2024-02-09 12:00Uutiset

D-Link lanseeraa tekoälyn tukeman mesh-reitittimen optimoitua, luotettavampaa ja nopeampaa Wi-Fi-yhteyttä varten

AQUILA PRO AI M30AQUILA PRO AI AX3000 Wi-Fi 6 mesh-älyreititin yhdistää Wi-Fi 6 -tekniikan tekoälyyn parhaan kotiverkkoratkaisun luomiseksi.

[Tukholma – 9. helmikuuta 2024] – D-Link, D-Link, globaali verkko- ja yhteysteknologian alan johtaja, on lanseerannut uuden AQUILA PRO AI -tuoteperheeseen kuuluvan mesh-älyreitittimensä M30. Tämä huippuluokan Taiwanissa valmistettu ja laatuvarmistettu mesh-reititin on suunniteltu vastaamaan Wi-Fi-käyttäjien kolmeen yleisimpään huolenaiheeseen: kattavuuteen, nopeuteen ja luotettavuuteen. Sisäänrakennetulla tekoälyalgoritmilla AQUILA PRO AI M30 mullistaa kotiverkkokokemuksen.

AQUILA PRO AI M30:ssä on tyylikäs, seinälle asennettava muotoilu, joka sulautuu saumattomasti mihin tahansa sisustukseen. Sen huippuluokan teollisessa muotoilussa on viisi sisäistä antennia, jotka tarjoavat parannetun kolmiulotteisen 360 asteen peiton, mikä tekee M30:stä ihanteellisen sijoitettavaksi keskeiselle paikalle yhdistettyyn kotiin.

Reititin on yhteensopiva Amazon Alexan ja Google Assistantin kanssa, joten käyttäjät voivat helposti hallita älykotiaan ääniohjauksella. AQUILA PRO AI M30 yhdistää loistavasti estetiikan ja toiminnallisuuden tarjotakseen vaivattoman Wi-Fi-ratkaisun, joka tarjoaa saumattoman ja salamannopean yhteyden sekä erittäin korkean luotettavuuden kotiverkkoihin.

Erinomainen Wi-Fi-kattavuus

Mesh-älyreititin M30 käyttää ainutlaatuista antenniryhmää laajentamaan vahvempaa Wi-Fi-signaalia, lisäämään pallomaista peittoa ja poistamaan häiriöitä. Yksi yksikkö voi kattaa jopa 260 m2, ja sitä voidaan helposti laajentaa lisäämällä muita AQUILA PRO AI -laitteita, mikä antaa useammille laitteille saumattoman Wi-Fi-yhteyden koko kodissa.

Huippunopeudet

Wi-Fi 6 -tekniikan tukema AQUILA PRO AI M30 tarjoaa jopa 3 Gbps:n äärimmäisen nopeuden ja tukee 160 MHz:n kaistanleveyttä. Siinä on yksi Gigabit Internet WAN -portti sekä neljä Gigabit LAN -porttia langallisille laitteille, kuten älytelevisioille, pelikonsoleille ja tietokoneille. M30 takaa huippunopeat Wi-Fi-yhteydet, vaikka koko perhe olisi verkossa.

Vankka luotettavuus

AQUILA PRO AI M30 käyttää innovatiivisia tekoälytekniikoita, kuten AI Wi-Fi Optimiser-, AI Mesh Optimiser- ja AI Traffic Optimiser -ominaisuuksia, varmistaakseen erinomaisen Wi-Fi-suorituskyvyn kaikissa käyttäjän laitteissa. AI Wi-Fi Optimiser valitsee optimaalisen kanavan mahdollisimman vähäisille häiriöille, kun taas AI Mesh Optimiser tarjoaa nopean ja luotettavan verkon kattavuuden käyttämällä automaattista verkon optimointia ja itsekorjautuvia ominaisuuksia. AI Traffic Optimiser varmistaa keskeytymättömän 4K/8K-videon suoratoiston ja videopuhelut tekoälyn tukemalla QoS-teknologialla, mikä takaa saumattoman ja keskeytymättömän kokemuksen.

Luotettava turvallisuus

AQUILA PRO AI M30 noudattaa viimeisintä WPA3-salausta ja IEC 62443-4-1 -standardeja ja suojaa verkkoasi luvattomalta käytöltä. Se tarjoaa myös lapsilukko-ominaisuuksia ja erillisiä vierasverkkoja varmistaakseen kaikkien kodin Wi-Fi-laitteiden turvallisuuden.

Helppo asennus ja hallinta

AQUILA PRO AI M30 on suunniteltu siten, että voit helposti määrittää Wi-Fi-verkon ja hallita sitä intuitiivisella AQUILA PRO AI -sovelluksella. Tekoälyavustaja valvoo verkon suorituskykyä ja tarjoaa viikoittaisia raportteja, vaikka et olisikaan kotona, mikä tekee siitä vaivattoman ja kätevän kokemuksen.

Vihreä siirtymä

Osana "D-Link Greeniä" AQUILA PRO AI M30 noudattaa vihreän suunnittelun periaatteita. Runko on valmistettu kierrätysmateriaalin osasta (PCR), mikä edistää ympäristön kestävyyttä. Pakkauksessa käytetään 99% luonnollisia kasvipohjaisia mineraaliöljyttömiä (MOF) musteita, ja lahjapakkauksen muotoilu vähentää painomusteen käyttöä yli 55%. M30 hyödyntää myös Wi-Fi 6 Target Wake Time (TWT) -ominaisuutta virrankulutuksen vähentämiseksi ja tarjoaa lepotilan, joka sammuttaa reitittimen automaattisesti yön aikana ja varmistaa energiatehokkuuden.

"Tekoäly lisää teknologian tehokkuutta kaikkialla maailmassa, eikä Wi-Fi-teknologian pitäisi olla erilainen", sanoo D-Link Europen toimitusjohtaja Claude Chou. " AQUILA PRO AI -tuoteperheen uusi mesh-älyreititin M30 yhdistää tekoälyteknologian Wi-Fi 6:een tarjotakseen optimoiduimman, luotettavimman ja nopeimman yhteysratkaisun, mikä tekee siitä täydellisen pienille toimistoille ja kotitoimistoille sekä käyttäjille, jotka haluavat ratkaista Wi-Fi-ongelmia, kuten huonon peiton ja hitaat yhteydet."

Tietoa D-Link

D-Link suunnittelee, kehittää ja valmistaa palkittuja verkko- ja langattomia tuotteita, videovalvonta- ja automaatioratkaisuja koteihin ja yrityksiin. Maailman johtavana yrityksenä D-Link luo edellytykset tuleville viestintätavoille. D-Link on myös tärkeä osa älykotia, jotta ihmisillä ympäri maailmaa on helppoa ja edullista pystyä seuraamaan, automatisoimaan ja hallitsemaan kotiaan missä tahansa, milloin tahansa älypuhelimen tai tabletin kautta. D-Linkin kattava innovatiivisten, suorituskykyisten ja intuitiivisten teknologioiden valikoima on sekä yritysten että yksityishenkilöiden saatavilla sen maailmanlaajuisen erilaisten vähittäiskauppiaiden, jälleenmyyjien ja palveluntarjoajien verkoston kautta. Lisätietoja: http://www.dlink.fi

Kontaktit

Roger Jarleswärd