2023-05-29 06:00Nyheder

D-Link afslører brugervenlig, højtydende 5G/LTE-antenne til udendørs brug

DWP-1010 5G / LTE udendørs antenne (CPE)Robust design og fleksible implementeringsmuligheder leverer avanceret 5G-forbindelse med enestående hastigheder og lav ventetid til virksomheder og hjem

[Stockholm – 29. maj, 2023] – D-Link, en global leder inden for netværks- og kommunikationsteknologi, afslører DWP-1010, en helt ny udendørs 5G/LTE-antenne (CPE) der gør det muligt for brugere at oprette forbindelse til et ultrahurtigt 5G-internet med multigigabit-hastigheder.

Den højtydende 5G/LTE-antenne til udendørs brug, der bruges som en fast enhed til mobil bredbåndsforbindelse (FWA), giver lynhurtig multi-gigabit-forbindelse til større  virksomheder, små og mellemstore virksomheder og  forstæder og  landdistrikter. DWP-1010 tilbyder et fremragende alternativ til fast bredbåndsforbindelse via fiber eller xDSL i byområder.  Med sit robuste design og seks interne 5G / LTE-antenner er produktet fuldt udstyret til nem installation overalt for optimal 5G-modtagelse.

DWP-1010 er en alsidig løsning til at opfylde forskellige forretningsbehov. For små og mellemstore virksomheder kan enheden bruges som backup til eller til at aflaste den faste bredbåndsforbindelse for at give en redundant forbindelse, som altid er tilgængelig (forudsat at der er 5G / LTE-signal). Det giver også avancerede tilslutningsmuligheder til fabrikker eller lagre på fjerntliggende steder. Med denne 5G / LTE-antenne til udendørs brug kan tjenesteudbydere levere multigigabit-internet til flere kunder i landdistrikter uden at skulle trække og begrave dyre fiberlinjer.

Med understøttelse af 5G og LTE leverer DWP-1010 næste generations 5G-hastigheder på op til 4 Gbps og 4G LTE-hastigheder på op til 2 Gbps. Backupfunktionen "5G til LTE" sikrer, at du forbliver tilsluttet, hvis 5G-signalet bliver utilgængeligt.

DWP-1010 er nem at installere og har en 2,5 Gigabit Ethernet LAN-port med Power over Ethernet (PoE) support. Enheden drives af den medfølgende PoE-adapter og tilsluttes via et enkelt Ethernet-kabel uden et ekstra strømkabel, mens multigigabit Ethernet-porten maksimerer datakapaciteten.

DWP-1010 er specielt designet til at modstå udendørs miljøer og er bygget med et robust IP67-klassificeret vejrbestandigt chassis for at beskytte det mod ekstremt vejr. DWP-1010 leveres med fleksible installationsmuligheder, der gør det nemt at installere, bruge og administrere. Det kan monteres på en stang eller en væg og anbefales udendørs på højere steder såsom lofter, altaner eller udendørs vægge for at få den bedste modtagelse.

DWP-1010 er designet til at gøre det muligt for virksomheder og husholdninger at drage fordel af Europas stadigt voksende 5G-dækning. Da det er lavet i Taiwan (MIT), vil kvalitetssikringen af produktet mere end opfylde forventningerne til pålidelighed.

Om D-Link

D-Link designer, udvikler og producerer prisbelønnede netværks- og trådløse produkter, videoovervågning og automatiseringsløsninger til hjem og forretning. Som en verdensledende virksomhed skaber D-Link betingelserne for fremtidens kommunikation. D-Link er også en vigtig del af det smarte hjem, så det er let og overkommeligt for mennesker over hele verden at være i stand til at overvåge, automatisere og kontrollere deres hjem, uanset hvor de er, når som helst via en smartphone eller tablet. D-Links omfattende serie af innovative, højtydende og intuitiv teknologi er tilgængelige for både virksomheder og enkeltpersoner gennem sit globale netværk af forskellige forhandlere, detailhandlere og tjenesteudbydere. For mere information, besøg: http://www.dlink.dk

Roger Jarleswärd
Product and Marketing Manager