2023-07-05 06:15Nyheder

D-Link afslører nye små multigigabit-switche for at fremtidssikre virksomheds- og hjemmenetværk

DMS-105 og DMS-108, 5/8-port små 2,5G multigigabit-switcheDe højtydende netværksswitcherne har 2,5G multigigabit-forbindelse til opgradering af SMB-, store virksomheds- og hjemmenetværk til morgendagens behov.

[Stockholm - 5. juli, 2023]   D-Link, en global leder inden for netværks- og kommunikationsteknologi, tilføjer to nye produkter til sin portefølje af multigigabit-switche: DMS-105 og DMS-108, 5/8-port små 2,5G multigigabit-switche. De nye switcherne giver en hurtig, nem og overkommelig måde at opgradere hjemme- og virksomhedsnetværk på for at eliminere flaskehalse og maksimere ydeevne og gennemløb.

Med fem eller otte 2,5G multigigabit-porte giver switchene hurtige og pålidelige kablede forbindelser til NAS-enheder (Network Attached Storage), Wi-Fi 6-router/access points, gaming-pc'er og arbejdsstationer. Switcherne er perfekte til krævende virksomheds- eller hjemmenetværksopsætninger og giver brugerne adgang til netværksressourcer og overførsel af store multimediefiler lynhurtigt.

DMS-105 og DMS-108 tilbyder QoS-support (Quality of Service), som gør det muligt at prioritere forskellige typer applikationer afhængigt af deres betydning. IGMP Snooping-understøttelse optimerer multicast-datastrømme til båndbreddeintensive applikationer såsom IPTV, hvilket reducerer unødvendig netværkstrafik og forbedrer ydeevnen.

De små multigigabit-switcherne har lavt strømforbrug og et blæserløst design for at forbedre pålideligheden og sænke elomkostningerne, samtidig med at de muliggør stille drift. Deres kompakte og diskrete metal chassis gør det nemt at installere switcherne, hvor det er nødvendigt.

"D-Link har været opmærksom på de stigende krav fra den moderne arbejdsplads og travle hjem, som kræver hurtigere og pålidelig forbindelse," sagde Claude Chou, administrerende direktør for D-Link Europe. "Med deres multigigabit-forbindelse og plug-and-play-design giver DMS-105 og DMS-108 enestående hastighed og ydeevne til at understøtte behovene i ethvert hjemme- eller virksomhedsnetværk."

Om D-Link

D-Link designer, udvikler og producerer prisbelønnede netværks- og trådløse produkter, videoovervågning og automatiseringsløsninger til hjem og forretning. Som en verdensledende virksomhed skaber D-Link betingelserne for fremtidens kommunikation. D-Link er også en vigtig del af det smarte hjem, så det er let og overkommeligt for mennesker over hele verden at være i stand til at overvåge, automatisere og kontrollere deres hjem, uanset hvor de er, når som helst via en smartphone eller tablet. D-Links omfattende serie af innovative, højtydende og intuitiv teknologi er tilgængelige for både virksomheder og enkeltpersoner gennem sit globale netværk af forskellige forhandlere, detailhandlere og tjenesteudbydere. For mere information, besøg: http://www.dlink.dk

Roger Jarleswärd
Product and Marketing Manager