2023-12-14 11:42Press release

United Spirit Nordic – Joulukuun terveiset

St Martin Whale Watching

Joulukuu on paras aika katsella valaita Saint-Martinissa

Joulukuusta kesäkuuhun valaat kokoontuvat Anguillaa, Saint-Martinia ja Saint-Barthélemyä ympäröiville lämpimille vesille. Luonnonkaunis suojelualue tarjoaa hyvän ympäristön valaiden parittelukaudelle ja poikasten synnyttämiselle. Valaat muuttavat tänne synnyttääkseen.

Tämän vuosittaisen ilmiön todistaminen on taianomaista, mutta samalla on tärkeää muistaa noudattaa tiettyjä sääntöjä valaiden suojelemiseksi.

Kunnioita ja suojele valaita

Valaiden havaitseminen vaatii ihanteelliset olosuhteet, kuten tyynen meren ja lempeät tuulet.

AGOAn ammattitaitoiset valasasiantuntijat vievät parhaisiin valaiden katselupaikkoihin ja varmistavat niin valaiden kuin katselijoiden turvallisuuden. Lue lisää katselusta ja La Sanctuaire AGOAsta:

Kunnioitus

Majesteettisten merieläinten kunnioittaminen on välttämätöntä, ja pätevät oppaat pitävät huolta, että näin tapahtuu.

Valaiden melodista ääntelyä kuunnellaan veneen huippumodernilla äänilaitteistolla – valaiden laulun kokeminen aidossa ympäristössä on sanoinkuvaamatonta.

Valaiden katselu ei ole siis vain loma-aktiviteetti, se on ainutlaatuinen lahja luonnolta ja ikimuistoinen kokemus!

Lisää Saint-Martinista täällä.

VIVA CRUISES

Onko sinulla vielä uuden vuoden suunnitelmia?

Miltä kuulostaisi uuden vuoden risteily? VIVA Cruises kutsuu vieraat uuden vuoden juhliin loistoristeilijälle, johon kuuluu erinomaista ruokaa ja monia kulttuurielämyksiä.

Flusskreuzfahrten Silvesterreisen Avignon

Uudenvuoden risteily Ranskan läpi on erityinen kokemus. Sano "Au revoir" kuluneelle vuodelle yhdellä Euroopan kauneimmista jokialueista ja toivota uusi vuosi tervetulleeksi Ranskan kulinaristisessa pääkaupungissa Lyonissa – josta löytyy yli 2 000 ravintolaa.

Lyonista VIVA Voyage suuntaan Tain-l'Hermitageen. Kaunis, vain 6 025 asukkaan kylä tunnetaan parhaiten erinomaisista viinituottajista, kuten Chapoutier. Sitten matka jatkuu Arlesiin ja Avignoniin – Kaakkois-Ranskan suosituimpiin kaupunkeihin.

Historiallisessa Arlesissa on komeita roomalaisen ajan monumentteja ja raunioita. Avignonin pakollisia nähtävyyksiä ovat puolestaan valtava paavinpalatsi, keskiaikaiset kaupunginmuurit ja Avignonin silta.

VIVA Cruises All Inclusive -paketti sisältää:

- Täysihoito, johon kuuluvat aamiaisbuffet, lounas, illallinen (monen ruokalajin gourmet-menut, joita tarjoilee vieraanvarainen henkilökunta) sekä välipaloja.

- Korkealaatuisia alkoholi- ja alkoholittomia juomia on saatavilla baareista koko päivän ajan.

- High Tea: Kerran risteilyllä on myös viihtyisä teehetki, jossa voi maistella makeita ja suolaisia ​​herkkuja, kuten skonsseja, voileipiä, kuppikakkuja, suklaita, macaroneja ja eri ​​teelaatuja.

Matkan alkajaisiksi tarjoillaan tervetuliaissamppanjat. Hytissä on päivittäin täytettävä minibaari, VIVA-kestovesipullo ja langaton netti. Risteilypaketti sisältää juomarahat.

