2023-11-10 12:00Persbericht

NIEUW: ZHIYUN FIVERAY M20 & M20C professionele mini LED lampen

NIEUW ZHIYUN FIVERAY M20 & M20C professionele mini LED lampen

Transcontinenta BV, Zhiyun distributeur de Benelux, introduceert met trots de nieuwe ZHIYUN FIVERAY M20 serie. Deze innovatieve, kleine en handige lampen combineren professionele functionaliteit met moeiteloze bediening in een compact ontwerp. Ze voorzien filmmakers en fotografen van krachtig licht in een compact en handig formaat, ideaal voor diverse toepassingen en scenario's.

Met een uitgangsvermogen van 20 W, een batterijcapaciteit van 4500 mAh en een werkingsduur van 40 minuten bieden de compacte lampen krachtig licht bij een laag gewicht. De FIVERAY M20 maakt nauwkeurige witbalansregeling mogelijk met een kleurtemperatuurbereik van 2700K tot 6500K, terwijl de FIVERAY M20C met extra RGB LED's een groter kleurtemperatuurbereik biedt van 2500K tot 10000K en Bluetooth mesh mogelijkheid.

Ultrabreed high-fidelity kleurbereik en draadloze mesh controle mogelijkheden

De FIVERAY M20 heeft een kleurtemperatuur (CCT) van 2700K tot 6500K en een kleurweergave-index (CRI) van 95+, waardoor hij ideaal is voor toepassingen die natuurlijk en nauwkeurig wit licht vereisen. Deze nauwkeurige witbalansregeling zorgt voor aantrekkelijke, levensechte beelden in elke verlichtingsomgeving. De FIVERAY M20C heeft extra RGB LED's, waardoor hij ideaal is voor toepassingen die een nog breder kleurtemperatuurbereik vereisen van 2500K tot 10000K, meer kleurregeling en een nog betere CRI van 94+.

De FIVERAY M20C maakt ook draadloze verlichtingsbediening mogelijk via ZHIYUN's mobiele app, bevat extra verlichtingseffecten en Bluetooth mesh mogelijkheid, waardoor het mogelijk is om meerdere lampen te synchroniseren om zo grotere ruimtes te verlichten of voor innovatieve effecten. Gebruikers kunnen meerdere verlichtingseenheden stapelen voor een enorme helderheid, of ze moeiteloos synchroniseren via ZHIYUN's app voor een ongeëvenaarde bediening op afstand. Deze lampjes zijn klein, maar hebben enorm veel mogelijkheden.

Unieke eigenschappen
  • Krachtig 20 W vermogen en 40 minuten gebruikstijd
  • Weegt niet meer dan een mobiele telefoon
  • FIVERAY M20C: RGB LED's, mesh netwerken en draadloze bediening
  • Draadloze lichtbediening via ZHIYUN app
  • Diverse lichteffecten beschikbaar
  • Inclusief verlengbeugel en cold shoe
  • Combo-pakket bevat veelzijdige accessoires voor het vormgeven van licht
Standaard- en COMBO-versie

Beide producten zijn verkrijgbaar in twee versies: het standaardpakket en het COMBO-pakket. De standaardversie bevat al het essentiële. De COMBO-versie bevat extra accessoires zoals een diffuser, "barn doors", een grid en een opbergtas. Met de dubbelzijdige uitbreidingsbeugel en flitsschoen die in alle pakketten worden meegeleverd, kan de gebruiker afzonderlijke accessoires bevestigen of combinaties maken voor diffuus, gefocust of creatief licht.

Prijzen en beschikbaarheid

De nieuwe ZHIYUN FIVERAY M20 serie is verkrijgbaar bij de ZHIYUN dealers in de Benelux. Om de introductie van de FIVERAY M20-serie te vieren, is er speciale Black Friday aanbieding die geldig is van 10 tot 30 november 2023. Tijdens deze beperkte periode gelden de volgende kortingsprijzen:

Zhiyun FIVERAY M20: € 79 (normale prijs € 89) , Zhiyun FIVERAY M20 COMBO: € 109 (normale prijs € 119), Zhiyun FIVERAY M20C: 129 (normale prijs € 139) en Zhiyun FIVERAY M20C COMBO: 159 (normale prijs € 169).

Onderwerpen: Photo Video

Over Transcontinenta B.V.

Transcontinenta BV is een value-added distributeur voor Nederland, België en Luxemburg en maakt als dochteronderneming deel uit van de Transcontinenta Group, gevestigd in Nieuw-Vennep, Nederland, nabij de luchthaven Schiphol. De Transcontinenta Group is een particuliere onderneming die oorspronkelijk in 1992 in Nederland is opgericht met eigen vestigingen in Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Met passie distribueren wij bekende merken op het gebied van foto, video, sport optics en mobiele connectiviteit. Het brede scala aan merken en producten dat wij vertegenwoordigen, stelt ons in staat ze in een groot aantal markten te positioneren. Van de beginnende amateur, professionele fotostudio tot musea en overheid.

Rob van Keulen
NEWSROOM MANAGER