2022-08-02 06:05Nyheder

D-Link lancerer ultrahurtigt smart AI-powered meshsystem med Wi-Fi 6

M32-3EAGLE PRO AI -seriens M32 meshsystem kombinerer dynamisk Wi-Fi 6 og smart AI-teknologi for at levere smartere, sikrere og hurtigere tilslutningsmuligheder i hele hjemmet.

[Stockholm – 2. august 2022] – D-Link, en global leder inden for netværks- og kommunikationsteknologi, lancerer det helt nye M32 meshsystem i EAGLE PRO AI-serien. Ved at udnytte kraften i AI og kombinere den med fremtidssikret Wi-Fi 6-teknologi leverer det nye meshsystem højere hastigheder, større kapacitet og mindre netværksbelastning for dem, der ønsker at forbedre deres Wi-Fi.

EAGLE PRO AI -seriens M32-meshsystem er designet til det moderne smarte hjem med mange enheder og tilbyder kombinerede hastigheder af trådløs internetforbindelse på op til 3,2 Gbps med tobåndsteknologi og den nyeste Wi-Fi 6-teknologi, herunder 1024 QAM-, MU-MIMO- og OFDMA-teknologi. M32 kan købes i 2-pak (M32-2) og 3-pak (M32-3), og begge er designet med en indbygget AI Wi-Fi Optimiser, der løbende opretter forbindelse til den bedste Wi-Fi-kanal, og AI Traffic Optimiser, som prioriterer brugerens vigtigste enhed. Dette sikrer, at 4k-streaming, spil og videoopkald kan køre problemfrit og uden afbrydelse.

M32 fås i 2-pak (M32-2) og 3-pak (M32-3) og dækker 510 m² og henholdsvis 740 m². For at muliggøre fleksibel udvidelse er meshnoderne designet til at samarbejde med hinanden for at optimere netværkstrafikken og er kompatible med andre netværksenheder i D-Links EAGLE PRO AI-familie til udvidelse af Wi-Fi-dækningen. Ved at kombinere disse kan Wi-Fi udvides og skaleres til hjem af enhver størrelse for uafbrydelig Wi-Fi-dækning.

For hurtigere og mere pålidelig forbindelse til smart-tv'er, spilkonsoller og andre smart home-enheder har M32 også to indbyggede Gigabit Ethernet LAN-porte og en Gigabit WAN-port. For at sikre onlinesikkerheden er den nye lancering desuden kompatibel med de nyeste sikkerhedsstandarder, herunder WPA3 og IEC 62443-4-1.

Disse nye produkter kan nemt styres via EAGLE PRO AI -appen, som også indeholder netværksanmeldelser, ændringsforslag og rapporter. Derudover er appen fuldt kompatibel med Google Assistant og Amazon Alexa, så brugerne kan bruge stemmestyring til at nemt styre deres netværk på den mest behagelige måde.

Om D-Link

D-Link designer, udvikler og producerer prisbelønnede netværks- og trådløse produkter, videoovervågning og automatiseringsløsninger til hjem og forretning. Som en verdensledende virksomhed skaber D-Link betingelserne for fremtidens kommunikation. D-Link er også en vigtig del af det smarte hjem, så det er let og overkommeligt for mennesker over hele verden at være i stand til at overvåge, automatisere og kontrollere deres hjem, uanset hvor de er, når som helst via en smartphone eller tablet. D-Links omfattende serie af innovative, højtydende og intuitiv teknologi er tilgængelige for både virksomheder og enkeltpersoner gennem sit globale netværk af forskellige forhandlere, detailhandlere og tjenesteudbydere. For mere information, besøg: http://www.dlink.dk

Roger Jarleswärd
Product and Marketing Manager