2015-08-13 13:21Nyheter

Turkish Airlines øker sine flygninger til Aqaba i Jordan

null

Havnebyen Aqaba i Sør-Jordan er en populær destinasjon for reisende, som ønsker at dykke, bade, seile og dyrke forskjellige vann-aktiviteter. I tillegg byter byen også på en række historiske bygninger og et levende lokalt handlesliv.

Nu øker flyselskapet Turkish Airlines sine ukentlige flygninger fra Istanbul til Aqaba fra 3 til 4 ukentlige afgange.

Endringen begynner d. 25. oktober 2015, og Turkish Airlines tilbyder også connect-flygninger fra alle større lufthavne i Skandinavien til Istanbul.

Les mere på www.turkishairlines.com.

Om United Spirit Nordic

United Spirit Nordic er et uavhengig salgs-, marketing- og PR-byrå med hovedkontor i København, og vi tilbyr tjenester i Skandinavia, Finland og Baltikum. Innovative, pragmatiske, resultatorientert, konsekvente Vi møter markedet på en praktiskt og vennlig måte. Vi arbeider med partners som ser langsiktig suksess som et mål. Med andre ord, så arbejder vi som et lite team, men med stor erfarenhet til å gjennomføre slagkraftige kampanjer på et proffesjonellt sett. Vi garanterer integritet, pålitlighet, kontinuitet og motivation.

Christine Engen
CEO & Creative Director