2019-01-28 11:30Press release

Saariristeilyt Phuketista modernilla purjealuksella

null

Risteily Thaimaassa Phuketin ympäristössä on täynnä valkoisia hiekkarantoja, upeiden koralliriuttojen reunustamia saaria ja vilkkaan kulttuuri- ja kaupunkielämän täyttämiä pikku satamia. Lähde mukaan matkalle Kaukoidän saaristoon.

Pohjoinen Phuket – optimaalista nautintoa luonnonkauniissa ympäristössä

Star Clipper lipuu pitkin Andamaanienmerta, jonka pinnan alla kuhisee vedenalainen maailma. Lähde risteilylle kristallinkirkkaille vesille, jossa kohtaat monipuolista meren elämää. Ui merikilpikonnien, majesteettisen paholaisrauskun, leopardihain tai kaikkein suurimman, valashain, kanssa.

Tällä pohjoisella risteilyreitillä kohtaat tropiikin elämän. Satumaiset saaret, pienemmät ja suuremmat, niiden eksoottinen luonto ja paratiisirannat siintävät horisontissa tällä Star Clipperin matkalla. Yksi saarista on Langkawi. Sen monipuolinen luonto on sekoitus mangrovemetsiä, vuoria ja reheviä viljelysmaita, joilla puhvelit käyskentelevät laiduntamassa.

Risteilyllä on mahdollisuus vierailla monissa Thaimaan buddhalaistemppeleissä ja pyhäköissä. Kaikkialta löytyy monenkokoisia Buddha-patsaita, jotka on koristeltu kullalla, värjätyllä lasilla, kukilla ja suitsukkeilla.

26. tammikjuta 2019, Star Clipperin 7 yön risteily pohjoisella reitillä Phuketista Phuketiin, alkaen 1 740 € per henkilö jaetussa kahden hengen hytissä.

Eteläinen Phuket – kaupunki- ja rantaloma samassa paketissa

Saarten monipuolisuus tulee parhaiten esiin risteilyllä Penangin ympäristössä. Täällä on lupa odottaa pehmeitä hiekkarantoja, vehreitä saaria ja sinisenä kimmeltäviä vesiä. Star Clipper vierailee matkallaan aikoinaan Kaukoidän Helmeksikin kutsutussa Penangissa. Nouse maihin Georgetownissa, monikulttuurisessa metropolissa, jonka nykyajassakin historia ja kulttuuri ovat vahvasti läsnä. Vanhojen katujen ja siirtomaa-aikaisten rakennusten lisäksi myös ruokakulttuuri ja ostosmahdollisuudet kukoistavat. Penangissa idän mysteerit ja länsimaiden vaikutus lyövät kättä.

Tällä matkalla pääset snorklaamaan koralliriutalla papukaijakalojen, palettivälskäreiden ja vuokkokalojen seassa sekä kokemaan kaupunkielämän kiihkeitä rytmejä.

9. maaliskuuta 2019, Star Clipperin 7 yön risteily eteläisellä reitillä Phuketista Phuketiin, alkaen 1 740 € per henkilö jaetussa kahden hengen hytissä.

Uusi vuosi risteillen Thaimaan saaristossa

Uuden vuoden risteily alkaa Singaporesta, joka inspiroi suurkaupungin charmillaan. Michelin-ravintoloita ja hyvää katuruokaa, muotia, ostoksia, taidetta ja arkkitehtuuria. Purjehdimme pitkin Malesian rannikkoa kohti keskiaikaista tunnelmaa säteilevää Malakkaa.

Ota uusi vuosi vastaan aivan uudella tavalla, merellä Piano Barin musiikin tahdissa, tanssimalla kannella tähtikirkkaan taivaan alla ja lasillisella kuplivaa aurinkokannella tai Tropical Barissa.

Monien muiden saarikohteiden ohella purjehtii Star Clipper myös Ko Similanin saarelle, joka on tunnettu erityisesti Aku Ankan näköisestä kivimuodostelmastaan. Sen matalissa vesissä on snorklaus todella helppoa.

29. joulukuuta 2019, Star Clipperin 7 yön uudenvuodenristeily Singaporesta Phuketiin, alkaen 1 860 € per henkilö jaetussa kahden hengen hytissä.

Varaukset matkatoimistostasi tai suoraan Star Clippersiltä, sähköposti: info.monaco@starclippers.com, puh. +377 97978400 tai osoitteesta www.starclippers.com

Tietoa Star Clippersistä

Star Clippersin laivastoon kuuluu kolme maailman suurimpiin lukeutuvaa purjealusta. Neljäs, Flying Clipper, liittyy joukkoon lähiaikoina ja on valmistuessaan maailman suurin viisimastoinen purjealus. Kaikki alukset pääsevät purjehtimaan pieniin satamiin, joihin suurilla risteilylaivoilla ei ole asiaa. Olo aluksella onkin kuin yksityisellä jahdilla.

Ystävällinen miehistö huolehtii korkealuokkaisesta palvelusta. Kaikilla kolmella aluksella on tiikkiset ulkokannet, uima-allas, rento tunnelma, mukava Tropical Bar ja pianobaari. Laivat ovat riittävän isoja tarjotakseen korkeatasoiset majoitus- ja ateriapalvelut. Kahteen pienempään laivaan, Star Flyeriin ja Star Clipperiin, mahtuu molempiin 170 risteilyvierasta ja 74 hengen miehistö. Royal Clipperissa on tilaa 227 matkustajalle, joita palvelee 106 hengen miehistö.

Innovatiivisuus, toiminnallisuus, tavoitteellisuus ja johdonmukaisuus kuvaavat United Spirit Nordicin toimintaa, kuten myös käytännönläheisyys ja ystävällisyys. Sekä meidän että yhteistyökumppaneidemme tavoitteena on pitkän tähtäimen menestys. Olemme pieni tiimi, mutta laajan kokemuksemme avulla toteutamme menestyksekkäitä kampanjoita ammattitaitoisesti. Tarjoamme luotettavuutta, työmoraalia, jatkuvuutta ja motivaatiota. www.unitedspiritnordic.com

About United Spirit Nordic

United Spirit Nordic on riippumaton matkailualan myynti-, markkinointi- ja PR-yritys. Pääkonttorimme sijaitsee Kööpenhaminassa, Tanskassa. Palvelumme kattavat Skandinavian ja Suomen sekä Baltian maat. Innovatiivisuus, toiminnallisuus, tavoitteellisuus ja johdonmukaisuus kuvaavat United Spirit Nordicin toimintaa, kuten myös käytännönläheisyys ja ystävällisyys. Sekä meidän että yhteistyökumppaneidemme tavoitteena on pitkän tähtäimen menestys. Olemme pieni tiimi, mutta laajan kokemuksemme avulla toteutamme menestyksekkäitä kampanjoita ammattitaitoisesti. Tarjoamme luotettavuutta, työmoraalia, jatkuvuutta ja motivaatiota.