2022-05-24 09:00Presse meddelelse

D-Links DGS-1210-serie er nu kompatibel med Nuclias Connect

Den gratis Nuclias Connect-software kan nu centralt administrere D-Links bedst sælgende DGS-1210-serie af administrerede smarte switche.Den gratis Nuclias Connect-software kan nu centralt administrere D-Links bedst sælgende DGS-1210-serie af administrerede smarte switche.

[Stockholm – 24. maj 2022] – D-Link, en global leder inden for netværksløsninger, meddeler, at de bedst sælgende smarte switche i DGS-1210-serien nu er kompatible med den gratis software til Nuclias Connect  administrationsløsning til netværk. Den helt nye opdatering giver nye og eksisterende kunder centraliseret netværksadministration af kompatible switche og trådløse access points uden ekstra omkostninger.

Nuclias Connect tilbyder licensfri centraliseret administration af netværksswitche og trådløse access points, i alt op til 1000 enheder. Nuclias Connect er designet med skalerbarhed, sikkerhed og tilpasning i tankerne og kan bruges som en softwarebaseret administrationsplatform i det lokale miljø eller som en cloud-baseret løsning. Det er ideelt til organisationer med store faciliteter, campusmiljøer eller fjerntliggende afdelingskontorer, så de kan overvåge og konfigurere hele deres kablede og trådløse netværk.

Integrationen af DGS-1210-seriens smarte switche med Nuclias Connect giver netværksadministratorer hurtig og nem adgang til vigtige oplysninger om switchene, såsom IP/MAC-adresser, softwareversion, porttrafikforbrug, PoE-budget og CPU/hukommelsesforbrug. Muligheden for at se status for alle switchporte fra alle placeringer og netværk via en enkelt skærm giver administratorer mulighed for hurtigt at reagere på problemer i realtid samt få indsigt, så de kan forudse problemer, før de opstår.

Derudover kan netværksadministratorer ved hjælp af Nuclias Connect sende batchkonfiguration af porte, IP-grænseflader, VLAN'er, adgangskontrol og softwareopgraderinger til flere switche på samme tid, hvilket sparer dyrebar tid og minimerer fejl.

Den gratis Nuclias Connect-software er nem at installere og forbedrer DGS-1210-seriens smarte switche med centraliseret overvågning, konfiguration og administration uden ekstra omkostninger. Det er i øjeblikket kompatibelt med DGS-1210-10, DGS-1210-10P, DGS-1210-10MP, DGS-1210-20, DGS-1210-26, DGS-1210-28, DGS-1210-28P, DGS-1210-28MP, DGS-1210-52, DGS-1210-52MP, For de seneste kompatibilitetsoplysninger, besøg eu.dlink.com.

Om D-Link

D-Link designer, udvikler og producerer prisbelønnede netværks- og trådløse produkter, videoovervågning og automatiseringsløsninger til hjem og forretning. Som en verdensledende virksomhed skaber D-Link betingelserne for fremtidens kommunikation. D-Link er også en vigtig del af det smarte hjem, så det er let og overkommeligt for mennesker over hele verden at være i stand til at overvåge, automatisere og kontrollere deres hjem, uanset hvor de er, når som helst via en smartphone eller tablet. D-Links omfattende serie af innovative, højtydende og intuitiv teknologi er tilgængelige for både virksomheder og enkeltpersoner gennem sit globale netværk af forskellige forhandlere, detailhandlere og tjenesteudbydere. For mere information, besøg: http://www.dlink.dk

Roger Jarleswärd
Product and Marketing Manager