvikling, mentorforløb for kvindelige ledere og nye beboerinitiativer udviklet på baggrund af den årlige kundeundersøgelse. 

ESG forbliver på dagsordenen 
ESG-indsatsen er fortsat et centralt fokusområde i 2026, hvor M. Goldschmidt Ejendomme fortsætter arbejdet med at styrke og videreudvikle de områder, der skaber værdi for både mennesker, miljø og forretning. 

 Vi kan se, at vores prioriteringer giver resultater, og det giver et stærkt fundament for vores videre arbejde. Jeg ser frem til at bygge videre på de fremskridt, vi har skabt i 2025, siger Søren Bjørn Hansen. 

Læs M. Goldschmidt Ejendommes ESG-rapport her


Om M. Goldschmidt Ejendomme

M. Goldschmidt Ejendomme er et dansk, familieejet ejendomsselskab, der udvikler og investerer i attraktive, velbeliggende bolig- og erhvervsejendomme. Med mottoet "Styrken, viljen og evnen til at gøre en forskel" fokuserer vi på langsigtede investeringer, hvor kvalitet og ordentlighed er omdrejningspunktet.


Kontaktpersoner

Søren Bjørn Hansen
Administrerende direktør
Søren Bjørn Hansen