2023-11-20 12:35Press release

Joulun taikaa VIVA CRUISES -risteilyillä

Monia mahdollisuuksia seilata Euroopan ikonisimmille joulumarkkinoille

VIVA CRUISES

Ensiluokkaisia risteilyitä tarjoava VIVA Cruises aloittaa vuoden tunnelmallisemman kauden seilaamalla ihanille joulumarkkinoille.

Adventti- ja jouluristeilyt on suunniteltu pohjoismaalaisille matkailijoille, jotka haluavat ainutlaatuisia ja rentouttavia kokemuksia keskellä eurooppalaisia jouluperinteitä.

Ikimuistoisia risteilyitä

VIVA Cruises' Christmas Market Cruises vie risteilijät Euroopan ikonisimmille joulumarkkinoille. Tutustu näihin neljään kohteeseen, joissa kaikissa on oma viehätyksensä:

1.Köln, Saksa (Rein): Reinin adventtiristeily vie Saksan parhaimpien jouluperinteiden luokse mahtavalla VIVA ONE -laivalla.

Matkaan sisältyy vierailu Kölnin tuomiokirkon joulumarkkinoilla, joissa kohtaavat upeat puitteet ja paikalliset perinteet.

Markkinoilta löytyy käsitöitä, paikallisia herkkuja sekä lämmittävää Glühwein-glögiä, joka on niin paikallisten kuin turistien suosiossa.

2. Wien, Itävalta (Tonava): Wienin Christkindlmarkt on upea joulumarkkina-alue, joka on tunnettu kauniista loistosta ja lämpimistä perinteistä. Markkinoiden koristelluissa kojuissa myydään paikallisia käsitöitä ja herkkuja.

Lisää juhlatunnelmaa tuo Wienin paikallinen perinne, adventtiseppeleiden valaisu.

VIVA TWO -laivalla taitettava The Danube Advent Cruise vie matkustajat joulumarkkinoiden lisäksi Itävallan kauniiden maisemien ja kiinnostavien perinteiden äärelle.

3. Lyon, Ranska (Rhône): Lyonin Marché de Noël herää henkiin Fête des Lumières -valofestivaalin aikaan 8.–10. joulukuuta.

Viehättävät kadut, paikalliset erikoisuudet ja henkeäsalpaavat valoesitykset luovat kaupunkiin ainutlaatuisen ja perinteikkään joulutunnelman.

Koko joulukausi on upea ajankohta vierailla kauniissa ranskalaiskaupungissa ja seilata rauhallisella Rhône-joella. Rhônen adventtiristeily kuljetaan hienolla VIVA VOYAGE -laivalla.

4. Strasbourg, Ranska (Rein): VIVA MOMENTS -laivan määränpää on Strasbourgin Christkindelsmärik, joka kuuluu Euroopan vanhimpiin ja kauneimpiin joulumarkkinoihin. Markkinoilla yhdistyvät historiallinen ympäristö sekä Elsassin ja Saksan perinteet. Unelmien täyttymys kaikille joulufaneille.

All-Inclusive-paketit ja viihde:

• VIVA Cruises tarjoaa all-inclusive-paketteja kaikkiin hytteihin. Paketti sisältää kattavat ateriat, alkoholi- ja alkoholittomat juomat sekä juomarahan, mikä tekee risteilystä vaivattoman ja miellyttävän.
  • Majoitus vastaa luksushotellihuoneita, eli tiedossa on mukava ja nautittava oleskelu.

• Ravintoloissa saa nauttia herkullisia aterioita joka päivä. VIVA tarjoaa muun muassa monipuolisen aamiaisbuffetin sekä usean ruokalajin lounaita ja illallisia, joissa on sekä paikallisia että kansainvälisiä makuja. Laivan henkilökunta on aina valmis palvelemaan ja huomioi mahdolliset erikoisruokavaliot.

• Korkealaatuista teetä saa nauttia aina iltapäivisin, ja laivan muusikot viihdyttävät matkailijoita joka ilta. Risteilyillä järjestetään myös muita aktiviteetteja, kuten visoja ja juhlatapahtumia.

Lisää tietoa VIVA Cruisesista antaa Lotte: lotte@unitedspiritnordic.com.

-LOPPU-

Toimittajille tiedoksi:

VIVA Cruises

VIVA Cruises kutsuu matkailijat kokemaan Euroopan sillä tavoin, kun se pitääkin kokea: Hyvässä seurassa, ainutlaatuisesta näkökulmasta, palkitun palvelun siivittämänä. Koska kaikki matkailijat eivät ole samanlaisia, VIVA Cruises haluaa tarjota asiakkailleen joustavuutta, helppoutta ja valinnanvaraa matkoillaan.

Risteily-yhtiöllä on vuosikymmenten kokemus Euroopan suosituimmista kohteista, ja se on ylpeä voidessaan tarjota ainutlaatuisen, inspiroivan ja energiaa tuovan risteilykokemuksen.

Matkailijat pääsevät seilaamaan pitkin Euroopan suurimpia jokia (Tonava, Elbe, Mosel, Rein, Rhône, Seine ja Mainin-Tonavan kanava) ja tutustumaan ajattomien kaupunkien, viehättävien kylien sekä vetovoimaisten pääkaupunkien sydämeen.

VIVA Cruises on International LGBTQ+ Travel Association (IGLTA) -järjestön sekä European Regional Affiliate member of Cruise Lines International Association (CLIA) Europe -yhdistyksen jäsen.

VIVA-INKLBILDMARKE-002-1024x501.jpg

About United Spirit Nordic

United Spirit Nordic on riippumaton matkailualan myynti-, markkinointi- ja PR-yritys. Pääkonttorimme sijaitsee Kööpenhaminassa, Tanskassa. Palvelumme kattavat Skandinavian ja Suomen sekä Baltian maat. Innovatiivisuus, toiminnallisuus, tavoitteellisuus ja johdonmukaisuus kuvaavat United Spirit Nordicin toimintaa, kuten myös käytännönläheisyys ja ystävällisyys. Sekä meidän että yhteistyökumppaneidemme tavoitteena on pitkän tähtäimen menestys. Olemme pieni tiimi, mutta laajan kokemuksemme avulla toteutamme menestyksekkäitä kampanjoita ammattitaitoisesti. Tarjoamme luotettavuutta, työmoraalia, jatkuvuutta ja motivaatiota.

Lotte Kühn Laugesen
PR Executive