2023-03-13 07:52Pressmeddelande

VIVA-kryssningar börjar 2023 med flodkryssningar

Medan de flesta kryssningsrederier fortfarande är i vinterdvala, startar VIVA Cruises sina kryssningar redan i januari. För den som vill börja det nya året med en avkopplande kryssning är VIVA Cruises det perfekta valet, eftersom de är de enda researrangörerna som erbjuder kryssningar året runt.

VIVA ONE och VIVA Moments är de första som lägger till i hemmahamnen i Düsseldorf den 19 januari 2023 med 4-nätters kryssningar.

Från januari till mars kommer VIVA ONE vara hem för  kryssningar med ett "wellnes tema”  på VIVAs All-inclusive, på utflykter och med en 30-minuters massage inkluderad för alla ombord. Med alternativ som "Rheingau Wellness"-turen som går genom Boppard, Rüdesheim, Bonn och Köln, och "Rhein-Hesse Wellness"-turen med stopp i Koblenz, Frankfurt och Speyer, finns det nästan för många möjligheter till avkoppling för gästerna ombord.

VIVA MOMENTS tar med sina gäster på stadsrundturer i Nederländerna och Belgien i januari, februari och mars. Med skräddarsydda program erbjuder kryssningarna i Nederländerna en ostprovning inkluderad i priset och i Belgien kan VIVA gäster njuta av en exklusiv ölprovning.

"För andra året i rad är beläggningen på våra resor under de tre första månaderna 2023 mycket bra och vi är mer än nöjda med den nuvarande efterfrågan. Vi har ganska många gäster som upptäckte flodkryssningar i början av året och som vill starta 2023 på bästa möjliga sätt – med lite time-out. Vi är de enda flodkryssningsoperatörerna som erbjuder detta alternativ", säger Andrea Kruse, COO för VIVA Cruises.

Alla Vive Cruises-program inkluderar VIVA Cruises VIVA All-Inclusive-produkt, som inkluderar kost och logi, högkvalitativa drycker - både med och utan alkohol, snacks, minibar, skönhetsprodukter från det lyxiga kosmetiska märket Rituals, Wi-Fi och all dricks.

För mer information om VIVA Cruises, besök:

www.viva-cruises.com

SLUT

Om VIVA Cruises:

VIVA Cruises bjuder in dig för att uppleva det allra bästa av Europa, på det sätt det borde upptäckas — med trevligt sällskap, unika perspektiv och prisbelönt service och faciliteter. VIVA Cruises vet att alla resenärer är olika och ser det som sitt uppdrag att ge våra gäster bekvämlighet, flexibilitet och valmöjligheter. De är med flera decenniers erfarenhet av kryssningstrafik till Europas populäraste resmål stolta över att kunna erbjuda en kryssningsupplevelse som ingen annan, skapad för att berika, inspirera och förnya. Gästerna kan följa med på alla de stora floderna — Donau, Elbe, Mosel, Rhen, Rhône, Seine och Main-Donau-kanalen — där de tas med in i många historiska stadskärnor och några av världens mest blomstrande huvudstäder. Och ombord på deras moderna fartyg föds underbara reseupplevelser, varje flodkrök bjuder på nya saker att förundras över och varje ögonblick ombord bjuder på nöjen att åtnjuta.

Om United Spirit Nordic

Som ett representationskontor är vårt mål att inspirera människor att resa. Genom PR, försäljningsaktiviteter och marknadsföring hjälper vi globala varumärken inom t.ex. turism, hotell, livsstil och luftfart att uppnå sina mål. Genom proaktiva tillvägagångssätt, baserat på år av praktisk erfarenhet, lyfter vi fram kundernas fördelar, stärker deras rykte och förbättrar deras försäljning. Den nordiska resebranschen är vår specialitet. Vi skapar förbindelser mellan våra kunder och den nordiska resebranschen, resemedier och influencer. Vårt huvudkontor finns i Köpenhamn, Norden är vårt hem och Världen är vår lekplats.

Christine Engen
CEO & Creative Director