2023-12-05 08:48Nyheter

Ipanema Beach är Årets Elspararföretag 2023

Ulf Norman tar emot priset för Årets elspararföretag 2023Björn Visell, Nordic Green Energy och Ulf Norman, Ipanema Beach

Nordic Green Energys Affärsområdeschef Björn Visell delar ut priset till Årets Elspararföretag Beach Center – Det är så roligt att få dela ut det här priset. Ipanema Beach har gjort ett fantastiskt jobb och genom innovativa metoder har de kunnat spara stora mängder energi. De har inte bara sänkt sina kostnader utan de har dessutom gjort en insats för miljön, säger Björn.

Läsa hela pressmeddelandet här!

Om Beach Center

Beach Center erbjuder sommarkänsla året runt i en inspirerande miljö med palmer, solljus och sand mellan tårna. Anläggningen drivs av Ipanema Beach AB som ägs av Sveriges största klubb för beachvolley, Göteborg Beachvolley Club. Vi arrangerar tävlingar, träningsgrupper, företagsevent, kickoff och konferenser. Beach Center ligger i expansiva Kviberg i Östra Göteborg, granne med Prioritet Serneke Arena och Kviberg Park Hotell. Varje år har anläggningen över 230.000 besökare. www.beachcenter.se

Anders Nordahl
Marknadsansvarig