2024-05-10 09:34Press release

VIVA Cruises ylpeänä esittää: Taianomainen talviristeily satumaisella Seinellä.

VIVA Gloria in Paris

Düsseldorf – 10. toukokuuta 2024.

Vastikään restauroitu jokiristeilylaiva VIVA GLORIA kutsuu matkailijat unohtumattomalle Seinen-risteilylle tämän vuoden marraskuusta joulukuuhun.

Risteily on täydellinen tilaisuus nähdä Pariisi uudesta näkökulmasta ja ilman suuria väentungoksia tai pitkiä jonotusaikoja. Risteilyvieraat saavat kokea Pariisin joulumarkkinat, vierailla upeissa museoissa ja näyttelyissä sekä tehdä ainutlaatuisia jouluostoksia. Joulumarkkinoilla ja kahviloissa voi nauttia Vin Chaud -punaviiniglögiä sekä muita kauden perinteisiä herkkuja.

• Laivan asemapaikka Pariisissa on lähellä Eiffel-tornia.
  • Paris Pétille tarjoaa pariisilaista viihdettä.
  • Yöpymiset Pariisissa ja Rouenissa, joten matkailijoilla on runsaasti vapaa-aikaa kaupunkeihin tutustumiseen.
  • Risteily sisältää kaksi retkeä, joiden yhteisarvo on yli 200 euroa:
    • Panoraamakierros kaupungissa
    • Vierailu Chateau Chantillyyn tai Versaillesiin, jotka kumpikin ovat Unescon maailmanperintökohteita.

Kolme risteilyä, eli Advent Magic, Christmas Magic ja Glamorous New Year’s järjestetään sekä vuonna 2024 että 2025.

VIVA Cruises vie matkailijat Pariisin taianomaisen talveen ja muihin lumoaviin kaupunkeihin Seinen varrella. Ranskan pääkaupungista matka jatkuu Normandiaan, jossa kohteina ovat muun muassa viehättävät kylät Les Andelys ja Rouen. Täällä vierailijat saavat uppoutua paikallisen kulttuurin ja historiaan.

Risteilyjohtaja on valmis auttamaan retkien ja nähtävyyksien suunnittelussa. Hänen vinkkinsä Pariisiin ovat muun muassa:

• Yksi kaupungin maamerkeistä on Notre-Dame Cathedral, joka aukeaa uudelleen 8. joulukuuta 2024.
  • Kulinaristien taivas on Rue Cler Pariisin sydämessä.
  • Entinen linnankappeli Sainte-Chapelle on myös vierailun arvoinen kohde.

Paris City Trip

Seinen-risteilyiden lisäksi VIVA Cruises järjestää Paris City Trip -paketteja, joihin kuuluu 3 yötä VIVA Gloriassa ilman risteilyä: Ainutlaatuinen kaupunkiloma Pariisissa ja yöpyminen laivassa all-inclusive -palveluilla.

• Saat täydellisen VIVA-elämyksen keskellä Pariisia. Pakettiin kuuluu kaupungin panoraamakierros sekä yksi aiemmin mainituista Unesco-kohteista.

Kaikilla risteilyillä on saatavilla valinnaisia ​​lisäretkiä.

Jos sinulla on kysyttävää, kirjoita Lottelle:

Lotte@unitedspiritnordic.com

Lisää tietoa ja varaukset: www.viva-cruises.com/en

VIVA-INKLBILDMARKE-002-1024x501.jpg

VIVA Cruises:

VIVA Cruises on johtava jokiristeily-yritys, joka on erikoistunut luomaan ainutlaatuisia matkaelämyksiä Euroopan kauneimmilla joilla. VIVA Cruises tarjoaa mukavuutta, ylellisyyttä ja henkilökohtaista palvelua, jotta vieraat saavat kokea unohtumattomia hetkiä moderneissa laivoissa.

About United Spirit Nordic

United Spirit Nordic on riippumaton matkailualan myynti-, markkinointi- ja PR-yritys. Pääkonttorimme sijaitsee Kööpenhaminassa, Tanskassa. Palvelumme kattavat Skandinavian ja Suomen sekä Baltian maat. Innovatiivisuus, toiminnallisuus, tavoitteellisuus ja johdonmukaisuus kuvaavat United Spirit Nordicin toimintaa, kuten myös käytännönläheisyys ja ystävällisyys. Sekä meidän että yhteistyökumppaneidemme tavoitteena on pitkän tähtäimen menestys. Olemme pieni tiimi, mutta laajan kokemuksemme avulla toteutamme menestyksekkäitä kampanjoita ammattitaitoisesti. Tarjoamme luotettavuutta, työmoraalia, jatkuvuutta ja motivaatiota.

Lotte Kühn Laugesen
PR Executive