2023-09-18 06:00Nyheter

D-Link VR Air Bridge for Meta Quest-headset nå tilgjengelig i Norge

D-Link VR Air Bridge (DWA-F18)Laget for Meta, tilbyr den dedikerte trådløse lenken enestående Wi-Fi 6-båndbredde og ultralav latens for å levere den ultimate VR-spillopplevelsen med total bevegelsesfrihet.

【Stockholm, 18. september】D-Link, en global leder i å koble mennesker, bedrifter og byer med nettverksløsninger og teknologi, har lansert VR Air Bridge (DWA-F18) adapter i Norge. VR Air Bridge er godkjent og optimalisert spesielt for Meta Quest 2-  eller Meta Quest Pro-headsettet, og tilbyr enkelt oppsett og optimalisert ytelse, slik at brukerne får det beste ut av enheten.

Det revolusjonerende spilltilbehøret skaper en direkte, dedikert trådløs kobling mellom brukerens spill-PC og headset, og leverer enestående Wi-Fi 6-båndbredde og ultralav ventetid for den mest oppslukende PC VR-spillopplevelsen.

Bevegelsesfrihet

Med D-Link VR Air Bridge kan brukerne nyte et nytt nivå av bevegelsesfrihet takket være den kabelfrie tilkoblingen som gir mulighet for 360° bevegelse. Ingen flere sammenfiltrede ledninger eller begrenset bevegelse - DWA-F18 er spesialdesignet for å ta brukernes spillopplevelse til neste nivå. Med høye bildefrekvenser sikrer det enestående spillopplevelser, -samarbeid, -treningsøkter og mer.

Få tilgang til flere spill og apper

Brukere kan benytte seg av VR-spillbiblioteket sitt og få tilgang til det brede utvalget av spill, apper og treningsøkter som er tilgjengelige fra det actionfylte Meta Rift-biblioteket.

Wi-Fi med høy ytelse 6

VR Air Bridge utnytter kraften til Wi-Fi 6 for å skape en lynrask tilkobling med lav latens mellom brukernes spill-PC og Meta Quest-headset.

Direkte og dedikert lenke

Hvis du kobler Meta Quest 2 eller Meta Quest Pro til en datamaskin via et eksisterende Wi-Fi-nettverk, kan du få varierende resultater, avhengig av Wi-Fi-miljøet, ruterplasseringen og antallet tilkoblede enheter. Med VR Air Bridge har brukerne en direkte og dedikert kobling for å garantere ytelse.

Laget for Meta

VR Air Bridge er designet spesielt for Meta Quest 2- eller Meta Quest Pro-headsettet som en del av det offisielle Made for Meta-programmet. Dette sikrer optimal ytelse og enkel installasjon, slik at brukerne kan fokusere på å spille favorittspillene sine med imponerende detaljer og realisme.

Om D-Link

D-Link designer, utvikler og produserer prisbelønte nettverks- og trådløse produkter, videoovervåkning og automatiseringsløsninger for hjem og bedrift. Som et verdensledende selskap skaper D-Link betingelsene for fremtidens kommunikasjon. D-Link er også en viktig del av smarthjemmet, så det er enkelt og rimelig for folk over hele verden å kunne overvåke, automatisere og kontrollere hjemmene sine uansett hvor de er, når som helst via en smarttelefon eller nettbrett. D-Links omfattende serie med innovativ og intuitiv teknologi med høy ytelse er tilgjengelig for både bedrifter og enkeltpersoner gjennom sitt globale nettverk av ulike forhandlere, detaljhandlere og tjenesteleverandører. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du gå til: https://eu.dlink.com/no/nb

Roger Jarleswärd
MARKETING AND PRODUCT MANAGER