VIVA Cruises on täydellinen suunnitelma kaikille, jotka haluavat juhlia vuodenvaihdetta ilman, että tarvitsee huolehtia käytännön asioista – jokiristeilyllä pääsee kokemaan kauniita ja kiinnostavia eurooppalaisia ​​kohteita kelluvasta hotellista.

Saudi-Arabia

Will Smith vieraili hiljattain NEOM-projektissa Saudi-Arabiassa.

Vierailun taustalla oli Red Sea Film Festival, joka järjestetään tällä viikolla Jeddassa Punaisenmeren rannikolla. Mukana on myös muita kuuluisia näyttelijöitä, kuten Johnny Depp.

Lue lisää festivaalista ja Red Sea Souk -projektista. Red Sea Souk on elokuvafestivaalin rinnakkaisprojekti, joka keskittyy saudiarabialaiseen ja sen lähialueen elokuvantuotantoon. Se on hyvä ponnahduslauta paikallisille nouseville kyvyille.

Samalla Will Smith hyödynsi tilaisuuden ja vieraili kuuluisassa NEOM-projektissa. Katso Will Smithin kokemukset projektista hänen Instagram-tilitään.

NEOM-projekti

NEOM rakennetaan Saudi-Arabian laajalle taloudelliselle ja teknologiselle kehitysvyöhykkeelle emiraatin luoteisosaan. Nyt projektissa on vieraillut itse Bel-Airin prinssi: Will Smith.

Nimi NEOM tulee sanoista "New Future", ja se julkistettiin osana Saudi Vision 2030 -ohjelmaa. Tavoitteena on monipuolistaa Saudi-Arabian taloutta ja vähentää riippuvuutta öljytuloista.

Innovaatiot ja matkailu

NEOM pyrkii globaaliksi innovaatio-, kaupan ja matkailun keskukseksi käyttämällä uutta teknologiaa tekoälyn, kestävän kehityksen ja uusiutuvaan energiantuotannon luomiseksi. Tavoitteena on uraauurtava ja korkean elintason yhteisö, joka houkuttelee investointeja ja kansainvälisiä kykyjä.

Katso lyhyt video, jossa kerrotaan projektista kuvallisin keinoin.

Sindalah

Punaisenmeren rannalla sijaitseva luksussaari Sindalah on NEOMin ensimmäinen fyysinen kohde, ja sen on määrä avautua vuonna 2024. Saarelle tulee golfkenttä, monia rantalomakohteita ja upeat purjehduspuitteet.

NEOM on solminut kumppanuuden JLS Yachts -yrityksen kanssa ja jo aiemmin valinnut Monacon BWA Yachting -yrityksen perustamaan toimisto Sindalahin satamaan.

Uusia hotelleja Omaniin

Kauniissa Omanissa avautuu pian useita uusia hotelleita. Tässä niistä kaksi:

Masqatin keidas: Mandarin Oriental Muscat

Shatti Al-Qurumissa sijaitseva Mandarin Oriental Muscat kutsuu pian vierailijat tervetulleeksi kokemaan Masqatin charmin.

Keskeisen sijainnin vuoksi hotellista on helppo lähteä tutustumaan kaupungin kulttuuriaarteisiin. Ainutlaatuisessa hotellissa saa nauttia omanilaisesta vieraanvaraisuudesta sekä Mandarin Orientals -ketjun tunnetusta palvelusta.

Vieraita odottavat rentouttava kylpylä, erinomainen palvelu ja ainutlaatuiset ruokaelämykset. Mandarin Oriental lupaa vierailleen sekoituksen ylellisyyttä, rauhaa ja kulinaristisia kokemuksia. Hotellin kylpylässä on myös perinteinen persialainen hamam.

Hotelli avaa ovensa talven aikana. Lue lisää.

