2020-09-30 07:00Pressemelding

Abama på Tenerife holder tidsplan for Las Villas del Tenis ejendomsprosjekt

Selv om Spania fortsatt er i rødt og reiseveiledningene også inkluderer Kanariøyene og Tenerife, så ville vi dele med deg at Abama Luxury Residences har denne uken innviet visningsvillaen på Las Villas del Tenis.

Las Villas del Tenis vil sammen med Jardines de Abama bli et nyt bolig og turistkompleks bestående av 23 enkeltstående villaer og 158 leiligheter, som administreres av MyWay Meaningful hotels. Villaene består av 2-3 soverom og har en størrelse fra 124 til 185 kvadratmeter. Det er ferdig villaer med en møbelpakke som inkluderer både utendørs- og innendørsmøbler, enferdig anlagt have og privat pool, så det er til å flytte direkte inn når man overtar villaen.

Prosjektet er tegnet av arkitektene Virgilio Gutierrez Herrero og Eustaquio Martinez Garcia, som også har tegnet Abama Bellevue, og interiøret er gjort av Rita Roses team. Villaene koster fra 1.540,000 til 1,875,00 euro levert fullt møblert.

Hva betyr det at det er et administrasjonsselskap innover prosjektet? Først og fremst så ser de til at villaen eller leiligheten er klar når du kommer ned for å bruke den og om du ikke bruker villaen hele året, så hjelper de med å få den leid ut.

Med en investering på over 500 million euro i først omgang, og er dette det største eiendomsprosjektet på Tenerife. Abama Luxury Residences har fortløpende overholdt både deadline og tidsfrister på deres 5 eiendomsprosjekter i Guia de Isora, så de kan overholde forpliktelsene til kjøperne. Under Covid-19 så har Abama tilpasset seg alle smitteverksregler så alle kan arbeide sikkert og med korrekt smittevern, og har også generert mer enn 300 direkte arbeidsplasser på Kanariøyene.

Mange tenker på Tenerife som et sted for pensjonisttiden, og kanskje er man ikke helt der for å se dette som en investeringsmulighet. Det er muligheter for å sikre seg en eiendom på området for framtiden, og bygge din egen drømmebolig når tiden er inne.

Fordeler ved å kjøpe villa, leilighet eller tomt på Abama området? Du har beste panoramautsikt over Atlanterhavet og La Gomera, tilgang til alle fasiliteter på området som tennisbaner, en av øyas beste golfbaner, 12 restauranter, 2 Michelin restauranter, shopping område, byggeprosessen inkluderer full prosjektledelse, tilgang til vedlikeholdstjenester og fremfor alt 24 timers security på området.

Vi har lagt ved en liten oversikt med bilder og engelsk tekst om prosjektet. Og ta bare kontakt om du behøver mer informasjon. Her er også link til et live åpent hus den 29 september kl. 18.00

Om United Spirit Nordic

Som representasjonsfirma er målet vårt å inspirere folk til å reise. Gjennom PR, salg og markedsføring hjelper vi globale merkevarer innen turisme, hotell, livsstil og flybransje til å nå dette målet. Vi er tilhenger av proaktive, praktiske metoder samlet fra flere års erfaring, som vi bruker til å løfte frem dine sterke sider, forbedre ditt omdømme og øke salget i virksomheten din. Det nordiske reisemarkedet er vår spesialitet. Vi skaper forbindelser mellom våre kunder og den nordiske reisebransje, reisemedier og influencers. Vårt hovedkontor er i København, Norden er vårt hjem, og verden er vår lekeplass.

Christine Engen
CEO & Creative Director