2023-11-30 12:56Nyheter

D-Links DWA-F18 VR Air Bridge skreddersydd for Meta Quest 3

D-Link VR Air Bridge (DWA-F18)DWA-F18 VR Air Bridge støtter Meta Quest-headset, noe som skaper en raskere, mer strømlinjeformet og bedre spillopplevelse.

[Stockholm – 30. november, 2023] - D-Link, en global leder innen nettverks- og kommunikasjonsteknologi, har inngått et eksklusivt samarbeid med Meta for å lansere DWA-F18 VR Air Bridge, som fikk strålende anmeldelser etter debuten i Nord-Amerika i fjor og ble utgitt i Norge  i juli. Denne trådløse adapteren støtter Meta Quest 2 og Meta Quest Pro-headset, samt den nyeste versjonen som ble utgitt i år, Meta Quest 3.

DWA-F18 VR Air Bridge tilbyr et enkelt oppsett og optimalisert ytelse for Meta Quest-headset, og forbedrer brukeropplevelsen ved å utnytte kraften til Wi-Fi 6 for å etablere en lynrask tilkobling med lav latens mellom spill-PC-er og Meta Quest-headset.

Med den slankere og mer elegante Meta Quest 3 kan brukerne nyte uovertruffen bevegelsesfrihet takket være den trådløse koblingen som muliggjør en helt ubegrenset 360-graders bevegelse, eliminerer risikoen for sammenfiltrede kabler og begrenset mobilitet og hever spillopplevelsen til neste nivå.

Det nyeste Meta Quest 3 VR-headsettet inkluderer innebygd støtte  for håndsporingsteknologi, noe som eliminerer behovet for kontrollere for å utforske den virtuelle verden. Med Direct Touch-teknologi og DWA-F18 VR Air Bridge kan brukere samhandle direkte med virtuelle objekter uten å begrense rekkevidden til hendene for en mer oppslukende opplevelse. Den kraftige kombinasjonen av Meta Quest 3 og DWA-F18 VR Air Bridge integrerer sømløst den virtuelle og virkelige verdenen, og tilbyr forbedret strømming i sanntid og grafisk ytelse. Dette gir ekstremt klare detaljer og jevnere ytelse i VR-spill, noe som skaper en virkelig fantastisk brukeropplevelse.

DWA-F18 VR Air Bridge er nå tilgjengelig i Norge. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du besøke https://eu.dlink.com/no/nb/products/dwa-f18-vr-air-bridge

Om D-Link

D-Link designer, utvikler og produserer prisbelønte nettverks- og trådløse produkter, videoovervåkning og automatiseringsløsninger for hjem og bedrift. Som et verdensledende selskap skaper D-Link betingelsene for fremtidens kommunikasjon. D-Link er også en viktig del av smarthjemmet, så det er enkelt og rimelig for folk over hele verden å kunne overvåke, automatisere og kontrollere hjemmene sine uansett hvor de er, når som helst via en smarttelefon eller nettbrett. D-Links omfattende serie med innovativ og intuitiv teknologi med høy ytelse er tilgjengelig for både bedrifter og enkeltpersoner gjennom sitt globale nettverk av ulike forhandlere, detaljhandlere og tjenesteleverandører. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du gå til: https://eu.dlink.com/no/nb

Roger Jarleswärd