2021-12-27 16:03Nyheter

20-årsjubileum - In i framtiden

Under detta år har ni i vår artikelserie kunnat följa våra första 20 år som bolag. Under dessa 20 år har det hunnit hända väldigt mycket och med den utvecklingstakt som sker i samhället så kommer även vi att fortsätta utvecklas i hög takt.

Även under 2021 har det hänt mycket hos oss.
Vi har byggt vår nyaste och modernaste fabrik i Backamo, utanför Göteborg. Det är vår tredje fabrik och i och med färdigställandet av den har vi även anställt fler säljare i området.

Projektledaren, för bygget av nya fabriken, Martin Andersson under invigningen av vår moderna fabrik tillsammans med vår VD Jonas Lund.

Under året har vi arbetat med att byta vårt affärssystem till ett som är bättre anpassat till vår verksamhet. Som alla systembyten så är det en puckel att komma över innan det fungerar bättre än det tidigare systemet. Vi har arbetat tillsammans över avdelningarna med projektet och det är nu i drift.

Tillsammans skapar vi nya rutiner och processer.
- Anna Widell, Ekonomichef, projektledare byte av affärssystem

Tillsammans fortsätter vi att utvecklas för att fortsätta vara ett företag som är rustat för framtiden. Vår vision “Tillsammans för ett hållbart resultat” speglar tydligt den ambitionen.

Om Combimix

Combimix tillverkar mineralbaserade produkter för byggindustrin. I sortimentet finns bl.a. produkter för golvavjämning, fasadputsning, murning, gjutning, betongrenovering, restaureringsbruk för kulturbyggnader m.m. Försäljning sker i Sverige, Danmark, Norge och USA.

Towe Aastrup
Marknadskoordinator