2021-01-30 11:14Pressemelding

United Spirit Nordic blir St. Maarten Tourist Bureaus nye PR-byrå i Norden

United Spirit Nordic (USN), med hovedkontor i København, har nylig blitt utnevnt til St. Maarten Tourist Bureau (STB) PR- og markedsføringsbyrå for det nordiske markedet.

Erfaring, en klar strategi med kreative ideer og et bredt nettverk i media og reisebransjen var de avgjørende faktorene for STB å velge United Spirit Nordic.

United Spirit Nordic vil være ansvarlig for posisjoneringen av St. Marteen som et spennende og trygt reisemål i fremtiden. De vil skape mer bevissthet om alt destinasjonen har å tilby og inspirere reisende til å besøke øya på sin neste ferie.

May-Ling Chun, direktør for St. Maarten Tourist Bureau uttaler: “Vi er veldig glade for å være tilbake i Skandinavia og Finland og ser frem til å bli introdusert på markedet igjen. United Spirit Nordic overbeviste oss med sin kreative presentasjon, og vi gleder oss veldig til samarbeidet vårt i 2021”.

“St. Maarten er et vakkert og allsidig reisemål med en rik kultur, hvite sandstrender, mye grønt, tropisk atmosfære og en spennende blanding av matkulturer fra forskjellige deler av verden. Vi er veldig glade for å få i oppdrag å hjelpe STB med å øke sine markedsandeler i det nordiske markedet og tilby St. Maarten til reisebransjen og inspirere media til å besøke denne karibiske perlen”, kommenterer Christine Engen, administrerende direktør i United Spirit Nordic

Om St. Maartens turistbyrå (STB)

St. Maarten Tourist Bureau er det offisielle markedsførings- og turistbyrået for den karibiske øya Sint Maarten, etablert for å informere om øya, øke bevisstheten og fremme ulike aktiviteter for både turister og innbyggere. Sint Maarten er det minste området i verden delt inn i to land: øya har en nederlandsk og en fransk del siden 1648, noe som har resultert i en helt unik kombinasjon av kulturer. STB er ansvarlig for markedsføringen av den nederlandske delen.

Mer informasjon om St.Marteen: https://www.vacationstmaarten.com/

Oppdatert Covid informasjon: https://stmaartenupdates.com/

Om United Spirit Nordic

Som representasjonsfirma er målet vårt å inspirere folk til å reise. Gjennom PR, salg og markedsføring hjelper vi globale merkevarer innen turisme, hotell, livsstil og flybransje til å nå dette målet. Vi er tilhenger av proaktive, praktiske metoder samlet fra flere års erfaring, som vi bruker til å løfte frem dine sterke sider, forbedre ditt omdømme og øke salget i virksomheten din. Det nordiske reisemarkedet er vår spesialitet. Vi skaper forbindelser mellom våre kunder og den nordiske reisebransje, reisemedier og influencers. Vårt hovedkontor er i København, Norden er vårt hjem, og verden er vår lekeplass.

Christine Engen
CEO & Creative Director