2024-05-06 09:48Press release

Matkauutisia – United Spirit Nordic

Saint MartinSaint Martin

Destination Asia

Destination Asia ja uusi kestävän kehityksen raportti

Meillä on ilo kertoa uutisia asiakkaastamme Destination Asiasta. Matkanjärjestäjä on juuri julkaissut vuoden 2022 vastuullisuusraportin. Raportissa kerrotaan yrityksen toimista kestävän kehityksen edistämiseksi ja suunnitelmat tulevalle vuodelle.

Raportissa Destination Asia kertoo sitoutumisestaan kestävän kehityksen edistämiseen sen kohdemaissa Vietnamissa, Malesiassa, Thaimaassa, Hong Kongissa ja Indonesiassa. Jokaisella kohteella on ainutlaatuisia hankkeita, kuten CSR-tapahtumia, muovin kulutuksen vähentämistä ja paikallisen yhteisön tukemista.

Meille matkailualan ammattilaisille on tärkeää tietää yhteistyökumppaniemme kestävän kehityksen pyrkimyksistä ja edistää vastuullista matkailualaa. Suosittelemme lukemaan raportin, jotta saat paremman käsityksen Destination Asian kestävän kehityksen toimista.

Vastuullisuusraporttien ansiosta matkatoimistot saavat lisätietoa eri toimijoiden pyrkimyksistä ja ne voivat ottaa ne huomioon yhteistyökumppaneita valitessa.

Lue raportti, niin tiedät lisää, miten DMC-järjestäjä Destination Asia edistää kestävää kehitystä.

Raportti löytyy täältä.

VIVA Cruises

Jokiristeilyt kiinnostavat yhä useampia matkailijoita. Ne ovat miellyttävä tapa nähdä monia Euroopan pääkaupunkeja ilman, että tarvitsee itse siirtyä paikasta toiseen matkatavaroiden kanssa. Ja jos haluat pienentää CO2-päästöjäsi, voit valita lentokoneen sijasta junamatkan lähtösatamaan, sillä useimmat risteilyt alkavat Saksasta, Hollannista tai Ranskasta.

Myös VIVA Cruises panostaa kestävyyteen – nettisivuilta voit lukea, kuinka yritys toimii kestävän kehityksen ja ympäristönsuojelun hyväksi.

VIVA Cruises edistää kestävää kehitystä muun muassa näillä toimilla:

1. Reitit suunnitellaan niin, että ne säästävät merimaileja.

2. Polttoaineena käytetään biohajoavaa GTL:tä, joka vähentää CO2-päästöjä.

3. Hyteissä on matkustajille uudelleenkäytettävä vesipullo ja vesiautomaatti sen täyttämiseksi.

4. Ravintoloissa on tarjolla kasvis- ja vegaanivaihtoehtoja liha-aterioiden sijaan.

Lue lisää täälta.

VIVA Cruises ei tarjoa vain säännöllisiä jokiristeilyjä vaan myös erityisiä teemaristeilyjä, jotka sopivat eri asioista kiinnostuneille asiakkaille.

Kulttuurin ystäville sopii esimerkiksi upea kahdeksanpäiväinen teatteriristeily, joka vie matkustajat Düsseldorfista Berliiniin monien kiinnostavien kaupunkien kautta. Upean teatterielämysten lisäksi matkalla voi tutustua vaikuttaviin taideinstallaatioihin, kuten "Tiikeri ja kilpikonna" Duisburgissa, sekä vierailla historiallisissa pikkukaupungeissa, kuten Herne-Ost ja Minden.

Muita VIVAn teemaristeilyjä ovat esimerkiksi Wellness-risteilyt sekä risteilyt eri tapahtumiin, kuten Rhine in Flames ja Kiel week. Kiel week alkaa Kielin vilkkaasta satamasta, jossa käydään viikon purjehduskisaa, ja jatketaan sitten Hampuriin.

Katso lisää risteilyohjelmia täältä

Saint-Martin

The Friendly Cuisine #2 on julkaistu

Haluaisitko tietää enemmän marraskuussa järjestettävästä Saint-Martinin ruokafestivaalista? Kannattaa tutustua The Friendly Cuisine -lehden kakkosjulkaisuun, joka on jatkoa marraskuun 2023 gastronomiafestivaalille. Suosittelemme!

Lehti sisältää palkittujen kokkien haastatteluja sekä ihania ruokareseptejä. Saat myös lisätietoa Saint-Martinin maanviljelystä, elintarviketarjonnasta, paikallisista puutarhoista ja tuotteista. Lisäksi lukupaketti tarjoaa erinomaisen katsauksen saaren ravintoloihin ja gourmet-elämyksiin.

Lue lehti täältä

Ja jos sinulla on vielä kysyttävää, kirjoita Lottelle.

Oman

St. Regis avaa hotellin Masqatiin

Pian avattava

tarjoaa ainutlaatuisen Riviera-elämyksen urbaanilla ranta-alueella Omanin pääkaupungissa Masqatissa. Hotellissa on 250 ylellisesti sisustettua huonetta ja sviittiä, joissa kaikissa on oma parveke ja upeat näkymät.

