2019-05-15 04:30Pressemelding

Yoga, bølgebrus og Østens perler

Yoga on deckYoga on deck

Mestrer du ”duen”, ”krigeren” og ”hunden” til perfeksjon på land? Nå er det tid for å utfordre deg selv med et mer flytende underlag på havets bølger. Finn din indre balanse til sjøs på en yogaseilas med Star Clippers.

Yoga er populært, sunt og en av de beste måtene for å finne indre fred og meditasjon. Nå er det tid for å åpne sinnet. Star Clippers byr på yoga på en helt ny måte. Bli med på en yogaseilas til Bali eller Thailand, og gå et trinn opp på ”yogi”-skalaen.

Yogainstruktørene byr på tidlige morgenleksjoner på dekket, hvor du kan hilse solen velkommen med de gyngende bølgene under deg.

Yoga til sjøs er en invitasjon til å ta skrittet videre og utfordre deg selv. Finn indre balanse, og merk hvordan kroppen takker deg. Yogaopplevelsen foregår i de vakreste rammer på Star Clippers solvarme teakdekk med Bali eller Thailands vakre øyhav i kulissene.

Oppdag Bali og Thailand

Etter yoga på dekk går man i land hvor nye opplevelser venter på Bali og i Thailand. En yogaseilas med Star Clippers byr på alt-i-ett.

Star Clipper seiler helt til kysten ved Lovina Beach hvor de store cruiseskipene ikke kan komme inn. Bali tar imot besøkende med storhet i form av Ulun Danu templet og naturfenomenet Sendang Gile fossefall som ligger ved foten av Rinjani fjellet.

Yogaseilasene til Thailand går enten fra Singapore til Phuket eller på en rundseilas fra Phuket til Phuket. Berik sinnet i Drømmenes By, Malacca og i Singapore – storbyen som aldri skuffer. Eller besøk de fascinerende buddhistiske templene, og omfavn din karma.

”Yogi”-novisen

Man behøver på ingen måte være yogaekspert for å delta på Star Clippers’ yogaseilaser. Øvelsene tilpasses deltagernes nivå og tempo, og instruktørene veileder og guider hele veien igjennom.

Du kan rolig invitere venninner, svigermor, søster eller partner på yogaseilas hvor meditasjon, utfordringer og uforglemmelige reiseopplevelser forenes i-ett.

31. juli 2019, 10 netters seilas med Star Clipper til Bali med yogainstruktør Selwa Tazi, fra €2.535 pr. person i delt dobbeltlugar.

31. august 2019, 7 netters seilas med Star Clipper til Singapore-Phuket med yogainstruktør, Rebecca Cusimano, fra €1.774 pr. person i delt dobbeltlugar.

26. oktober 2019, 7 netters seilas med Star Clipper til Singapore-Phuket med yogainstruktør, Rebecca Cusimano, fra €1.775 pr. person i delt dobbeltlugar.

2. november 2019, 7 netters seilas med Star Clipper til Phuket-Phuket med yogainstruktør, Liliana Skinner, fra €1.775 pr. person i delt dobbeltlugar.

Det tilbys også yogaseilaser i Middelhavet. Les mer om temaseilaser her

Alle priser er eksklusive havneavgifter og fly til og fra seilasen.

For booking kontakt ditt reisebyrå eller Star Clippers på info.monaco@starclippers.com, tlf. +377 97978400, www.starclippers.com

Om Star Clippers

Star Clippers driver tre av verdens største seilskip og har det fjerde under bygging. Skipene kan legge til anker i mindre bukter, besøker ofte havner der de større cruiseskipene ikke kan komme inn og tilbyr gjestene komfort og atmosfære som på en privat yacht.

Høy service tilbys av oppmerksomme ansatte, og alle de tre skipene har romslige teakdekk, bassenger, en uformell restaurant, en hyggelig Tropical Bar på dekk og en komfortabel Piano Bar. Skipene er store nok til å tilby førsteklasses innkvartering og mat. De to mindre skipene, Star Flyer og Star Clipper, tar hver 170 gjester og har et mannskap på 74, mens Royal Clipper tar 227 passasjerer og har et mannskap på 106.

Temaer: yoga

Om United Spirit Nordic

Som representasjonsfirma er målet vårt å inspirere folk til å reise. Gjennom PR, salg og markedsføring hjelper vi globale merkevarer innen turisme, hotell, livsstil og flybransje til å nå dette målet. Vi er tilhenger av proaktive, praktiske metoder samlet fra flere års erfaring, som vi bruker til å løfte frem dine sterke sider, forbedre ditt omdømme og øke salget i virksomheten din. Det nordiske reisemarkedet er vår spesialitet. Vi skaper forbindelser mellom våre kunder og den nordiske reisebransje, reisemedier og influencers. Vårt hovedkontor er i København, Norden er vårt hjem, og verden er vår lekeplass.