2023-02-22 07:00Nyheder

D-Link præsenterer nye multigigabit-switche for at fremtidssikre erhvervs- og hjemmenetværk

DMS-107 & DMS-1100-10TPV-H: En 7-ports unmanaged multigigabit-switch (DMS-107) og en 10-ports smart managed multigigabit-switch med understøttelse af PoE (DMS-1100-10TP).

[Stockholm – 22. februar, 2023] – D-Link, en global leder inden for netværks- og kommunikationsteknologi præsenterer yderligere to tilføjelser til sin portefølje af multigigabit-switche 7-ports unmanaged multigigabit-switch (DMS-107) og en 10-ports smart managed multigigabit-switch med understøttelse af PoE (DMS-1100-10TP).

DMS-107

Den helt nye unmanaged 7-ports multigigabit-switch (DMS-107) er en omkostningseffektiv løsning til opgradering til et multigigabit-netværk. Med to 2,5 Gigabit- og fem Gigabit-porte giver switchen en hurtig og nem måde at opgradere netværk for at eliminere flaskehalse og maksimere ydeevne og gennemløb.

2,5 Gigabit-portene giver en højbåndsforbindelse til netværkstilsluttede lagerenheder (NAS) og Wi-Fi 6-routere/access points, mens Gigabit-portene muliggør hurtig og pålidelig forbindelse til flere gaming-pc'er og arbejdsstationer. DMS-107 gør det muligt for brugere at få adgang til netværksressourcer og overføre store multimediefiler ved høje hastigheder, hvilket gør den ideel til krævende virksomheds- eller hjemmenetværksinstallationer.

DMS-107's lave strømforbrug og blæserløse design giver øget pålidelighed, støjsvag drift og lavere elomkostninger. De grønne teknologifunktioner, IEEE 802.3az Energy-Efficient Ethernet (EEE) og link-tilstandsdetektion, reducerer switchens strømforbrug, når netværksudnyttelsen er lav, hvilket reducerer energiomkostningerne i inaktive perioder.

Det nye produkt tilbyder også datatrafikstyringsfunktioner såsom IEEE 802.1p Quality of Service (QoS) og IEEE 802.3x Flow Control. 802.1p QoS-funktionen gør det muligt at klassificere trafik i otte prioritetsniveauer, hvilket gør det muligt at prioritere forskellige typer trafik baseret på deres betydning.

DMS-1100-10TP

Den avancerede 10-ports smarte managed multigigabit-switch med understøttelse af PoE (DMS-1100-10TP) er ideel til virksomheder, der ønsker at opgradere til Wi-Fi 6. Med otte 2,5 Gigabit PoE-porte og to 10 Gigabit SFP+ uplink-porte giver den nye switch med den multigigabit-forbindelse, der kræves for at maksimere gennemløbet af højtydende 802.11ax access points, samt optimal højhastighedsforbindelse til netværksinfrastrukturen.

DMS-1100-10TP understøtter IEEE 802.3bz og er fuldt bagudkompatibel med 802.3ab Gigabit Ethernet for at levere 2,5 Gigabit-hastighed ved hjælp af standard Cat 5e-kabler, der forbinder op til 100 meter væk. Switchen kan nemt integreres i eksisterende Gigabit Ethernet-netværksinfrastrukturer, mens den fremtidssikrer netværk til næste generations 2,5 Gigabit-forbindelser.

Med et samlet effektbudget på 240 W kan switchen levere op til 30 W pr. port til tilsluttede PoE-drevne enheder. Det høje effektbudget og PoE+-understøttelse giver switchen mulighed for at forbinde og forsyne flere Wi-Fi 6 access points.

DMS-1100-10TP understøtter D-View, et netværksadministrationssystem, der muliggør central styring af kritiske netværkskarakteristika såsom tilgængelighed, pålidelighed, robusthed og sikkerhed.

Om D-Link

D-Link designer, udvikler og producerer prisbelønnede netværks- og trådløse produkter, videoovervågning og automatiseringsløsninger til hjem og forretning. Som en verdensledende virksomhed skaber D-Link betingelserne for fremtidens kommunikation. D-Link er også en vigtig del af det smarte hjem, så det er let og overkommeligt for mennesker over hele verden at være i stand til at overvåge, automatisere og kontrollere deres hjem, uanset hvor de er, når som helst via en smartphone eller tablet. D-Links omfattende serie af innovative, højtydende og intuitiv teknologi er tilgængelige for både virksomheder og enkeltpersoner gennem sit globale netværk af forskellige forhandlere, detailhandlere og tjenesteudbydere. For mere information, besøg: http://www.dlink.dk

Roger Jarleswärd
Product and Marketing Manager