2019-08-07 07:24Pressemelding

Fast-track til ferien på Maldivene

Unngå unødvendig sløsing med tid i løpet av ferien. Ditt maldiviske eventyr på Grand Park Kodhipparu begynner på under 1 time fra flyet har landet.

Maldivene er drømmenes feriedestinasjon. Vakre resorts på egne øyer og private villaer på pæler midt i det asurblå havet. Transport til paradis kan riktignok være slitsomt og tidkrevende, og når man reiser som familie er barna ofte utålmodige.

Fra flyet til ferievillaen på under 1 time

Vi kjenner alle til det samme. Ferien har akkurat begynt, og vi ønsker å få mest mulig ut av fritiden. Kom raskt i gang med ferielivet på Grand Park Kodhipparu. Dette luksuriøse og familievennlige resortet på Maldivene ligger kun 20 minutter i speedbåt fra Male Internasjonale flyplass. På under 1 time fra man går av flyet er du inne i din private villa – klar til å starte ferien. Den gunstige tidshorisonten og super ette transfer med speedbåt, gjør Grand Park Kodhipparu til et opplagt valg og perfekt til familier. Ingen unødvendig ventetid, og ingen utålmodige barn.

Fast-track til ren avslapning

Grand Park Kodhipparu har 120 lyse og innbydende villaer som både inkluderer strandvillaer med eget basseng, villaer over vannet og romslige to-værelses villaer hvor familier kan nyte plassen sammen. Nesten samtlige av disse private villaene byr på store hengekøyer av nett over det klare vannet; feriens kanskje mest opplagte sted å lese sin yndlingsbok, følge med på livet under vann eller få den ultimative opplevelsen med å sove under stjernene.

Hengekøyene gir mulighet for soling med en behagelig bris både ovenfra og nedenfra. Slapp av til lyden av bølgeskvulp, eller ta dyner og puter med deg og få en fortryllende ettermiddagslur midt i det Indiske Hav.

Grand Park Kodhipparu dukket opp i 2017 som én-øy-ét-resort som tilbyr alskens vannsportsaktiviteter og dykking, strandklubb for de minste, fitness, yoga og tre restauranter og barer med mer. En fullendt ferieopplevelse på Maldivene – kun 20 minutter fra flyplassen.

Kun et knips med fingrene og ferien er i gang.

Om Grand Park Kodhipparu

Grand Park Kodhipparu er en del av Grand Park Group og hotellkjedens første luksusresort. Resortet åpnet i juni 2017 og ligger kun 20 minutter i speedbåt fra Maldivenes internasjonale flyplass. Dette ”én-øy-ét-resort”-konseptet tilbyr sine gjester i alt 120 idylliske Strand- og Poolvillaer, ”Overwater Villas” samt ”Grand Residence Villas” med to soveværelser. Alt er designet av Hirsch Bedner Associates.

Resortet byr på tre spennende spisesteder, prisvinnende spafasiliteter, infinity pool, strandklubb, fitness senter og barneklubb samt dykke- og vannsportsaktiviteter. Les mer her

Om United Spirit Nordic

Som representasjonsfirma er målet vårt å inspirere folk til å reise. Gjennom PR, salg og markedsføring hjelper vi globale merkevarer innen turisme, hotell, livsstil og flybransje til å nå dette målet. Vi er tilhenger av proaktive, praktiske metoder samlet fra flere års erfaring, som vi bruker til å løfte frem dine sterke sider, forbedre ditt omdømme og øke salget i virksomheten din. Det nordiske reisemarkedet er vår spesialitet. Vi skaper forbindelser mellom våre kunder og den nordiske reisebransje, reisemedier og influencers. Vårt hovedkontor er i København, Norden er vårt hjem, og verden er vår lekeplass.