2020-05-26 08:00Pressemelding

Abama Luxury Residences på Tenerife introduserer i Norge

Abama custom villaAbama custom villa

United Spirit Nordic kan komme med en god nyhet her i krisetider, de har inngått kontrakt med Abama Luxury Residences som deres PR-byrå i Norden. United Spirit Nordic vil være ansvarlig for å posisjonere Abama Luxury Residences som et førsteklasses feriested og øke feriestedets synlighet til den riktige målgruppe. Med denne satsingen i det nordiske markedet forventer Abama Luxury Residences å øke bevisstheten om produktet og til slutt en økning i salg av leiligheter fra det nordiske markedet.

Abama Luxury Residences ligger på Tenerife, og er designet for å gi gjestene alt de ønsker med upåklagelig service og eleganse. Tenerife er kjent for å tilby et fantastisk vårvær hele året og for sin enestående utsikt over Atlanterhavet. Abama Luxury Residences består av leiligheter og villaer samt et leilighetshotell, det fantastiske Hotel Ritz Carlton,  med 12 tema-restauranter med ulike kjøkken som til sammen byr på tre Michelin-stjerner. Ferieanlegget har en fantastisk 18-hulls golfbane, mange tennisbaner, en barneklubb og mye mer. De ulike leilighetene og villaene kan kjøpes i forskjellige størrelser, design og steder på området.

Det er også mulighet til å bli medlem av den eksklusive klubben "Abama Prestige Owners Club" som regelmessig arrangerer ulike arrangementer og aktiviteter for sine medlemmer. En fersk undersøkelse viser at over 50% av dem som har en leilighet eller villa på Abama Luxury Residences besøker det 4-7 ganger i året og nesten 60% bruker det 1-3 måneder i året. Det bør legges til at det kanskje ikke er en tilfeldighet at nesten 50% av gjestene spiller golf. Du finner mer informasjon om de ulike overnattingsalternativene og de aktuelle tilbudene i det vedlagte  Abama Luxury Residences pressekit.

Elodie Casola Dunkin, Director of Marketing and Communication Arum Group

Elodie Casola Dunkin, Markeds- og kommunikasjonssjef for ARUM GROUP kommenterer: "Vi er veldig takknemlige for at United Spirit Nordic har vært så fleksible og tillatt oss å ta den tiden vi har behov for til å omstrukturere oss i den nye situasjonen som råder i verden. Vi har hatt behov for tid til å se hvordan vi vil fortsette å jobbe og vurdere hvilke markedsføringsaktiviteter som kan være hensiktsmessige akkurat nå."

Når det gjelder Covid-19 og Kanariøyene som Tenerife tilhører, har smittespredningen vært begrenset, spesielt sammenlignet med fastlands-Spania. I Guia de Isadora, hvor Abama Luxury Residences ligger, har det bare vært registrert 6 smittede personer (men ikke på feriestedet!). Som vi alle vet, følges dette opp fra dag til dag og også i forhold til reiseforskrifter fra både Spania og Norden.

Christine Engen, CEO United Spirit Nordic

Christine Engen, administrerende direktør og kreativ direktør i United Spirit Nordic: "Vi er veldig glade for  tilliten fra Abama Luxury Residences, og at vi kan være med  i deres markedsføringsprosess på et tidlig stadium i disse svært spesielle tider."

For de som er interessert i å vite mer om Abama Luxury Residences, se: så følg med på bloggen deres. hvor du også kan følge deres håndtering av Covid-19 på feriestedet, få mat-tips fra restaurantene og finne mer ut hva som skjer på stedet.

Om United Spirit Nordic

Som representasjonsfirma er målet vårt å inspirere folk til å reise. Gjennom PR, salg og markedsføring hjelper vi globale merkevarer innen turisme, hotell, livsstil og flybransje til å nå dette målet. Vi er tilhenger av proaktive, praktiske metoder samlet fra flere års erfaring, som vi bruker til å løfte frem dine sterke sider, forbedre ditt omdømme og øke salget i virksomheten din. Det nordiske reisemarkedet er vår spesialitet. Vi skaper forbindelser mellom våre kunder og den nordiske reisebransje, reisemedier og influencers. Vårt hovedkontor er i København, Norden er vårt hjem, og verden er vår lekeplass.

Christine Engen
CEO & Creative Director