2018-01-18 09:00Pressemelding

Star Clippers premierer alle seglfrelste som bestiller tidlig

null

Drømmer du om et seglcruise til Middelhavets perler? Eller nyte synet av åpent hav og segle over Atlanteren? Bestill tidlig og nyt godt av ”bestill tidlig” rabattene.

Rederiet Star Clippers har tre klassiske seglskip, Star Flyer, Star Clipper og Royal Clipper, som cruiser i Middelhavet på sommeren, og i Asia og Karibia på vinteren. Hver vårsesong krysser de skipene som er i Karibia over Atlanterhavet tilbake til Europa, og sent på høsten returnerer skipene fra Middelhavsdestinasjonene til tropiske farvann.

Bestill-tidlig rabatt på Atlanterhavskrysning

For alle som er raskt ute med å planlegge drømmeferien, finnes ”bestill-tidlig” tilbud. Star Clippers gir gode rabatter til transatlantiske overfarter fra Barbados til Cannes, samt St. Martin til Lisboa på våren, og fra Lisboa til Barbados, samt Las Palmas til Barbados når høstsesongen avsluttes sent i oktober.

Alle som liker segling og nyte livet til havs simpelthen elsker overfarten mellom Karibia og Europa. Man tar i bruk skipets fasiliteter uten å måtte i land daglig på sightseeing. Det å skue utover himmel og hav, og se mannskapet heise segl ut fra vindforholdene, blir en uforglemmelig opplevelse i nærkontakt med elementene.

Bestill-tidlig rabatt i Middelhavet

Foretrekker man Europa, nyt godt av tilbudene på cruise fra vakre Venezia langs Kroatiakysten med det største skipet, Royal Clipper, samt Venezia til Trieste med Star Clipper, når du bestiller tidlig. Italia er ekstra romantisk under fulle segl og i år gir rederiet ”Bestill-tidlig” rabattene på sine Venezia - Roma cruise så man kan oppleve La Dolce Vita i de latinske farvann.

Skipet Star Flyer segler fra Cannes, med både 4, 5 og t 7 dagers cruise via perler som Portofino, Elba, Korsika og St Tropez. De reisene passer alle som vil se det beste av Italia og Frankrike. Mange har fått øynene opp for Kroatia, og Star Flyer cruiser også der, samt til perlene i den greske øyverdenen. Felles for alle disse rutene i Middelhavet er Bestill-tidlig rabatt.

Bestill-tidlig rabatt på spesielle ruter

Hva med å segle helt fra Athen i Hellas og til Malaga i Spania? Eller fra Balearene til Marokko og så videre til Kanariøyene? Da får du oppleve de mest spektakulære øyer og destinasjoner fra sjøsiden med nydelig mat i restauranten, fargerike cocktails i Tropical Bar samt interessante foredrag om alle stedene man ankommer. Vil man være sporty, padler man i kano, står på seglbrett eller blir med på snorkleturer. En tur med Star Clippers seglskip blir like så aktiv eller bedagelig som dagsformen tilsier.

For nærmere informasjon om komplett oversikt på rutene som er tilgjengelig med Bestill-tidlig konseptet se Star Clippers

United Spirit Nordic er et uavhengig salgs-og marketing og pr selskap baseret i København som tilbyr tjenester i Skandinavia, Finland og Østersjøen og gjennem søsterorganisasjoner også i Europa og globalt. Innovative, pragmatisk, resultatdrevet og konsekvent, samt at vi er praktiske og vennlige i vår tilgang. Vi arbeider med foretrukne partnere med en langsiktet suksessrate. Med andre ord, arbejder vi som et lite selskap men med enestående erfaring og evnen til at utføre en sterk kampagne og arbeider på en profesjonell måte. Vi tilbyr integritet, hårdt arbeide, pålitelighet, kontinuitet og motivation. For mere informasjon www.unitedspiritnordic.com

Om United Spirit Nordic

United Spirit Nordic er et uavhengig salgs-, marketing- og PR-byrå med hovedkontor i København, og vi tilbyr tjenester i Skandinavia, Finland og Baltikum. Innovative, pragmatiske, resultatorientert, konsekvente Vi møter markedet på en praktiskt og vennlig måte. Vi arbeider med partners som ser langsiktig suksess som et mål. Med andre ord, så arbejder vi som et lite team, men med stor erfarenhet til å gjennomføre slagkraftige kampanjer på et proffesjonellt sett. Vi garanterer integritet, pålitlighet, kontinuitet og motivation.

Christine Engen
CEO & Creative Director