Maailmanluokan rantahotelli: The St. Regis Al Mouj Muscat

Yhtä kiinnostava talven uutuus on St. Regis Al Mouj Muscat.

Tuleva 5 tähden rantahotelli Regis Al Mouj Muscat avaa ovensa viehättävän 18-reikäisen Al Mouj Muscat -golfkentän laidalle. Al Moujin asuinalueella sijaitseva ylellinen hotelli tarjoaa hienostunutta tyyliä ja kaikki mukavuudet yhteensä 271 huoneessa ja sviitissä.

St. Regis Al Mouj Muscatin ympärillä on vehreitä maisemia ja yli 360 metriä pitkä rantaviiva, jotka takaavat vieraille ainutlaatuisen kokemuksen. Hotelliin tulee myös wellness-keskus. Hotellin julkisivu on suunniteltu tyylikkääksi kaarevaksi linjaksi, joka on saanut inspiraationsa meren ja aaltojen liikkeistä.

Julkisivun vaakasuuntaiset elementit korostavat matalarakenteista hotellia, joka kulkee Al Moujin rantaa pitkin. Rakennuksen jokainen yksityiskohta tukee jatkuvassa liikkeessä olevaa muotokieltä.

Lue lisää täältä.

Tampa Bay valmistautuu joulunviettoon

Vaikka Tampa Bay on myös joulun aikaan lämmin, se hehkuu joulujuhlatunnelmaa. Esimerkiksi kuuluisa Tampa Riverwalk on täynnä lukuisia joulukoristeita ja jouluhahmoja. Rantakadulla pääsee nauttimaan joulutunnelmasta shortsikelissä.

Tänä vuonna Tampa Riverwalk on panostanut koristeluun itse asiassa niin hyvin, että USA Today palkitsi sen vuoden parhaimmista joulukoristeluista!

Koristeiden lisäksi Floridan Tampa Bay tarjoaa myös monia muita jouluelämyksiä. Esimerkiksi:

- Hillsborough County Fairgrounds -alueella järjestettävä Festival of Lights sisältää elementtejä joulusta, hannukasta ja kwanzaa-juhlasta, johon kuuluu Yhdysvaltain monikulttuurisuus ja lumoava, yli miljoonan valon kokonaisuus. Kolmen kilometrin ajoreitti vie vierailijat läpi kimaltelevien näyttelyiden ja hauskojen Florida-aiheisten koristeiden. Santa's Village puolestaan kattaa hauskoja karuselleja, tunnelmallisen talvitorin ja kiiinnostavan Hometown Hillsborough Historical Village -kylän.

- Curtis Hixon Park's Winter Village tarjoaa luistelua ulkokentällä (Floridassa!), joulumarkkinoita, kahviloita ja joka perjantai myös silent discon.

- Myös huvipuisto Busch Gardens on luonut joulukylän, jossa lapset ja lapsenmieliset voivat tavata joulupukin poroineen sekä ihailla ilotulitusnäytöstä iltaisin.

Lue lisää Tampa Bayn talvisesongista.

About United Spirit Nordic

United Spirit Nordic on riippumaton matkailualan myynti-, markkinointi- ja PR-yritys. Pääkonttorimme sijaitsee Kööpenhaminassa, Tanskassa. Palvelumme kattavat Skandinavian ja Suomen sekä Baltian maat. Innovatiivisuus, toiminnallisuus, tavoitteellisuus ja johdonmukaisuus kuvaavat United Spirit Nordicin toimintaa, kuten myös käytännönläheisyys ja ystävällisyys. Sekä meidän että yhteistyökumppaneidemme tavoitteena on pitkän tähtäimen menestys. Olemme pieni tiimi, mutta laajan kokemuksemme avulla toteutamme menestyksekkäitä kampanjoita ammattitaitoisesti. Tarjoamme luotettavuutta, työmoraalia, jatkuvuutta ja motivaatiota.

Lotte Kühn Laugesen
PR Executive