2018-11-22 11:48Pressemelding

Grand Park Kodhipparu, Maldives vinner prestisjefylt pris til World Luxury Hotel Awards

null

Det luksuriøse feriestedet Grand Park Kodhipparu, Maldives på den Nordlige Male Atollen, tildeles ”Luxury New Resort”-prisen i kategorien for Det Indiske Hav.

World Luxury Hotel Awards 2018 har nettopp gått av stabelen, og her vant Grand Park Kodhipparu, Maldives prisen for ”Luxury New Resort” i kategorien Det Indiske Hav.

Dette – nå prisvinnende – luksusresortet åpnet for første gang i midten av 2017 og har allerede oppnådd ekstraordinær interesse og anerkjennelse blant sine gjester og forretningspartnere.

”Det er en stor ære for oss å bli anerkjent av våre kvalitetsbevisste gjester og reisepartnere som en av de beste luksusresorts i det Indiske Hav”, sier Raffaele Solferino, General Manager på Grand Park Kodhipparu, Maldives. ”Denne prisen vitner om vårt teams’ store engasjement og lyst til å alltid gi gjestene den beste og vennligste service. Jeg er enormt stolt av mitt team som gjør en fantastisk innsats for å skape enestående opplevelser på dette jordiske paradis”.

Grand Park Kodhipparu, Maldives, er beliggende på den Nordlige Male Atollen – kun 20 minutter i speedbåt fra Velana International Airport. Resortet er designet av det verdenskjente arkitektfirmaet, Hirsch Bedner Associates, som har spesialisert seg i design av hoteller og resorts. De har klart å skape en ferieopplevelse som kombinerer eksepsjonell luksus og de utrolige, naturlige omgivelsene.

Resortet oppfyller alle behov og ønsker som gjestene måtte ha til sin drømmeferie, med 120 idylliske strandvillaer og ”overwater villas”, hvorav 65 byr på egen, privat pool. En stor, felles infinity pool med utsikt over det spektakulære Indiske Hav, kulinariske opplevelser fordelt på hele tre spisesteder på resortet, spafasiliteter i verdensklasse, et fullt utstyrt dykke- og vannsportsenter, og ikke minst en rekreativ strandklubb og klubb til barna er med på å skape drømmeferien.

World Luxury Hotel Awards ble etablert i 2006 og er hotellbransjens svar på Oscar-utdelingen. WLHA bringer internasjonal anerkjennelse til luksushoteller over hele kloden. Over 800 luksushoteller deltar i prisutdelingen hvert år og inngår i de kategoriene som fremviser deres unike salgsargumenter og destinasjoner. Vinnerne utnevnes på bakgrunn av en fire ukers lang avstemningsprosess, hvor 300.000 deltagende gjester, tilreisende og bransjefolk avgjør resultatet. For nærmere informasjon, besøk WLHA’s hjemmeside her

Om Grand Park Kodhipparu, Maldives

Grand Park Kodhipparu, Maldives er en del av Park Hotel Group og det første luksusresortet i gruppen. Resortet åpnet i juni 2017 og ligger kun 20 minutter med speedbåt fra Maldivenes internasjonale flyplass. Dette ”én-øy-ét-resort” konseptet tilbyr sine gjester i alt 120 idylliske strand- og poolvillaer, ”overwater villas” samt Grand Residence villas med to soverom. Alt er designet av Hirsch Bedner Associates. Resortet byr på tre spennende spisesteder, prisvinnende spafasiliteter, infinity pool, strandklubb, fitness senter og barneklubb samt dykke- og vannsportsaktiviteter. Les mere her

Om Grand Park

Grand Park er luksusbrandet av Park Hotel Group, som er synonymt med førsteklasses hotelfasiliteter, opplevelser og komfort tilpasset kvalitetsbevisste og kresne reisegjester. Grand Park dekker i dag syv byhoteller og resorts i Singapore, Maldivene, Hokkaido (Otaru), Wuxi, Xi An og Kunming.

Om Park Hotel Group

Park Hotel Group ble etablert i 1961 og er en av Asia-Stillehavsområdets ledende aktører innen hotell- og resortbransjen. Med base i Singapore består Park Hotel Group i dag av over 16 hoteller og resorts, som enten allerede opererer eller er under utvikling i 11 nøkkeldestinasjoner over hele Asia-Stillehavsområdet. Park Hotel Group fokuserer på å øke sin tilstedeværelse i hele regionen og imøtekomme de skiftende behov som reisende har i dag. Således består Park Hotel Groups portefølje av luksusbrandet Grand Park, det eksklusive Park Hotel og value-for-money-brandet Destination.  www.parkhotelgroup.com

For nærmere informasjon, kontakt:

Lina Suryati
Marketing & Communications Manager
Email: lina.suryati@parkhotelgroup.com
Phone: +960 6651111

United Spirit Nordic er et uavhengig salgs-og marketing og pr selskap baseret i København som tilbyr tjenester i Skandinavia, Finland og Østersjøen og gjennem søsterorganisasjoner også i Europa og globalt. Innovative, pragmatisk, resultatdrevet og konsekvent, samt at vi er praktiske og vennlige i vår tilgang. Vi arbeider med foretrukne partnere med en langsiktet suksessrate. Med andre ord, arbejder vi som et lite selskap men med enestående erfaring og evnen til at utføre en sterk kampagne og arbeider på en profesjonell måte. Vi tilbyr integritet, hårdt arbeide, pålitelighet, kontinuitet og motivation. For mere informasjon les mer på www.unitedspiritnordic.com

Om United Spirit Nordic

United Spirit Nordic er et uavhengig salgs-, marketing- og PR-byrå med hovedkontor i København, og vi tilbyr tjenester i Skandinavia, Finland og Baltikum. Innovative, pragmatiske, resultatorientert, konsekvente Vi møter markedet på en praktiskt og vennlig måte. Vi arbeider med partners som ser langsiktig suksess som et mål. Med andre ord, så arbejder vi som et lite team, men med stor erfarenhet til å gjennomføre slagkraftige kampanjer på et proffesjonellt sett. Vi garanterer integritet, pålitlighet, kontinuitet og motivation.

Christine Engen
CEO & Creative Director