2018-07-18 10:17Pressemelding

Cape Town – bærekraftig og vannsmart destinasjon!

null

Bare halvveis gjennom vinteren er Cape Towns vannreserver økt med over 20 prosent på grunn av de siste to månedene med ekstreme nedbørsmengder. Det er allerede mer vann i demningssystemet enn det var på slutten av Sør-Afrikas vinter i oktober.

Det er nå helt sikkert at Cape Town fortsatt vil ha vann for sine innbyggere og besøkende. Og Sør-Afrikas vintersesong er fortsatt ikke over.

Cape Town ønsker reisende velkommen til å nyte de mange attraksjonene, men turister bør fortsatt være oppmerksom på vannforbruket. Vann er en verdifull ressurs.

Vannsmart storby

Byen har gjennomført en rekke banebrytende tiltak under tørken som kan gjøre Cape Town mer seiglivet. Innsatsen blir stadig mer internasjonalt anerkjent. Det er lagt en solid plan for å utvikle alternative vannforsyninger som vil gjøre byen og regionen enda mer vannsikker i fremtiden.

Innbyggerne i Cape Town har også satt en ny global standard for vannforbruk. Byen har redusert sitt vannforbruk med nesten 60% på bare tre år. Dette er en fenomenal prestasjon, som ingen andre store byer i verden har klart.

Sammen med den betydelige mengde nedbør som faller akkurat nå, fylles Cape Towns demninger i et økende tempo.

Cape Town og Western Cape ligger klare til å ønske enhver besøkende velkommen, med flotte opplevelser i verdensklasse – klar for å nytes.

For mer informasjon: www.waterwesterncape.com

United Spirit Nordic er et uavhengig salgs-og marketing og pr selskap baseret i København som tilbyr tjenester i Skandinavia, Finland og Østersjøen og gjennem søsterorganisasjoner også i Europa og globalt. Innovative, pragmatisk, resultatdrevet og konsekvent, samt at vi er praktiske og vennlige i vår tilgang. Vi arbeider med foretrukne partnere med en langsiktet suksessrate. Med andre ord, arbejder vi som et lite selskap men med enestående erfaring og evnen til at utføre en sterk kampagne og arbeider på en profesjonell måte. Vi tilbyr integritet, hårdt arbeide, pålitelighet, kontinuitet og motivation. For mere informasjon les mer på www.unitedspiritnordic.com

Om United Spirit Nordic

United Spirit Nordic er et uavhengig salgs-, marketing- og PR-byrå med hovedkontor i København, og vi tilbyr tjenester i Skandinavia, Finland og Baltikum. Innovative, pragmatiske, resultatorientert, konsekvente Vi møter markedet på en praktiskt og vennlig måte. Vi arbeider med partners som ser langsiktig suksess som et mål. Med andre ord, så arbejder vi som et lite team, men med stor erfarenhet til å gjennomføre slagkraftige kampanjer på et proffesjonellt sett. Vi garanterer integritet, pålitlighet, kontinuitet og motivation.

Christine Engen
CEO & Creative Director