2024-01-24 12:44Pressemelding

VIVA CRUISES TRIUMFERER I GRAND TRAVEL AWARD NORGE OG VINNER PRISEN FOR BESTE ELVECRUISE

Oslo, 12. januar 2024

VIVA Cruises, et anerkjent cruiseselskap kjent for sine førsteklasses elvecruise, har stolt kunngjort sin seier i Grand Travel Award i Norge.

Den norske reiselivsbransjen stemte på VIVA Cruises som vinner av den anerkjente prisen for beste elvecruise, noe som markerer en stor prestasjon for selskapet og befester dets tilstedeværelse i det norske markedet.

Under Grand Travel Award-seremonien, som ble arrangert av Travel News Norge, ble VIVA Cruises hedret for sitt engasjement for å levere cruiseopplevelser uten sidestykke. Det er første gang VIVA Cruises vinner Grand Travel Award Norway, noe som understreker selskapets engasjement for å levere fremragende cruiseopplevelser.

I en uttalelse om den historiske seieren i Grand Travel Award i Norge uttrykte Andrea Kruse, Chief Operating Officer i VIVA Cruises, sin entusiasme og takknemlighet. "Vi er virkelig beæret over å motta prisen for beste elvecruise fra den norske reiselivsbransjen under Grand Travel Award.

Denne anerkjennelsen er et bevis på det harde arbeidet og engasjementet til hele VIVA Cruises-teamet, som hele tiden streber etter å levere eksepsjonelle opplevelser for passasjerene våre."

Norske reisende har økt på VIVA Cruises (i motsetning til den generelle trenden), og skandinaver utgjør allerede 20 % av VIVA Cruises' gjester.

Under arrangementet deltok administrerende direktør Andrea Kruse på et lederseminar der hun diskuterte med andre fremtredende personer i cruisebransjen.

Seminaret fokuserte på cruisebransjens fremtid og utforsket utfordringene og mulighetene som ligger foran oss. Deltakelsen understreker VIVA Cruises' forpliktelse til å holde seg i forkant av bransjens trender og bidra til den pågående dialogen om fremtidens cruise.

VIVA Cruises er kjent for sin vektlegging av førsteklasses tjenester og avslapping, noe som gir passasjerene førsteklasses opplevelser på elvecruise. Rederiet tilbyr ulike reiseruter, blant annet naturskjønne elvecruise langs europeiske vannveier som Rhinen, Donau og Main.

Alle VIVA Cruises' reiseruter inkluderer VIVA Cruises' signaturprodukt VIVA All-Inclusive, som inkluderer snacks, helpensjon, alkoholholdige og alkoholfrie drikkevarer av høy kvalitet, minibar, skjønnhetsprodukter fra det luksuriøse kosmetikkmerket Rituals, Wi-Fi og all tips og drikkepenger.

Mens VIVA Cruises feirer denne viktige seieren, er selskapet fortsatt dedikert til å levere eksepsjonelle reiseopplevelser og ser frem til å fortsette sin fremragende historie i cruisebransjen.

Du finner mer informasjon om VIVA Cruises på www.viva-cruises.com.

- SLUTT -

Merknader til redaksjonen:

Om VIVA Cruises

VIVA Cruises inviterer deg til å oppleve det beste av Europa slik det var ment å bli oppdaget: med godt selskap, unike perspektiver og prisbelønt service og bekvemmeligheter. VIVA Cruises vet at ikke alle reisende er like, og har derfor gjort det til sin misjon å gi kundene større enkelhet, fleksibilitet og valgmuligheter. VIVA Cruises har flere tiårs erfaring med cruise til Europas mest populære destinasjoner, og er stolte av å kunne tilby en cruiseopplevelse uten sidestykke, designet for å berike, inspirere og fornye. Gjestene får oppleve tidløse byer og landsbyer og verdens mest blomstrende hovedsteder langs de største elvene (Donau, Elben, Mosel, Rhinen, Rhône, Seinen og Main-Donau-kanalen).

For ytterligere medieinformasjon, vennligst kontakt:

Lotte Laugesen hos PR-byrået United Spirit Nordic

Tlf: +45 315 002 53 eller e-post: lotte@unitedspiritnordic.com

VIVA-INKLBILDMARKE-002-1024x501.jpg

Om United Spirit Nordic

Som representasjonsfirma er målet vårt å inspirere folk til å reise. Gjennom PR, salg og markedsføring hjelper vi globale merkevarer innen turisme, hotell, livsstil og flybransje til å nå dette målet. Vi er tilhenger av proaktive, praktiske metoder samlet fra flere års erfaring, som vi bruker til å løfte frem dine sterke sider, forbedre ditt omdømme og øke salget i virksomheten din. Det nordiske reisemarkedet er vår spesialitet. Vi skaper forbindelser mellom våre kunder og den nordiske reisebransje, reisemedier og influencers. Vårt hovedkontor er i København, Norden er vårt hjem, og verden er vår lekeplass.

Lotte Kühn Laugesen
PR Executive