2019-06-11 06:00Press release

Viisi romanttista risteilyä maailman merillä – Star Clippersillä

Purjehdi avioliiton satamaan merellä – valitse häämatkallesi jokin viidestä romanttisesta kohteestamme. Star Clippers kutsuu romanssiin Karibialla, Thaimaassa, Borneolla, Balilla ja Välimerellä.

Kyyhkyläisten maa

Karibia herättää rakkauden tunteen, ja mikä paikka olisikaan romanttisempi kuin “Kyyhkyläisten maa”? Tällä nimellä kutsutaan Tortolan saarta, jossa palmurannat ja vilkas meren elämä yhdistyvät kiehtovaan historiaan. Maihin noustaan trooppisessa vuorten ympäröivässä lahdessa ja satamakaupunki pursuaa markkinoita, kauppoja ja ravintoloita, joista voitte nauttia käsi kädessä.

Kannattaa käydä myös White Bay Beachillä, jota pidetään yhtenä maailman parhaista rannoista. Täältä löytyy pitkiä, valkoisia hienohiekkaisia dyynejä ja kukoistava koralliriutta.

1. helmikuuta 2020, 7 yön risteily Star Flyerilla, Treasure Islands, alkaen 1 775 € per henkilö kahden hengen hytissä.

Saarihyppelyä Thaimaassa

Ei ole juuri mitään romanttisempaa kuin kokea Thaimaan kauniit kalliosaaret mereltä käsin. Star Clipper purjehtii Koh Samuilta alkavalla kiertoristeilyllä näille valkeille rannoille ja sinisille laguuneille. Matka kauneimmille pikkusaarille sopii juuri teille, jotka nautitte rauhasta ja levosta, kirkkaista vesistä ja pehmeästä hiekasta.

Lainatkaa kajakki kahdelle Koh Mae Ko’lta ja lähtekää tutkimaan saaristoa. Täällä pääsette näkemään kiviluolia merenpintaa kohti kurottuvine tippukivineen. Jos haluatte pitää paussia rantaelämästä voi Star Clippers järjestää muun muassa yöpymisen sisältävän retken pyhään Angkor Watin temppeliin Kambodžaan.

Tällä risteilyllä nähdään kirjaimellisesti meren täydeltä Thaimaan paratiisisaaria ja -rantoja, mukaan lukien Koh Phangan, Koh Tao, Koh Samet sekä Koh Rong Kambodžassa.

11. huhtikuuta 2020, 11 yön risteily Star Clipperillä Koh Samui - Koh Samui, alkaen 2 845* € per henkilö kahden hengen hytissä.

Orankien maa

Romantiikka puhkeaa kukkaan myös Borneon upeassa luonnossa. Tässä maailmankolkassa pääsee tutustumaan rauhoitettujen orankien ja nenäapinoiden elämään niiden luonnollisessa elinympäristössä. Purjehdus alkaa Kota Kinabalusta, joka tunnetaan vireänä taide- ja musiikkikaupunkina. Voitte myös testata kuntoanne vaelluksella Kinabalu-vuorelle.

Borneon saari jakautuu kolmen eri valtion kesken, joten täällä voi ihastella myös kolmea erilaista kulttuuria. Voitte vierailla esimerkiksi Bintulun kiinalaisessa Kuan Yin -temppelissä, antautua Kuchingin monien markkinoiden houkutuksille tai vain nauttia meripäivistä ja antaa aikaa toisillenne.

19. toukokuuta 2020, 11 yön risteily Star Clipperillä Kota Kinabalusta Singaporeen, alkaen 2 845* € per henkilö kahden hengen hytissä.

Lovina Beachin delfiinit

Kuuluisa Lovina Beach sijaitsee Balin pohjoisrannikolla. Se on rauhallinen kohde, jossa voitte nauttia ympäristöstä ja toisistanne. Rannan delfiinipatsas muistuttaa monista delfiineistä, joita voi katsella rannalta tai joiden kanssa pääsee uimaan tyynissä vesissä.

