2018-11-06 11:57Pressemelding

Kjøp én flytur, få den neste på kjøpet - Sjøflytur med Seawings til Ras Al Khaimah & Zipline

null

Seawings er den eneste sjøflyoperatøren i Midtøsten. De har nylig annonsert et førsteklasses tilbud på forbindelsen Dubai-Ras Al Khaimah.

Reisen inkluderer 45 minutters panoramisk flytur med sjøfly over ikoniske landemerker i Dubai, som Burj Khalifa, Palm Jumeirah og Burj Al Arab, og gir samtidig en enestående sjanse til å oppleve verdens lengste zipline. Denne turen koster vanligvis 2.045 AED pr. person. Nå gis et spesialtilbud hvor du får to turer til prisen av én. Kjøper du én flytur Dubai-Ras Al Khaimah, få du den neste helt gratis!

Tilbudet gjelder frem til 30. november 2018.

Denne spesielle kombinasjonen er et must for familier og grupper som er på utkikk etter en morsom og aktiv helg med mye fart og spenning.

"Dette vil gi turister og innbyggere en fantastisk mulighet til å få to uforglemmelige opplevelser på én dag. Vi er i oppstarten av feriesesongen og forventer å tiltrekke oss mange familier som vil være interessert i denne spennende utflukten til veldig god pris!" - uttaler Mithu Agarwal, Senior Manager hos Seawings.

Ras Al Khaimah er de siste årene blitt kjent som Emiratenes eventyrlige hovedstad. De utsøkte strendene i kombinasjon med UAE's høyeste punkt - Jebel Jais - tilbyr mange opplevelser og aktiviteter. Deres zipline er verdens lengste, hvor ekte eventyrere og våghalser kan få adrenalin-nivået opp. Her flyr man over fjell-landskapet med en hastighet på 150 km/t i en høyde på 1.680 meter over havets overflate.

Høydepunkter på turen

• Spennende take-off og landing på vannet
  • 45 minutters flytur med panoramautsikt fra Dubai til Ras Al Khaimah
  • Returtransport inkludert
  • Bryt rekorden på verdens lengste zipline - Jebel Jais
  • Fantastisk mulighet for valgfrie aktiviteter på Ras Al Khaimahs resorts

• Om Seawings:

Seawings er den eneste sjøflyoperatøren i Midtøsten og tilbyr et utvalg av sjøflyturer med panoramautsikt, charterfly og dagsturer.

For mer informasjon og booking:

www.seawings.ae

E-post: reservations@seawings.ae

eller ring +971 4 807 0708

For media- og presserelaterte spørsmål: Epost: corpcom@seawings.ae

Pressemateriale er tilgjengelig her

United Spirit Nordic er et uavhengig salgs-og marketing og pr selskap baseret i København som tilbyr tjenester i Skandinavia, Finland og Østersjøen og gjennem søsterorganisasjoner også i Europa og globalt. Innovative, pragmatisk, resultatdrevet og konsekvent, samt at vi er praktiske og vennlige i vår tilgang. Vi arbeider med foretrukne partnere med en langsiktet suksessrate. Med andre ord, arbejder vi som et lite selskap men med enestående erfaring og evnen til at utføre en sterk kampagne og arbeider på en profesjonell måte. Vi tilbyr integritet, hårdt arbeide, pålitelighet, kontinuitet og motivation. For mere informasjon les mer på www.unitedspiritnordic.com

Om United Spirit Nordic

United Spirit Nordic er et uavhengig salgs-, marketing- og PR-byrå med hovedkontor i København, og vi tilbyr tjenester i Skandinavia, Finland og Baltikum. Innovative, pragmatiske, resultatorientert, konsekvente Vi møter markedet på en praktiskt og vennlig måte. Vi arbeider med partners som ser langsiktig suksess som et mål. Med andre ord, så arbejder vi som et lite team, men med stor erfarenhet til å gjennomføre slagkraftige kampanjer på et proffesjonellt sett. Vi garanterer integritet, pålitlighet, kontinuitet og motivation.

Christine Engen
    CEO & Creative Director