Lisäksi hotelliin kuuluu Guerlain Spa, kuntokeskus, uima-allas, padelikenttä ja lastenalue. Lomakeskuksessa on yhdeksän erilaista ravintolaa, kuten kansainväliset klassikot Hakkasan ja Novikov. Taatusti unohtumaton kokemus! Lomakeskus lupaa harmonisen sekoituksen modernia ylellisyyttä ja omanilaista kulttuuria.

Saudi-Arabia

Kiehtooko Lähi-itä, mutta 14 päivän matka kuulostaa tällä hetkellä liian pitkältä? Nyt voit yhdistellä kätevästi eri kohteita riippumatta siitä, mihin kaupunkiin lennät. Upea mahdollisuus kokea uusia matkakohteita, joita vain harvat turistit ovat nähneet!

DOHA ja ALULA

Jos lennät Qatar Airwaysillä, voit yhdistää samaan lomaan Qatarin Dohan sekä Saudi-Arabian AlUlnan. 2–3 päivän aikana Dohassa ehtii tutustua kiinnostaviin kohteisiin, kuten Doha Corniche, City Center Shopping Mall, Souq Waqif Art Gallery, Museum of Islamic Art, Katara Cultural Village, Doha Golf Club. Välissä voi tietenkin rentoutua altaalla tai rannalla. Qatarilla on suorat lennot Dohasta AlUlaan joka sunnuntai ja perjantai.

Piilotettu helmi AlUla sopii heille, jotka haluavat kokea ainutlaatuisen kulttuurin, mutta myös heille, jotka etsivät uusia seikkailuja. Paikka oli osa Nabatean valtakuntaa, johon myös Jordanian Petra kuului.

AlUlan TOP-3 nähtävyyttä:

1. Liyhans graver: Muinainen hauta, joka on yhtä upea kuin legendaariset Petran haudat. 22 metriä korkea monumentaalinen rakennelma tehtiin päällikön pojalle, mutta tuntemattomista syistä sitä ei saatu valmiiksi. Sen vuoksi rakennelman alaosa on raaka ja keskeneräinen.

2. Hegra: Saudi-Arabian ensimmäinen UNESCO-alue. Koostuu 110:sta hyvin säilyneestä haudasta, joiden taustalla on viehättävä aavikko. Se on ollut näkyvillä monissa kuvissa, postikorteissa ja artikkeleissa. Alue oli toiminnassa ensimmäisellä vuosituhannella eaa. aina vuoteen 1 jaa., jolloin Hegra oli Nabatean kaupan keskus.

3. AlUlan vanhakaupunki: Näyttää, kuinka ihmiset asuivat tiiviisti täysillä kaduilla ja savikivitaloissa jopa 1980-luvulle asti. Kaupungin kapeimmassa kohdassa sijaitsee Musa Bin Nusayrin linnoitus, joka oli 900-luvulla tärkeä pysähdyspaikka Damaskuksesta Mekkaan kulkeville pyhiinvaeltajille.

Jos kaipaat lisäseikkailuita, tässä muutama ehdotus:

1. Via Ferrata – 2,5 tunnin retken voi varata ympäri vuoden. Reitti kulkee ympäri kanjoneita ja muiden esteiden ohi.

2. Vuorikiipeilyä AlUlassa – kiipeäminen joihinkin alueen upeisiin vuoristomuodostelmiin on ainutlaatuinen kokemus. Retkiä on kaiken tasoisille kiipeilijöille.

3. Glamping ja aktiviteettipaketti – 2 yön ja 3 päivän aikana telttaillaan AlUlan aavikolla, jossa voi osallistua kahteen ulkoilma-aktiviteettiin.

4. Helikopterikierros AlUlan yläpuolella – upea seikkailu AlUlan kauniin maiseman ja valloittavan historian yli.

5. Alula Hot air balloons – 3 tunnin elämys 1 200 metrin korkeudessa, jossa AlUlaa voi ihailla yläilmoista.

About United Spirit Nordic

United Spirit Nordic on riippumaton matkailualan myynti-, markkinointi- ja PR-yritys. Pääkonttorimme sijaitsee Kööpenhaminassa, Tanskassa. Palvelumme kattavat Skandinavian ja Suomen sekä Baltian maat. Innovatiivisuus, toiminnallisuus, tavoitteellisuus ja johdonmukaisuus kuvaavat United Spirit Nordicin toimintaa, kuten myös käytännönläheisyys ja ystävällisyys. Sekä meidän että yhteistyökumppaneidemme tavoitteena on pitkän tähtäimen menestys. Olemme pieni tiimi, mutta laajan kokemuksemme avulla toteutamme menestyksekkäitä kampanjoita ammattitaitoisesti. Tarjoamme luotettavuutta, työmoraalia, jatkuvuutta ja motivaatiota.

Lotte Kühn Laugesen
PR Executive