Lovina Beachin lisäksi tämän purjehduksen kohteina ovat Probolinggo, Semarang ja Jakarta ennen määränpäätämme, omaa luokkaansa olevaa Singaporen kaupunkia.

18. heinäkuuta 2020, 14 yön risteily Star Clipperillä Balilta Singaporeen, alkaen 3 620* € per henkilö kahden hengen hytissä.

Kroatian salaiset helmet

Kroatian upea rannikko on yksi Euroopan kultajyvistä. Royal Clipperin Venetsiasta lähtevällä kiertoristeilyllä tutustutaan Kroatian parhaisiin paloihin. Näemme esimerkiksi Zadarin arkkitehtoniset meriurut Rivas-promenadin varrella ja kuulemme, miten meri laulaa aaltojen kohdatessa askelmat. Näin Adrianmeri tunnustaa rakkauttaan.

Risteilyn aikana pääsee myös romanttiselle kiertoajelulle Venetsiassa. Royal Clipper lähtee Venetsian vanhasta satamakaupungista ja purjehtii Kroatian saaristomaisemissa kauniille Hvarin ja Visin saarille pysähtyen myös Montenegrossa ennen paluuta Venetsiaan.

22. elokuuta 2020, 7 yön risteily Royal Clipperillä Venetsiasta Venetsiaan, alkaen 2 120* € per henkilö kahden hengen hytissä.

* Risteilyhinnasta voi saada jopa 20% ennakkovaraajan edun, jos varaus tehdään viimeistään 31. tammikuuta 2020.

Ilmoitettuihin hintoihin ei sisälly satamamaksuja tai lentoja risteilyn lähtö- ja tulosatamiin.

Varaukset matkatoimistoista tai suoraan Star Clippersiltä, info.monaco@starclippers.com, puh. +377 9797 8400www.starclippers.com

Tietoa Star Clippersistä

Star Clippersin laivastoon kuuluu kolme maailman suurinta purjealusta ja neljäs on parhaillaan rakenteilla. Alukset voivat laskea ankkurit pieniinkin poukamiin ja käydä satamissa, joihin suuremmat risteilyalukset eivät pääse. Laivojen tunnelma ja mukavuudet ovat kuin yksityisellä jahdilla.

Huomaavainen miehistö pitää yllä korkeaa palvelutasoa ja kaikilta kolmelta alukselta löytyvät tilavat tiikkiset ulkokannet, uima-altaat, rento ruokaravintola, ulkokannen kutsuva Tropical Bar ja tunnelmallinen Piano Bar. Alusten kokoluokka mahdollistaa korkealuokkaisen majoituksen ja erinomaiset ateriat.

Kaksi pienempää alusta, Star Flyer ja Star Clipper, voivat ottaa vastaan 170 asiakasta 74 hengen miehistöllä. Royal Clipperiin mahtuu 227 matkustajaa, joista huolehtii 106 hengen miehistö.

About United Spirit Nordic

United Spirit Nordic on riippumaton matkailualan myynti-, markkinointi- ja PR-yritys. Pääkonttorimme sijaitsee Kööpenhaminassa, Tanskassa. Palvelumme kattavat Skandinavian ja Suomen sekä Baltian maat. Innovatiivisuus, toiminnallisuus, tavoitteellisuus ja johdonmukaisuus kuvaavat United Spirit Nordicin toimintaa, kuten myös käytännönläheisyys ja ystävällisyys. Sekä meidän että yhteistyökumppaneidemme tavoitteena on pitkän tähtäimen menestys. Olemme pieni tiimi, mutta laajan kokemuksemme avulla toteutamme menestyksekkäitä kampanjoita ammattitaitoisesti. Tarjoamme luotettavuutta, työmoraalia, jatkuvuutta ja motivaatiota.