2019-06-26 06:00Pressemeddelelse

Luksusspa med vue over Det Indiske Ocean

Slip alle bekymringer, og få en luksuriøs spa-oplevelse på Grand Park Kodhipparu, Maldives, med panoramaudsigt over det krystalblå hav.

Forestil dig ægte wellness i fred og ro, med udsigt til havet fra samtlige vinkler. En blid og behagelig atmosfære hilser dig velkommen i Grand Park Kodhipparu, Maldives’ prisvindende spa midt i det Indiske Ocean.

Spa med 360 graders udsigt til havet
Grand Park Kodhipparu, Maldives’ spa svæver fredfyldt over det klare vand, med vue til perlehvide strande, lagunen og et kulørt marineliv under havoverfladen. Træd inden for i spaens lyse, rekreative rammer, og forkæl dig selv med en af signatur-spabehandlingerne.

I denne udsøgte spaoase er du i trygge hænder. Det dedikerede personale tænker holistisk, med fokus på en sund og bæredygtig livsstil. Er du klar til at blive et helt nyt menneske?

Bedre søvn og kur mod jetlag
Denne 50 minutters spa-behandling indebærer en innovativ massage, som virker på tre forskellige sensoriske niveauer. Du opnår dyb afslapning, hjælp til søvnbesvær og får genoprettet kroppens balancen efter jetlag. Mærk forskellen, når den unikke sammensætning af æteriske olier og den skræddersyede massage, med bløde børster, fører dig til absolut sindsro. – En perfekt start på ferien.

Den maldiviske rejse
Påbegynd en 110 minutters genopbyggende rejse for din hud. Opnå elasticitet og fugt med denne stimulerende behandling, der efterlader huden beroliget og frisk. Du modtager en lækker kropsmassage, som får dig helt ned i tempo, efterfulgt af en revitaliserende kropsbehandling og en økologisk ansigtsbehandling. Afslutningsvis sænkes kroppen ned i et varmt og afslappende bad. - Sådan afslutter du bedst en aktiv dag på Maldiverne.

Grand Park Kodhipparu, Maldives tilbyder desuden yogalektioner i idylliske rammer. Deltag i hatha yoga, som fokuserer på ro i sindet, eller afslut dagen med yoga til solnedgangen over oceanet.

3 spa-awards
Den prisvindende spa på Grand Park Kodhipparu, Maldives blev internationalt anerkendt ved World Luxury Spa Awards 2018, hvor de vandt hele tre priser i Ocean-kategorien:

Luxury Destination Spa
Luxury Spa Retreat
Luxury spa

Faciliteter:

• 7 lyse behandlingslokaler på pæle, med flot panoramavue over det glasklare hav.
  • Skønhedssalon med klassiske behandlinger såsom manicure, pedicure, frisør, styling mm.
  • Et afslappende loungeområde, hvor man samler energi, nyder en kop signatur-te og sunde snacks, der nærer kroppen.

Om Grand Park Kodhipparu, Maldives
Grand Park Kodhipparu, Maldives er en del af Grand Park Group og hotelkædens første luksusresort. Resortet åbnede i juni 2017 og ligger kun 20 min. i speedbåd fra Maldivernes internationale lufthavn. Dette én-ø-ét-resort-koncept tilbyder sine gæster i alt 120 idylliske Strand- og Poolvillaer, ”Over water Villas” samt ”Grand Residence Villas” med to soveværelser. Alt er designet af Hirsch Bedner Associates.

Resortet byder på tre spændende spisesteder, prisvindende spafaciliteter, infinity pool, strandklub, fitnesscenter og børneklub samt dykker- og vandsportsaktiviteter. Læs brugeranmeldelser på TripAdvisor her

Arushi Gupta
Marketing & Communications Manager, Grand Park Kodhipparu, Maldives
Email: arushi.gupta@parkhotelgroup.com
Phone +(960) 665 1111

Om United Spirit Nordic

Som repræsentationsbureau er vores mål at inspirere folk til at rejse. Gennem PR, salgsaktiviteter og markedsføring hjælper vi globale mærker inden for bl.a. turisme, hotel, livsstil og luftfart med at nå dette mål. Via proaktive metoder, baseret på flere års praktisk erfaring, fremhæver vi dine fordele, styrker dit omdømme og øger din forretning. Den nordiske rejsebranche er vores speciale. Vi skaber forbindelserne mellem vores kunder og den nordiske rejseindustri, rejsemedier og influencere. Vores hovedkvarter ligger i København, Norden er vores hjem, og verden er vores legeplads.