2021-03-04 09:00Lehdistötiedote

Siruilta uusi vedenpitävä kolmijalka

Nyt saat molempien maailmojen parhaat puolet: pienikokoisen jalustan retkeilyyn, sekä joustavan kolmijalan makro- ja matalakulmakuvaustarpeisiisi.

Sirui ST-124 on uusi vedeltä, lialta ja pölyltä suojattu vesitiivis jalusta, jossa on uusitut jalkojen lukitusmekanismit helpompaa käyttöä varten, sekä vesivaaka tarkkaan kohdistukseen. Jalustan kokoon taitettu pituus on vain 48 cm ja paino 1200 grammaa (ilman päätä), joten se on helppo laittaa reppuun ja on täydellinen viikonloppumatkalle. Siitä huolimatta jalustan suurin korkeus on 158 cm ja sen maksimi hyötykuorma on jopa 12 kiloa!

Jalkojen putket on valmistettu kahdeksan kerroksisesta hiilikuidusta, joka vähentää painoa, lisää vakautta ja vähentää tärinää. Keskipylväs on valmistettu kolmionmuotoiseksi jäykkyyden lisäämiseksi ja mahdollistaa myös erittäin matalan jalustan profiilin kokoon taitettuna. Lisäksi yhtä jalustan jalkaa voidaan käyttää monopodina. Jaloissa on kolme asentoa, jotka mahdollistavat erilaiset kulmat ja pidennykset. Minimikorkeus on 38 cm, mikä tekee siitä ihanteellisen makrokuvaukseeen matalan tason kuvaukseen. Kumijalat ja metallipiikit varmistavat, että jalusta on tukeva kaikilla pinnoilla.

Tehokas, matalaprofiilinen kuulapää ja mahdollisuus suurelle hyötykuormalle

Uuden jalustan myötä Sirui julkaisee myös uuden ST-10 kuulapään, joka on suunniteltu ja rakennettu korkeimpien standardien mukaisesti. Siinä on erittäin matala profiili ja jopa 30 kg kantavus. Pohjaa ja panorointikiinnikettä voidaan kiertää tasaisesti 360°, joten panoraamakuvien tekeminen on helppoa. Vesivaakojen avulla pää voidaan kohdistaa täydellisesti. Pikakiinnitys on yhteensopiva Arca-Swiss-järjestelmän kanssa, mikä mahdollistaa erilaisten pikakiinnityslevyjen käytön. Turvalukitusjärjestelmä estää pikakiinnityslevyn tahattoman liukumisen. Nuppien tarkka hallinta mahdollistaa yksittäisten komponenttien erittäin tasaisen ja tehokkaan lukitsemisen ja avaamisen. Kitkan säätönuppia voidaan käyttää kuulan jäykistämiseen tai löysäämiseen.

Yhdistettynä ST-124-jalustaan ​​saat jalustan, jonka paino on vain 1570 g ja jolla on mahdollisuus kuvata kaikilla pienistä ja kevyistä kiinteäpolttovälisistä objektiiveista aina raskaampiin ja isompiin telezoomeihin.

Hinta ja toimitus

Uusi jalusta on saatavana kolmena eri pakettina:

SIRUI ST-124 - 309,00 €

SIRUI ST-124+ST-10 - 379,00 €

SIRUI ST-124+VA-5 - 369,00 €

SIRUI ST-10 - 129,00 €

Jalustojen toimitukset alkavat maaliskuussa.

Lisätietoja saadaksesi ota yhteyttä osoitteeseen: info@focusnordic.fi

Tärkeimmät ominaisuudet

• Valmistettu 8-kerroksisesta hiilikuidusta
  • Täydellinen makro- ja matalan tason valokuvaukseen
  • Minimikorkeus 38 cm
  • Enimmäiskorkeus 158 cm (vain jalusta)
  • Jalustan hyötykuorma: 12 kg
  • Kuulapää ST-10 hyötykuorma 30 kg

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Panasonic, Polaroid, Zhiyun, Samyang, Lexar, Lowepro, Ricoh/Pentax, Sirui, Joby, Kowa, Saramonic, Nisi, Hähnel, Zeiss, Ledgo, Celestron, Nanlite, Velbon, Trancend, Chasing, Rotolight, Kenko, Lume Cube, Delkin, SmallRig, Ilford, Nissin, Hollyland, Feelworld, B&W Outdoor Cases, Lenspen ja Orca. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen