2023-09-19 07:09Uutiset

D-Link esittelee uuden sarjan älykkäitä videovalvontaan mukautettuja gigabittikytkimiä PoE-tuella

DSS-200G-10MP, DSS-200G-10MPP, DSS-200G-28MP, DSS-200G-28MPP
DSS-200G-sarjan älykkäät videovalvontaan mukautetut gigabittikytkimet valvontaan, joissa on PoE-tuki, ovat ihanteellisia kaikenkokoisille yrityksille, jotka haluavat vahvistaa IP-videovalvonta-asennuksia.

[Tukholma – 19. syyskuuta, 2023] – D-Link, D-Link, maailmanlaajuinen verkko- ja yhteysteknologioiden johtava yritys, on lanseerannut DSS-200G-sarjan, sarjan älykkäitä gigabittikytkimiä valvontaan. DSS-200G-sarjan kytkimissä on valvontaominaisuudet, jotka on suunniteltu täyttämään kaikenkokoisten yritysten valvontaratkaisujen vaatimukset, mukaan lukien valvonta-, hallinta- ja vianetsintätyökalut, mikä tekee valvontaverkon hallinnasta helpompaa ja nopeampaa kuin koskaan.

Erityisesti valvontaan suunnitellut uudet 10/28-porttiset älykkäät hallitut kytkimet tarjoavat kattavat valvontaominaisuudet optimoidulla liikenteenhallinnalla, PoE-tuella, helpolla konfiguroinnilla, vianmääritystyökaluilla ja yksinkertaistetulla asennuksella. Ne on myös varustettu intuitiivisella verkkokäyttöliittymällä ja Layer 2 -ominaisuuksilla verkon hallintaa varten, joiden avulla on helppo lisätä ja määrittää uusia ominaisuuksia yritysverkoissa ilman monimutkaisia prosesseja. Valinnainen valvontatila tunnistaa automaattisesti D-Link-kamerat, kolmannen osapuolen IP-kamerat ja NVR:t, mikä tarjoaa reaaliaikaisen pääsyn laite- ja järjestelmätietoihin, kuten PoE-virrankulutukseen ja -budjettiin, kaistanleveyden käyttöön ja laitteen tilaan. Kytkimien VLAN-toiminto, joka erottaa kameroiden dataliikenteen automaattisesti muusta verkosta, varmistaa tietoturvan ja priorisoi kameroiden dataliikenteen.

Lisäksi sarja käyttää DIP-kytkintä, jonka avulla käyttäjät voivat nopeasti ja helposti kytkeä päälle ja pois ominaisuuksia, kuten QoS, laajentaa PoE-yhteyttä jopa 250 metriin, eristää portit, ottaa käyttöön PD-Alive- ja spanning tree -protokollat tarvitsematta käyttää laitteen verkkoasetuksia. Tämän seurauksena yritykset, jotka haluavat laajentaa verkkoaan, asentaa IP-kameroita jopa 250 metrin päähän ja säästää kustannuksia laitteiden, kuten langattomien tukiasemien, verkkokameroiden tai IP-puhelimien käyttöönotossa, voivat hyötyä eniten laitteistosta.

DSS-200G-sarjan kytkimissä on suuret PoE-tehobudjetit ja jopa 90 W: n PoE ++ -tuki - täydellinen vaativien laitteiden, kuten videoneuvottelujärjestelmien ja näyttöjen, virransyöttöön ja liittämiseen, mikä tekee niistä ihanteellisia yrityksille, jotka haluavat ottaa käyttöön tulevaisuudenkestävän verkon. Ne on myös varustettu 6 kV: n ylijännitesuojalla salamaniskujen tai epävakaiden sähkövirtojen aiheuttamia äkillisiä sähköpiikkejä vastaan.

"D-Linkillä ymmärrämme, että turvallisuus ja valvonta ovat erittäin tärkeitä kaikille yrityksille koosta riippumatta", sanoo D-Link Europen toimitusjohtaja Claude Chou. "DSS-200G-sarja on ihanteellinen yrityksille, jotka haluavat tehostaa valvontaratkaisujaan helppokäyttöisellä, kustannustehokkaalla ja luotettavalla kytkimellä, jossa keskitytään tietojen luotettavuuteen ja toimivuuteen."

Tietoa D-Link

D-Link suunnittelee, kehittää ja valmistaa palkittuja verkko- ja langattomia tuotteita, videovalvonta- ja automaatioratkaisuja koteihin ja yrityksiin. Maailman johtavana yrityksenä D-Link luo edellytykset tuleville viestintätavoille. D-Link on myös tärkeä osa älykotia, jotta ihmisillä ympäri maailmaa on helppoa ja edullista pystyä seuraamaan, automatisoimaan ja hallitsemaan kotiaan missä tahansa, milloin tahansa älypuhelimen tai tabletin kautta. D-Linkin kattava innovatiivisten, suorituskykyisten ja intuitiivisten teknologioiden valikoima on sekä yritysten että yksityishenkilöiden saatavilla sen maailmanlaajuisen erilaisten vähittäiskauppiaiden, jälleenmyyjien ja palveluntarjoajien verkoston kautta. Lisätietoja: http://www.dlink.fi

Kontaktit

Roger Jarleswärd