2023-06-26 13:00Press release

VIVA Cruises lanseeraa kolmannen risteilyaluksensa VIVA ENJOY syyskuussa 2024

VIVA ENJOY

VIVA Cruises lanseeraa kolmannen risteilyaluksensa VIVA ENJOY syyskuussa 2024

(31. toukokuuta 2023) Eurooppalainen jokiristeilyasiantuntija VIVA Cruises laskee vesille kolmannen laivansa VIVA ENJOY syyskuussa 2024. VIVA ENJOY on samanlainen kuin VIVA Cruisesin toinen alus VIVA TWO, ja se purjehtii pääasiassa Tonavalla syyskuusta joulukuuhun 2024. Matkat ovat nyt varattavissa netissä.

VIVA Cruises lanseerasi ensimmäisen jokiristeilyaluksensa VIVA ONE vuonna 2022 ja toisen aluksensa VIVA TWO vuonna 2023. Nyt yritys jatkaa laivastonsa laajentamista uudella tulokkaalla.

VIVA Cruisesin kolmannen aluksen nimi VIVA ENJOY tulee yrityksen motosta “Enjoy the Moment”. 22. syyskuuta 2024 uusi alus lähtee 12 yön pituiselle neitsytmatkalleen Frankfurtista Wieniin.

”Viiden viime vuoden aikana olemme kasvaneet erittäin nopeasti, samoin kuin koko asiakaskuntamme ja Tonavan risteilyjen kysyntä. Kolmas laivamme laajentaa valikoimaamme – ja haluamme vastata kansainväliseen kysyntään aloittamalla lähdöt Wienistä”, sanoo VIVA Cruisesin toiminnanjohtaja Andrea Kruse.

VIVA ENJOY on rakenteeltaan täysin samanlainen kuin äskettäin vesille laskettu sisaralus VIVA TWO. Siinä on 95 hyttiä yhteensä 190 matkustajalle, kolme ravintolaa, lounge-tila, laaja aurinkoterassi sekä kunto- ja wellness-keskus. Lisäksi aluksessa on tietenkin VIVA Cruisesin rento ja hyvänolon tunnelma.

Asiakkaat voivat nyt varata VIVA ENJOY -risteilyt syyskuulta joulukuulle 2024. Uusi alus purjehtii pääasiassa Tonavalla. Tarjolla on useita lähtöjä Wienistä, jotta kansainväliset vieraat pääsevät helposti matkaan.

VIVA ENJOY tekee erilaisia ​​neljän, viiden ja seitsemän yön risteilyitä Tonavalla, muun muassa seitsemän yötä kestävä Charming Danube Wienistä Budapestiin (alkaen noin 1 600€) sekä neljä yötä kestävä Cityhopping Danube Budapestistä Bratislavaan (noin 760€). Lisäksi joulunaikaan on tarjolla viisi yötä kestävät Advent- ja Christmas-risteilyt, jotka seilaavat joillekin Baijerin ja Itävallan kauniimmille joulumarkkinoille (alkaen noin 1100€).

Kaikkiin VIVA Cruises -matkoihin kuuluu VIVA Cruisesin tunnusomainen VIVA All-Inclusive -paketti, johon sisältyy välipaloja, täysihoito, laadukkaita alkoholi- ja alkoholittomia juomia, minibaari, luksuskosmetiikkabrändi Ritualsin kauneudenhoitotuotteita, Wi-Fi ja kaikki tipit.

Lisää tietoa VIVA Cruisesista: www.viva-cruises.com

- LOPPU -

Tietoa järjestäjille:

VIVA Cruises

VIVA Cruises haluaa näyttää Euroopan parhaat puolet sellaisena kuin se on tarkoitettu koettavan: hyvässä seurassa, ainutlaatuisista näkökulmista, palkitulla palvelulla ja kaikilla mukavuuksilla. Koska kaikki matkailijat eivät ole samanlaisia, VIVA Cruisesin tavoite on tarjota asiakkaille helppoutta, joustavuutta ja valinnanvaraa. Yrityksellä on vuosikymmenten kokemus risteilyistä Euroopan suosituimpiin kohteisiin, ja se on ylpeä voidessaan tarjota ainutlaatuisen risteilykokemuksen, joka rikastuttaa, inspiroi ja uudistaa. Kaikkien suurimpien jokien (Tonava, Elbe, Mosel, Rein, Rhône, Seine ja Main-Tonavan kanava) lisäksi vieraat pääsevät tutustumaan ajattomiin paikkoihin sekä maailman kukoistavimpiin pääkaupunkeihin.

VIVA-INKLBILDMARKE-002-1024x501.jpg

Lisätietoa medialle, ota yhteyttä: Lotte Kühn Laugesen

About United Spirit Nordic

United Spirit Nordic on riippumaton matkailualan myynti-, markkinointi- ja PR-yritys. Pääkonttorimme sijaitsee Kööpenhaminassa, Tanskassa. Palvelumme kattavat Skandinavian ja Suomen sekä Baltian maat. Innovatiivisuus, toiminnallisuus, tavoitteellisuus ja johdonmukaisuus kuvaavat United Spirit Nordicin toimintaa, kuten myös käytännönläheisyys ja ystävällisyys. Sekä meidän että yhteistyökumppaneidemme tavoitteena on pitkän tähtäimen menestys. Olemme pieni tiimi, mutta laajan kokemuksemme avulla toteutamme menestyksekkäitä kampanjoita ammattitaitoisesti. Tarjoamme luotettavuutta, työmoraalia, jatkuvuutta ja motivaatiota.

Lotte Kühn Laugesen
PR Executive