2018-10-03 15:10Pressemelding

Seil i solskinn, under stjernehimmel og fullmåne - ny brosjyre fra Star Clippers

null

Star Clippers’ nye brosjyre åpner for en verden av opplevelser under seil. Få et innblikk i Star Clippers’ forskjellige destinasjoner. Bli inspirert!

Følelsen av ekte frihet

Opplev innseilingen til en ny havn hver morgen, gå i land på spennende destinasjoner, utfordre deg selv til ulike vannsportsaktiviteter i eksotiske farvann, og møt solnedgangen for fulle seil. Dette er livet ombord alle Star Clippers’ seilskip. En unik form for ferie som stadig flere mennesker blir tiltrukket av.

Star Clippers’ rederi har tre skip – med et fjerde på vei – som er bygget som et klipperskip i henhold til de gamle tradisjoner. Ombord serveres måltider i en elegant spisesal, mens en ettermiddagsdrink eller en cocktail før middag kan nytes i Tropical Bar eller Piano Bar. Stilen er klassisk, men fasilitetene er moderne. Som gjest har du tilgang til wifi etter behov.

Ombord Star Clippers’ seilskip tilbys nye eventyr hver dag. Du kan bli med på utflukter, prøve forskjellige vannsportsaktiviteter med sportsteamet, klatre i mast under kyndig veiledning, lytte til forelesninger, nyte en massasje og prøve meditativ yoga. Ombord velger du hvor aktiv eller hvor avslappet du vil være.

Yoga og meditasjon på det åpne hav

Yogaseilasene er populære. Få en opplevelse for livet med yogaklasser på åpent dekk, med vakker utsikt over himmel og hav. Lær deg nye øvelser, strekk deg smidig og sterk, og pust dypt.

Etter en uke med frisk sjøluft, god service og trivsel blir du en helt ny person. I spisesalen kan du utfylle din sunne livsstil med vegetarretter, ferskpresset juice og masse frukt og grønnsaker. Yogaseilas er sunt for både kropp og sjel.

8. og 15. desember 2018, 7 netters Sørøst-Asia seiling med Star Clipper fra Phuket til Phuket, Thailand, fra € 1.580 per person i delt dobbeltlugar.

Nye seilinger i Indonesia

Indonesia er et eksotisk, spennende land som fremdeles tilbyr uutforskede områder. Star Clippers tilbyr nye 10 og 11 netters seilas ombord på Star Clipper mellom Singapore og Kota Kinabalu i Malaysia.

Som gjest seiler man langs Borneos vakre øyriker og går i land på den skjulte øyperlen Kota Kinabalu. Øya er kjent for sine livlige markeder, moderne promenade, blomstrende musikk- og kunstscene samt den hvite moskeen som strekker seg ut i vannet. Opplev en helt ny kultur og natur. Indonesia passer alle eventyrlystne som liker å svømme, dykke og nyte en autentisk ferie.

18. mai 2019, 10 netters Borneo Eastbound seiling med Star Clipper fra Singapore til Kota Kinabalu, Malaysia, fra € 2535 per person i delt dobbeltlugar.

En cocktail på mindre seilskip skaper samhold og man får lett nye bekjentskap i Tropical Bar, til dans og underholdning – og til alle de deilige måltidene.

Les mer om de nye seilingene i Star Clippers’ brosjyre som gjelder fra november 2018 til mars 2020. Vær sikker på å få plass og bestill din favorittseiling tidlig!

Alle priser er eksklusive havneavgifter og fly til og fra seilingen.

For bookinger, ta kontakt med reisebyrået deres, eller Star Clippers på info.monaco@starclippers.com, Tel. +377 97978400, www.starclippers.com

Om Star Clippers

Star Clippers har i dag tre av verdens største seilskip. Snart kommer også et av verdens største seilskip i sitt slag, Flying Clipper. Skipene kan kaste anker i mindre havner og besøke havner ofte uberørt av større cruiseskip, og tilbyr fasiliteter og atmosfære som på en privat yacht.

Service av høy standard tilbys av et imøtekommende mannskap. Alle de tre skipene har teakdekk, svømmebasseng, uformell stemning, en hyggelig Tropical Bar på dekk samt Piano Bar og er store nok til å tilby førsteklasses innkvartering og måltider. De to mindre skipene, Star Flyer og Star Clipper, tar 170 gjester hver, med et mannskap på 74, mens Royal Clipper tar 227 gjester med et mannskap på 106.

United Spirit Nordic er et uavhengig salgs-og marketing og pr selskap baseret i København som tilbyr tjenester i Skandinavia, Finland og Østersjøen og gjennem søsterorganisasjoner også i Europa og globalt. Innovative, pragmatisk, resultatdrevet og konsekvent, samt at vi er praktiske og vennlige i vår tilgang. Vi arbeider med foretrukne partnere med en langsiktet suksessrate. Med andre ord, arbejder vi som et lite selskap men med enestående erfaring og evnen til at utføre en sterk kampagne og arbeider på en profesjonell måte. Vi tilbyr integritet, hårdt arbeide, pålitelighet, kontinuitet og motivation. For mere informasjon les mer på www.unitedspiritnordic.com

Om United Spirit Nordic

United Spirit Nordic er et uavhengig salgs-, marketing- og PR-byrå med hovedkontor i København, og vi tilbyr tjenester i Skandinavia, Finland og Baltikum. Innovative, pragmatiske, resultatorientert, konsekvente Vi møter markedet på en praktiskt og vennlig måte. Vi arbeider med partners som ser langsiktig suksess som et mål. Med andre ord, så arbejder vi som et lite team, men med stor erfarenhet til å gjennomføre slagkraftige kampanjer på et proffesjonellt sett. Vi garanterer integritet, pålitlighet, kontinuitet og motivation.

Christine Engen
CEO & Creative Director