2022-03-23 13:00Lehdistötiedote

Uusi elokuvatason valaisin Nanlitelta

Nanlite PavoBulb10CNanlite PavoBulb10C

Nanlite julkaisee uuden LED-valaisimen, joka auttaa sisällöntuottajia lisäämään heidän luovuuttaan.

Uusi PavoBulb 10C korvaa vakiolamput LED-valolla, joka on mukautettu välkkymättömään elokuvatuotantoon. Se on uusi, luova ja kompakti tapa valaista ilman, että tarvitsee raivata tilaa suurille ja tilaa vieville valaisimille.

PavoBulb 10C:ssä on erittäin suurikulmainen diffuusori ja se tuottaa elokuvateatteritason värintoistoa huipputason RGBWW-värisekoitustekniikalla. Siinä on laaja 2700–7500 K:n CCT-alue, G/M-säädöt, 36000 värin tarkka toisto ja 15 mukautettavaa erikoistehostetta.

Uusi LED-valo on erittäin helppokäyttöinen. Kirkkautta/CCT/HUE-säätöjä voidaan säätää helposti kolmella painikkeella. Sisällöntuottajien hienosäätövaatimukset voidaan täyttää myös langallisella, DMX/RDM- ja langattomalla ohjauksella Nanlink-sovelluksen kautta.

PavoBulb 10C tarjoaa useita virtalähdevaihtoehtoja, kuten E27-pistorasian vaihtovirtatulon ja USB Type-C -pistokkeen. PavoBulb 10C on helppo liittää perinteiseen E27-pistorasiaan. Näin voit syöttää virtaa lamppuun suoraan pistorasian kautta. Valo voi saada virtaa myös USB Type-C -liitännän kautta, mikä tarkoittaa, että pöytävalaisinta ei tarvitse kytkeä pistorasiaan, vaan se voi saada virtaa suoraan akkusovittimesta (lisävaruste) tai virtapankista.

Uusi LED-lamppu on saatavana 1,4 ja 12 kpl:n valosarjoina.

Hinta ja toimitus

Uuden LEDin toimitukset alkavat huhtikuussa 2022

Nanlite PavoBulb 10C 1 valo                        97,90 €

Nanlite PavoBulb 10C 4 valon sarja*         619,00 €

Nanlite PavoBulb 10C 12 valon sarja*      1690,00 €

* Valosarjat sisältävät mm. kovan laukun, langalliset ohjaimet, magneettikiinnikkeet, akkuadapterit ja muita lisävarusteita.

Tärkeimmät ominaisuudet

• Korvaa vakiolamput LED-valolla, joka on mukautettu välkkymättömään elokuvatuotantoon
  • Nykyaikainen RGBWW-värisekoitustekniikka
  • Pienikokoinen
  • Virtalähde E27-pistorasian kautta
  • CRI 95, TLCI 97
  • 2700-7500 K:n CCT-alue
  • Langaton ohjaus

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Ricoh/Pentax, Sirui, Kowa, Saramonic, Think Tank, Gomatic, Boundary Supply, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Kenko, Lensbaby, Angelbird, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Seetec, Vaxis, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen