2019-11-20 09:00Pressemelding

United Spirit Nordics utnevnes som VIVA Cruises nye PR-byrå i Norden

United Spirit Nordic med hovedkontor i København, har blitt utnevnt til VIVA Cruises’ og VIVA Riversides nye PR-byrå for det nordiske markedet.

United Spirit Nordic vil være ansvarlig for å posisjonere VIVA Cruises som en førsteklasses elvecruise-arrangør, samt lansere det nye cruiseskipet SEAVENTURE i 2021. Med denne satsingen i det nordiske markedet forventer VIVA Cruises seg økt bevissthet om selskapets høye standarder og avslappede atmosfære.

Christine Engen, administrerende direktør i United Spirit Nordics: –Vi er veldig glade for å få oppdraget med å hjelpe VIVA Cruises til å øke sine markedsandeler i det nordiske markedet og er svært motiverte til å jobbe med lanseringen av SEAVENTURE i Norden.

VIVA Cruises tilbyr gjester med høye forventninger det aller beste med tanke på opplevelser og utflukter. Ombord kan man nyte mat og drikke i verdensklasse som serveres i skipets utmerkede restauranter og salonger. I tillegg tilbys eksklusive skjønnhetsprodukter fra det kjente merket Rituals. Selvfølgelig er det wifi ombord og i alle lugarer er det gratis minibar.

SEAVENTURE, som tidligere seilte under navnet MS Bremen for Hapag Lloyd, blir lansert våren 2021 og starter sin jomfrutur fra Amsterdam 15. mai. Dette skipet er spesialdesignet for å passe til ekstraordinære anledninger. Takket være skipets spesielle design er det veldig enkelt å manøvrere og kan endre kurs på kort varsel, noe som gjør det velegnet for observasjoner av dyr eller natur. Den har også den høyeste ICE-klassifiseringen, 1A - som gjør den ekstra sjødyktig i nordlige farvann.

Andrea Kruse, administrerende direktør i VIVA Cruises, kommenterer: Ved hjelp av Pangaea´s nettverk og det nordiske medlemmet United Spirit Nordic er vi veldig glade for å samarbeide med et byrå som har bred erfaring med å representere både cruiseskip og hotell. Vi har store forhåpninger til å introdusere VIVA Cruises i Norden og styrke vår posisjon i markedet.

Om Viva Cruises

VIVA Cruises startet sin virksomhet i 2018 og har hovedkontor i Düsseldorf, Tyskland. VIVA Cruises er kjent for sine eksklusive cruise med elvebåter og tilbyr cruise og utflukter på alle de store elvene i Europa som Donau, Elbe, Mosel, Rhinen, Rhône, Seinen og Main-Donau-kanalen. I 2020 vil de ha 10 elvecruisebåter som seiler under eget flagg (noen av dem tilbyr cruise hele året som deres eget flaggskip VIVA TIARA, andre i utvalgte perioder). VIVA Cruises retter seg mot et internasjonalt publikum og tilbyr et fleksibelt cruise, med høyeste kvalitet til det beste Europa har å tilby. Med nye skip hvor alt er tipp topp moderne og et femstjerners servicenivå hvor gjesten alltid er i fokus. VIVA Cruises tilbyr en helt unik cruiseopplevelse som ikke kan sammenlignes med eksisterende rederier. I 2021 vil VIVA Cruises også begynne å tilby ekspedisjoner med MS SEAVENTURE.

For mer informasjon om VIVA Cruises: www.viv-cruises.com/en/about-us/                    For bestilling, kontakt ditt reisebyrå eller VIVA Cruises kontaktskjema                      Telefon: (+4921127403250) og/eller (info@viva-cuises.com)

For mer informasjon om VIVA Expeditions: www.viva-cruises-expeditions.com/            For bestilling, kontakt ditt reisebyrå eller VIVA Cruises Expeditions kontaktskjema Telefon: (0-0800-100-900-80) og / eller (info@viva-cuises-expeditions.com)

For mer informasjon om Viva Cruises i Norden: Christine Engen,christine@unitedspiritnordic.com, +45 28102434

Om United Spirit Nordic

Som representasjonsfirma er målet vårt å inspirere folk til å reise. Gjennom PR, salg og markedsføring hjelper vi globale merkevarer innen turisme, hotell, livsstil og flybransje til å nå dette målet. Vi er tilhenger av proaktive, praktiske metoder samlet fra flere års erfaring, som vi bruker til å løfte frem dine sterke sider, forbedre ditt omdømme og øke salget i virksomheten din. Det nordiske reisemarkedet er vår spesialitet. Vi skaper forbindelser mellom våre kunder og den nordiske reisebransje, reisemedier og influencers. Vårt hovedkontor er i København, Norden er vårt hjem, og verden er vår lekeplass.

Christine Engen
CEO & Creative Director