2023-09-19 07:06Nyheter

D-Link lanserer ny serie smarte gigabit-switcher med PoE-støtte tilpasset videoovervåking

DSS-200G-10MP, DSS-200G-10MPP, DSS-200G-28MP, DSS-200G-28MPPDSS-200G-serien med smarte gigabit-switcher med PoE-støtte for overvåking er ideelle for bedrifter i alle størrelser som ønsker å styrke installasjoner for IP-videoovervåking.

[Stockholm – 19. september, 2023] – D-Link, en global leder innen nettverks- og kommunikasjonsteknologi, har lansert DSS-200G-serien, en pakke med smarte gigabit-switcher for overvåking. Switchene i DSS-200G-serien leveres med overvåkingsfunksjoner som er utformet for å oppfylle kravene til overvåkingsløsninger for bedrifter av alle størrelser, inkludert overvåkings-, administrasjons- og feilsøkingsverktøy, noe som gjør håndtering av overvåkingsnettverk enklere og raskere enn noensinne.

De nye 10/28-porters smarte administrerte switchene er spesielt designet for overvåking og tilbyr omfattende overvåkingsfunksjoner med optimalisert trafikkstyring, PoE-støtte, enkel konfigurering, feilsøkingsverktøy og forenklet installasjon. De er også utstyrt med et intuitivt webgrensesnitt og Layer 2-funksjoner for håndtering av nettverket, noe som gjør det enkelt å legge til og konfigurere nye funksjoner på bedriftsnettverk uten kompliserte prosesser. Den valgfrie overvåkingsmodusen oppdager automatisk D-Link-kameraer, tredjeparts IP-kameraer og NVR-er, og gir sanntidstilgang til enhets- og systeminformasjon som PoE-strømforbruk og budsjett, båndbreddeutnyttelse og enhetsstatus. VLAN-funksjonen til switchene for automatisk å skille datatrafikken til kameraene fra resten av nettverket, sikrer datasikkerhet og prioriterer datatrafikken til kameraene.

I tillegg bruker serien en DIP-bryter som lar brukerne raskt og enkelt slå av og på funksjoner som QoS, utvide PoE-tilkoblingen opptil 250 m, isolere porter, aktivere PD-Alive og spanning tree-protokoller uten å måtte få tilgang til enhetens nettkonfigurasjon. Som et resultat kan bedrifter som ønsker å utvide nettverket, installere IP-kameraer opptil 250 meter unna og spare kostnader når de distribuerer enheter som trådløse aksesspunkter, nettverkskameraer eller IP-telefoner, ha mest nytte av maskinvaren.

Switchene i DSS-200G-serien har høye PoE-strømbudsjetter og opptil 90 W PoE++-støtte – perfekt for strømforsyning og tilkobling av krevende enheter som videokonferansesystemer og skjermer, noe som gjør dem ideelle for bedrifter som ønsker å distribuere et fremtidssikkert nettverk. De er også utstyrt med 6 kV overspenningsvern mot plutselige elektriske overspenninger forårsaket av lynnedslag eller ustabile elektriske strømmer.

"Hos D-Link anerkjenner vi at sikkerhet og overvåking er svært viktig for enhver bedrift, uavhengig av skala og størrelse," sa Claude Chou, administrerende direktør i D-Link Europe. "DSS-200G-serien er ideell for bedrifter som ønsker å styrke sine overvåkingsløsninger med en brukervennlig, kostnadseffektiv og pålitelig switch, med fokus på datapålitelighet og funksjonalitet."

Om D-Link

D-Link designer, utvikler og produserer prisbelønte nettverks- og trådløse produkter, videoovervåkning og automatiseringsløsninger for hjem og bedrift. Som et verdensledende selskap skaper D-Link betingelsene for fremtidens kommunikasjon. D-Link er også en viktig del av smarthjemmet, så det er enkelt og rimelig for folk over hele verden å kunne overvåke, automatisere og kontrollere hjemmene sine uansett hvor de er, når som helst via en smarttelefon eller nettbrett. D-Links omfattende serie med innovativ og intuitiv teknologi med høy ytelse er tilgjengelig for både bedrifter og enkeltpersoner gjennom sitt globale nettverk av ulike forhandlere, detaljhandlere og tjenesteleverandører. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du gå til: https://eu.dlink.com/no/nb

Roger Jarleswärd
MARKETING AND PRODUCT MANAGER